סאם -
"זה לא הוגן." קבע הארי. "זה לא מגיע לך."
סאם משך בכתפיו. זה לא היה בשליטתו, הוריו מחליטים עליו, או לפחות יחליטו עליו עד שיעבור את גיל שמונה עשרה ולמזלו זה יקרה עוד פחות משנתיים.
מצד שני, עכשיו, כשעלה לכיתה י"א, סאם הבין שהזמן הולך ואוזל, ושהוא צריך לבלות עם חבריו כמה שיותר זמן לפני שכל אחד יפנה לכיוון אחר.
"אני לא יכול לברוח מהבית" סאם חייך בעצב. "אבא שלי יתחרפן, וזה לא יגמר טוב."
סאם והארי צעדו יחדיו במסדרון החיצוני של בית הספר.
לוקרים התפרסו לכל אורכו, מקושטים או צבועים על פי טעמו של כל תלמיד.
היום הראשון בתיכון Midwood, שהוא אחד התיכונים הגדולים שבברוקלין. הוא מונה כיותר מאלף תלמידים והמספר רק עולה מידי שנה.
סאם נכנס אל התיכון בכיתה י', מלפני שנה בדיוק לאחר שלחץ על אביו ואימו שישחררו אותו מהבית כדי שיצא וירכוש חברים וילמד בחברתם - מה שלא זכה לעשות כי הוריו טוענים שהשכלה היא צורך יותר גדול מפיתוח יחסי אנוש בגיל צעיר כל כך.
"בוא תגור אצלי.. ההורים שלי גם ככה רואים אותך כבן משפחה." הציע הארי, ידיו משולבות מאחורי ראשו ותיקו הכחול מתנדנד על גבו.
הארי הוא חברו הטוב ביותר של סאם.
שיערו מתולתל ועיניו ירוקות שובבות,
הוא גבוה ורזה וחיוכו לבן צחור.שני החברים עברו ברחבה המכוסה דשא, שבה נכחו המוני תלמידים שהתיישבו להנות מארוחת הבוקר, "יש לי מזל שחוץ מבית הספר הם נותנים לי את האפשרות להיות אצלך, אבל לגור אצלך? אתה יותר מטורף מההורים שלי אם אתה באמת שוקל את האפשרות."
"בסדר בסדר.." הארי עצר ונעמד מולו עם פרצוף מהורהר, "נשאר לנו שנתיים עד שנעבור את התיכון. לפחות בוא נפיק את המירב ממנו."
סאם הטה את ראשו בשאלה. "איך?"
חיוך ערמומי החל לעלות פניו של הארי וסאם החל לחשוש. "נו אתה יודע, מסיבות, חברים, בנות.." הארי הדגיש את המילה האחרונה כאילו היתה ממתק.
סאם החניק צחוק. "תזכיר לי למה אני חבר שלך?"
הארי צחק ועטף את זרועו סביב צווארו של סאם ופרע את שיערו. "אתה מת עליי"
סאם דחף אותו והארי כמעט נפל על קבוצה של בנות. "סילחו לי" אמר במבוכה ודחף את סאם בחזרה בשעשוע.
"אוקי אבל עכשיו ברצינות.." הארי תפס בכתפיו של סאם וכיוון אותו אל אמצע הרחבה.
"אין איזה מישהי שאתה חושב שהיית רוצה לדעת עוד לגביה? אולי מסקרנת אותך?" שאל אותו.
סאם הרהר והחל להביט סביבו.
הוא הסתכל על בנות שישבו בקבוצות, בנות שעברו מפה לשם, חלפו על ידו והוא לא הצליח לחשוב על אף אחת שהעלתה בו עניין כמו שהארי טוען שהיא צריכה.
YOU ARE READING
מאחורי המסכה / behind the mask
Teen Fictionאולי אתם מכירים את מרינט ואדריאן.. את הסיפור הלא גמור שלהם שעורר עצבים בכולנו.. מאסטר פו - שומר המופלאים (נכון לשנת 2020) עשה טיול קצר לארצות הברית כדי לחפש נער או נערה מתאימים לאחוז בְּמופלא. ואז הוא הגיע לברוקלין. ;הספר מספר על חייהם של שני נערים...