קייסי -
"הכניסו אותה מהר!"
"חברו אותה."
"אני צריכה שכולם יצאו החוצה בבקשה"
בבית החולים, 'קינגס קאונטי', קייסי ומשפחתה של הלנה יצאו מהחדר ונתנו לרופאים לטפל בה. היא היתה שכובה על המיטה לבושה בחלוק בית חולים חסרת הכרה. הלחץ נישא באוויר והיתה הרגשה מתוחה עם כל הרעש מסביב. מיטות חולים עוברות מכאן לשם במסדרונות הרחבים. קייסי התיישבה עם אדם על הכיסאות הצמודים לקיר.
"התקשרת להורים שלך לידע אותם שאת כאן?" שאל אדם לאחר כמה דקות שקט.
קייסי הנהנה. היא לא הרימה את עיניה מהרצפה.
ג׳ולייט נאנחה לידה. "בילי היא הרופאה שטיפלה בי בעבר כשהייתי נפצעת בתור רדאר. היא תדאג לה." היא כנראה הבחינה בצערה כשאמרה, "אני מצטערת שאת עוברת את זה עכשיו, קייסי.. אני לא רציתי לערב אותך בזה."
קייסי הרימה את ראשה אל ג׳ולייט והבעה חמוצה על פניה. "את לא צריכה להתנצל על שום דבר. הלנה היא כמו אחותי, אני שמחה שהכנסתי את עצמי לבלאגן הזה." היא נעמדה ואחזה בידיה של ג׳ולייט. "אני אהיה בסדר."
"איך נתתם ללני לצאת ככה? חשבתי שאת חכמה יותר, אמא." אדם נשען על ברכיו והביט בהם זועף.
"אני לא-" ג׳ולייט החלה להגיד אך ניק עצר אותה.
"אני התעקשתי שהיא תלך." אמר. הוא נשען על הקיר ליד ג׳ולייט ולא יצר עם אדם קשר עין. "אני לא מתחרט על הבחירה שלי. ואני בטוח שגם הלנה לא."
"וממתי אתם נותנים לה אפשרות בחירה בדברים שמערבים סכנה לחייה?" שאל אדם.
"ממתי שהיא החליטה לקחת אחריות על חייה שלה. התפקיד שלנו הוא לשמור עליה כאשר היא נופלת." ענה לו אביו. "איפה אתה היית בשביל לשמור עליה?"
נראה שהוא לא יודע מה לענות אז אדם קם על רגליו, צעד אל סוף המסדרון, פנה ימינה ונעלם מעיניה.
ניק נאנח ועל פניה של ג׳ולייט היה מבט מודאג.
"אני אלך לדבר איתו." אמרה קייסי ופנתה לאותו הכיוון.
"קייסי!" קראה ג׳ולייט. קייסי הסתובבה אליה בשאלה. "תודה." אמרה בחיוך עצוב.
היא חייכה בחזרה ופנתה ימינה במסדרון.
קייסי חיפשה בעיניה את אדם וראתה שבסוף המסדרון ישנה דלת למרפסת. הוא היה בגבו אליה.
הדלת נפתחה בכבדות ואדם לא זז. הוא נשען על המעקה ושיערו השחור הקצר התעופף ברוח. "הייתי צריך להשאר לידה." מלמל.
קייסי לקחה נשימה עמוקה. "תראה, אדם. בסופו של דבר אבא שלך צודק. היא כבר בחורה. למרות שהיא עדיין לא סיימה לימודים היא עדיין יודעת להיות אחראית ולהחליט דברים בעצמה."
YOU ARE READING
מאחורי המסכה / behind the mask
Teen Fictionאולי אתם מכירים את מרינט ואדריאן.. את הסיפור הלא גמור שלהם שעורר עצבים בכולנו.. מאסטר פו - שומר המופלאים (נכון לשנת 2020) עשה טיול קצר לארצות הברית כדי לחפש נער או נערה מתאימים לאחוז בְּמופלא. ואז הוא הגיע לברוקלין. ;הספר מספר על חייהם של שני נערים...