W drzwiach zobaczyłyśmy...
Zobaczyłyśmy Maćka. Usiadł obok mnie, a ja od razu się w niego wtuliłam.
- Wszystko się ułoży.- powiedział.
- Dlaczego to musiało się stać akurat mnie?- zapytałam, odrywając się od Maćka.Chłopak oparł się o ścianę, a ja położyłam się na jego klacie.
- Widocznie Patryk nie jest dla ciebie najlepszy.- powiedziała Maja.
- Może tak być.- potwierdził Maciek.
- Takiego kwiatu to pół światu, więc nie martw się wszystko będzie dobrze. Może nie z Patrykiem, ale będzie dobrze.- dodała.Patryk cały czas do mnie pisał, ale oczywiście mu nie odpisałam. Szczerze nie chciałam go już znać.
- Ogólnie to jak Snejki nas przywiózł do domu to Patryk cały czas mówił, że nie chciał tego, że cofnąłby czas, żeby go tego nie doszło i...
- Proszę cię, nie tłumacz go.- powiedziałam do Maćka.
- Przepraszam, ale chciałem Ci powiedzieć jak było po tym całym zajściu.Rozmawialiśmy przez dobre parę godzin, aż stwierdziłam, że chcę pobyć sama.
Przyjaciele zrozumieli to i opuścili mój dom, przez to zostałam sama.
Zajadałam się lodami i patrzyłam w są ścianę przede mną.
Uznałam, że przeczytam te wiadomości od Patryka, a było ich całkiem sporo.
*Patryś💕*
Paula, ja tego nie chciałem.*Patryk💕*
Proszę, musisz mi uwierzyć.*Patryś💕*
Paula kocham cię i przysięgam, że to było nieumyślne.I wiele innych wiadomości. Szczerze to śmiać mi się z nich chciało.
Nagle dostałam kolejny SMS.
*Patryś💕*
Stoję przed twoim domem. Porozmawiajmy.Stwierdziłam, że dobra wyjdę, ale nie zamierzam z nim rozmawiać.
Wyszłam tak jak wstałam i zobaczyłam jego z bukietem róż.
- Przepraszam cię kochanie, nie chciałem tego. Wynagrodzę ci to, obiecuję.- zaczął mówić.
- Nie Patryk, to nie ma sensu. Nie możemy być już razem.- powiedziałam.
- Chcesz przez to powiedzieć, że...
- Tak, zrywam z tobą.- powiedziałam i weszłam z powrotem do domu.Pobiegłam szybko do pokoju i zamknęłam je na klucz. Zsunęłam się po drzwiach i zaczęłam płakać.
Gorzkie łzy zaczęły płynąć po moich policzkach, a nawet po koszulce.
Nie wiedziałam co miałam ze sobą zrobić w tamtym momencie. Wszystko było bez sensu. Patryk był moim całym światem i nie wiem co ja zrobię skoro jego już nie ma.
Parę dni później
Nadal byłam przybita zerwaniem z Patrykiem. No, ale kto by się dziwił? Byłam w nim zakochana po uszy, a on coś takiego odjebał.
Cały czas o nim myślałam. Połowa mojego serca była przepełniona miłością do niego, zaś druga połowa nienawiścią, albo bardziej żalem.
Z jednej strony nie chciałam go znać, ale z drugiej chciałabym żeby wszystko było jak dawniej. Żebyśmy nadal byli w sobie tak zakochani jak przedtem.
Nagle dostałam SMS'a od Maćka.
*Maciuś❤️*
Hejka, wbijasz do mnie dzisiaj na imprezkę?
CZYTASZ
~Kto by się spodziewał~ |Patryk Skóbel|✓
RomanceDwie osoby. Dwa charaktery. Inne, a może takie same? On przystojny, popularny, przyjaciel YouTubera. Ona zwykła dziewczyna, chodzi do szkoły i ma przyjaciół, jak każdy inny. Czy ich drogi się połączą? Będą przyjaciółmi, a może wrogami. Zapraszam do...