48

35 6 3
                                    

סאם-

"רגע, אמרת אישה?"
רדאר ולייקן עמדו בקצה המסדרון הקר צמודים לדלת המתכתית הגדולה,
מנסים לשמוע את המתרחש בצידה האחר.

לייקן קימט את מצחו. הוא זיהה את קולה של ג'ולייט כי שמע אותה לפני כמה שעות,
גם כשקולה נשמע מעומעם. "אני די בטוח שזו אימ- אה" הוא כחכח בגרונו, "בת הערובה שהוא חטף."

"מה היא אומרת?" שמע את רדאר לוחשת בחשש.

עיניו של לייקן נשארו עצומות והוא המשיך להאזין ולצוטט לאנשים הנוכחים מהעבר השני. "הרי אתה הרגשת כלפיי ככה פעם.. זה הגיוני ש-" הוא הרגיש את הצורך לפקוח את עיניו ולפתע הן פגשו בפניה של הלנה, שהיתה עכשיו רק כמה סנטימטרים ממנו, והוא נחנק ממילותיו. עיניה היו עצומות, ריסיה ריפרפו ושפתיה נחו רפויות.

לחייו התלהטו והוא בלע את רוקו בכח. היא פתחה את פיה לדבר ונשימתה חמימה על עורו. "אז באמת יש לה קשר עם לאק.. הוא חטף אותה בגלל הרגשות שלו אליה? טוב, אני מניחה שזה הגיוני.. אבל למה אני לא מצליחה לשמוע כלום? אוף זה מתסכל.."

לייקן נשם פנימה ולקח צעד מגושם לאחור שגרם לו לאבד את שיווי המשקל. לפתע הלנה פקחה את עיניה, אחזה בצווארון חליפתו ועזרה לו להתייצב. "מה קרה? אתה שוב מרגיש שהבטריה מלאה?" חייכה בשובבות.

לייקן מצמץ ושפשף את עיניו. "אולי זאת העייפות.." הוא חייך, זה לא היה שקר..
הוא היה ער יותר מ24 שעות כי לילה לפני בקושי הצליח להירדם כי לא יכול היה להפסיק לחשוב עליה וגם יום ההולדת שלה לפני כמה שעות ועכשיו..

גם העייפות לא יכלה כבר לטשטש את הדמיון המדהים בין רדאר להלנה.
זה באמת מדהים שהוא לא שם לב אליו עד כה.

היא כל כך דומה לה ועדיין כֹה שונה. ההרגלים ששייכים רק לה, כמו התנועה בה היא מזיזה את שערה אל מאחורי אוזנה או את הקמט בין הגבות כשדאגה לו, הצחוק המסחרר ששמע עשרות פעמים ולא יכול היה לשכוח.. איך הוא יכול היה להיות כל כך עיור למציאות שעמדה מולו עד עכשיו??

ועדיין - החיוך ההרפתקני והנחישות העזה של רדאר, התלבשו על פניה כמסכה שטשטשה את זהותה האמיתית.

אז לסיכום, אפשר לומר שהוא נכשל בתור נער מאוהב. וחבר טוב, כמובן.

סאם החזיר את ראשו בכח למציאות שהם עומדים בה כרגע, למרות כל הקושי, "רגע, אז לאק חטף את ג'ולייט כי הוא עדיין אוהב אותה?"

רדאר משכה את ראשה לאחור בפתאומיות כאילו סטרו לה, "לייקן," היא לקחה צעד קטן אחורה, "איך אתה יודע שהשם שלה הוא ג'ולייט?"

סאם הרגיש את צווארו מתחמם במהירות ועולה לאזניו. "אההמ את - את אמרת ..לי?" הוא פחד שאם היא תבין שהוא יודע מי היא ג'ולייט היא תחשוב שהוא סוטה שעקב אחרי הלנה -אחריה - בנוסף על הפעם שהיא מצאה אותו על עדן חלונה. לאלאלא ועוד כשנישק אותה!!

מאחורי המסכה / behind the maskWhere stories live. Discover now