הלנה -
היא הגיעה מאוחר מידי.
את תחנת המשטרה הקיפו אמבולנסים וניידות, סירנות חתכו את אוזניה, שוטרים, פרמדיקים ועוברי אורח מילאו את הרחוב.
היא לא הצליחה לזהות את אביה בקהל , גם לא על האלונקות שהובלו מתוך התחנה. שוטרים פצועים בבטנם בראשם נכנסו אחד אחרי השני לתוך האמבולנסים.
בניין תחנת המשטרה לא היה נראה במצבו הרגיל.
הפינה הימנית של הקומה העליונה היתה מפורקת וסרט משטרה קבע את המקום תחת חקירה.הלנה היתה בטוחה שלסנדאק היה חלק בזה.
אבל איפה אבא שלה?
הלב שלה דפק במהירות מטורפת. אין מצב שהיא מאבדת את שני הוריה בלילה אחד. זה לא קורה.
היא הרגישה שהלחץ עולה וחוסם לה את קנה הנשימה. היא מרגישה שהיא נחנקת.
"רדאר!"
קול קרה לה מלמטה.
היא הורידה את ראשה אל הפנייה הקרובה אליה וראתה את אביה, עומד מתחת לאחת ממנורות הרחוב, מנופף לה - מנסה להשיג את תשומת ליבה בלי למשוך עיניים מיותרות.
הלנה רצתה לבכות מהקלה. היא הסתובבה לצד הנגדי של הבניין והחלה לרדת במהירות במדרגות החירום.
הלילה נתן לה יתרון, כך שגם אם שמעו אותה צועדת, היא השתלבה כמו זיקית ברקע הבניין.הלנה הגיע אל הקרקע ופנתה אל הנקודה שבה ראתה את אביה.
הוא עמד שם בגב אליה וידו צמודה אל עורפו.
אבא בריא ושלם. נשמה הלנה.
ניק שמע את צעדיה והסתובב אליה עם כל גופו."את בסדר?" שאל אותה בשניה שהיא נעצרה להתנשף.
"כן. מה איתך?"
הוא הוריד את ידו מעורפו ופרצופו היה זועף. "איבדתי הכרה לפני כ15 דקות ממכה חלקה אל העורף. אליקס - הבינה המלאכותית שמשתפת פעולה עם החבר שלך - עובדת אצל סנדאק."
הלנה ספגה את המידע המפתיע בשקט.
אביה נשם עמוק. "אני חושב שגיליתי את אחת הסיבות למה סנדאק הקים את ההמולה הזאת. עכשיו - איפה אדם?"
"הוא רדף אחרי אליקס. אבל אתה אומר שהיא היתה פה?"
ניק הביט בה בבלבול. "הלנה, למה שאדם ירדוף אחרי אליקס?"
הלנה באותו הרגע נזכרה שהמהפך של אדם למלאך קסום הוא עדיין סוד. ולמה באמת, אדם, חסר היכולת בעיני הוריה , ירוץ אחרי רובוטית מתנקשת??
"הלנה. איפה אדם?"
"איפה סנדאק, אבא? אליקס? מה התוכנית שלהם?" היא ניסתה לחפש את מיקומו של אדם בין השאלות שלה. אדם רדף אחרי אליקס שהגיעה לסנדאק וחילצה אותו, אז לאן הוא נעלם? הוא היה חייב להיות שם גם. כי אם לא..
YOU ARE READING
מאחורי המסכה / behind the mask
Teen Fictionאולי אתם מכירים את מרינט ואדריאן.. את הסיפור הלא גמור שלהם שעורר עצבים בכולנו.. מאסטר פו - שומר המופלאים (נכון לשנת 2020) עשה טיול קצר לארצות הברית כדי לחפש נער או נערה מתאימים לאחוז בְּמופלא. ואז הוא הגיע לברוקלין. ;הספר מספר על חייהם של שני נערים...