Popatrzyłam na scenę i zobaczyłam tam...
Zobaczyłam Maćka, który coś mówił do orkiestry.
Chłopak wziął mikrofon, a ja z Patrykiem patrzyliśmy na niego ze zdziwieniem.
- Moja nowa piosenka o miłości. Napisałem ją z myślą o tej uroczej parze.- powiedział Maciek, a ja tak samo jak Patryk, wzruszyłam się.
Chłopak zaczął śpiewać, a my tańczyliśmy. Byliśmy otoczeni tłumem ludzi, a Patryk cudownie mnie prowadził i mogliśmy pokazać nasze umiejętności taneczne.
Za każdym razem, kiedy chłopak mnie podniósł albo zrobiliśmy jakąś ciekawą figurę, goście bili nam brawo.
Po skończonym tańcu, Maciek podszedł do nas i całą trójką przytuliliśmy się. Usłyszeliśmy sławetne "Ooo" od wszystkich.
Były również kolejne zabawy, takie jak test zgodności dla pary młodej i inne takie.
Około 4 rano, jako ostatni jechaliśmy do domu, aby się chwilę przespać.
Młoda para pojechała do hotelu na noc poślubną.
Po powrocie do domu, weszłam do pokoju z Patrykiem i marzyłam tylko o tym, żeby ściągnąć w końcu te buty, od których miałam już odciski.
Poszłam do łazienki, aby zmyć makijaż, ale niespodziewanie mój chłopak wszedł za mną. Zamknął drzwi na klucz i popatrzył na mnie typowo cwaniackim uśmieszkiem.
Nic się nie odezwał, tylko podszedł do mnie od tyłu i zaczął składać delikatne pocałunki na mojej szyi oraz plecach.
Dorwał się do mojego zamka od sukienki i sprawnym ruchem go rozsunął.
Ściągnął ze mnie sukienkę, a ja kiedy skończyłam zmywać makijaż, pomogłam mu się rozebrać.
Ściągnęliśmy bieliznę i razem weszliśmy pod prysznic. Puściłam wodę i zaczęliśmy się całować pod jej strumieniem.
Dotykałam chłopaka po klacie i karku, a on macał mnie po piersiach oraz tyłku.
Patryk wziął mnie na ręce i kontynuując całowanie, wyszedł z pod prysznica. Szybko się wytarliśmy i wróciliśmy do poprzedniej pozycji.
Wszedł ze mną do pokoju i przygniótł mnie do ściany. Cały czas ściskał moje pośladki, a nasze języki walczyły ze sobą z dużo większą prędkością niż zawsze.
Byliśmy na siebie strasznie napaleni.
Chłopak położył mnie na łóżku i zaczął składać pocałunki na całym moim ciele, a ja starałam powstrzymać się od jęczenia, mimo, że czasem mi się wymsknęło.
Chłopak zjechał językiem do mojego miejsca intymnego i zaczął zataczać kółka na mojej łechtaczce, pomagając sobie palcem.
Wyginałam się pod nim z przyjemności i stwierdziłam, że to jest odpowiedni moment.
- Patryk.- jęknęłam po cichu.
Chłopak podniósł na mnie wzrok, a ja popatrzyłam na niego.
- Chcę cię poczuć w sobie.- szepnęłam seksownym głosem.
Zobaczyłam te iskierki w jego oczach i szeroki uśmiech.
Nie zastanawiał się zbyt długo, tylko nałożył prezerwatywę i pochylił się nade mną.
- Jesteś pewna.- powiedział, całując mnie w sutka.
- Tak, jestem pewna.- odparłam.Patryk powoli we mnie wszedł, a ja poczułam się cudownie. Poruszał się we mnie coraz szybciej i jednocześnie całował mnie w szyję i po piersiach.
CZYTASZ
~Kto by się spodziewał~ |Patryk Skóbel|✓
RomanceDwie osoby. Dwa charaktery. Inne, a może takie same? On przystojny, popularny, przyjaciel YouTubera. Ona zwykła dziewczyna, chodzi do szkoły i ma przyjaciół, jak każdy inny. Czy ich drogi się połączą? Będą przyjaciółmi, a może wrogami. Zapraszam do...