Στα προηγουμενα κεφαλαια συνοπτικα: Ο Ζακ μαθαινει οτι η Ευα εκανε σεξ με τον Αλεξ, ετσι τον κατηγορει για μια πυρκαγια που εγινε οσο βρισκονταν σε μια εκδηλωση και εκεινος μπαινει μπαινει μεσα για λιγο, ωσπου ο Τζος τον βοηθα να δραπετευσει νωριτερα. Ο Ζακ επισης λεει στον Αλεξ οτι πηδηξε την Ευα.
Προτεινόμενο κεφαλαιο για να καταλαβετε καλυτερα το σημερινο ειναι το 8
λίγες μέρες αργότερα
ALEX POV
Οι άνθρωποι σήμερα είναι μοναχικοί. Αλλά ένας μοναχικός άνθρωπος είναι λιγότερο επικίνδυνος από μια μάζα μοναχικών ανθρώπων.Εγώ λοιπόν, ένας μοναχικός άνθρωπος, σκηνοθέτησα τον θάνατο μου. έμαθα να ζω στη μοναξιά μου, αυτοί όμως έμαθαν να ζουν μοναχικά μεταξύ τους.
Με το αυτοί, εννοώ άνθρωποι σαν αυτόν. Ο ιδιοκτήτης του μεγάλου αυτού Μπαρ, με τον μεγάλο δράκο απέξω. Χωρισμένος χρόνια, απομακρυσμένος από την οικογένεια του, και χωμένος εδώ και καιρό σε κλίκες .Μπαίνω μέσα με τα κλειδιά που μου έχει εμπιστευτεί. Το σκοτάδι έχει απλωθεί παντού. Ανατριχίλα αγγίζει το σώμα μου μέχρι να ανάψω το διακόπτη. Ήταν ξημερώματα Κυριακής, ο κόσμος είχε φύγει, και μόνο εκείνος θα μπορούσε να ήταν μέσα.
Τον βλέπω να κάθεται να απλωμένα τα πόδια του στο πάγκο του μπαρ, μετρώντας τα μετρητά που έβγαλε σήμερα όπως πάντα. «Δεν σε περίμενα τόσο γρήγορα» μουρμουρίζει.
«Ξέρουν οτι η Εύα είναι εδώ. Χρειάζομαι χρήματα, πρέπει να τη πάρω και να φύγουμε το συντομότερο.» πετάω τα κλειδιά μπροστά του.
«Καλή τύχη με τη ξεροκέφαλη» καγχάζει. Μου ρίχνει μια κλεφτή ματιά και συνεχίζει:
«Έχω κάτι για εσένα αλλά είναι παρατραβηγμένο»
Μένω ανέκφραστος. Είχα τη φωλιά μου λερωμένη για εσένα Εύα. Για να μην σε πειράξει ποτέ τίποτα. Η δική μου ζωή είχε καταστραφεί προ πολλού και αυτό που μονάχα τη νοηματοδοτούσε τώρα ήταν να προστατέψω τη δική σου.
«Μου θυμίζει τη κόρη μου σχεδόν» γελάει με πίκρα, σαν να ειρωνεύεται τον ίδιο του τον εαυτό. Βάζει ένα πούρο στο στόμα του.
Συνοφρύωμαι έντονα με το που το ακούω. «Η Εύα δεν έχει καμία σχέση με αυτήν» λεω παγερά.
Ανασηκώνει τα φρύδια του και εκπνέει το καπνό απο το πούρο του αργά.
«Το λες επειδή ήσουν ερωτευμένος και με τις δυο.» αποκρύνεται.
ESTÁS LEYENDO
Never Say Goodbye
Novela Juvenil》 2ο Βιβλίο 《 Το βλέμμα του συναντάει το δικό μου μέσα από τα μικροσκοπικά γυαλιά του ."Ήταν καλός άνθρωπος;" ρωτάει. Μένω σιωπηλή, καθώς πιάνω τον εαυτό μου να χαμογελάει αμυδρά στην ανάμνηση του. "Ω ναι, ήταν εγκληματίας, επαναστάτης, αντιδραστικό...