*Maciuś❤️*
On...*Maciuś❤️*
On powiedział, że po prostu jak cię zobaczył z Danielem, to serce mu pękło i nie mógł wytrzymać tego widoku.Zrobiło mi się przykro, nawet bardzo.
*Ja*
Kurde, słabo. A co on teraz robi?*Maciuś❤️*
Poszedł do łazienki.*Ja*
OkiPov. Maciek
Smutno mi było z powodu Patryka, bo widzę jak bardzo jest zakochany w Pauli. Jednak nie są razem, więc ona może robić co chce i z kim chce.
Patryk poszedł do łazienki, ale coś długo nie wracał.
Stwierdziłem, że pójdę sprawdzić co u niego.
- Patryk? Wszystko w porządku?- zapytałem przez drzwi.
- Mhm.- odparł.Słyszałem, że był cały zapłakany.
- Ał.- usłyszałem od niego.
- Patryk, co ty robisz?- zapytałem, bo zacząłem się martwić.
- Nic, zostaw mnie.- odparł.
- Otwórz drzwi.
- Nie.- powiedział stanowczo.
- Patryk, proszę.- zacząłem walić w drzwi.
- Zostaw mnie w spokoju. I tak nic nie ma sensu!- krzyknął.
- Proszę cię, otwórz drzwi, porozmawiajmy!- błagałem, nadal waląc w drzwi.
- Nie chcę!Byłem naprawdę zmartwiony i przerażony tym co on chce zrobić.
Nie chciał ze mną rozmawiać, nie wiedziałem co robić.
Wybrałem szybko numer Pauli i do niej zadzwoniłem.
- Proszę cię, przyjedź tu jak najszybciej możesz!- powiedziałem cały w nerwach.
- Coś się stało?- zapytała.
- Patryk, on chyba chce sobie coś zrobić, a ze mną nie chce rozmawiać.
- Zaraz będę.Dziewczyna rozłączyła się, a ja nadal próbowałem dostać się do łazienki.
- Patryk!- krzyknąłem, jednak nic nie usłyszałem.- Patryk! Odpowiedz proszę!- usłyszałem podciąganie nosem.
Odetchnąłem z ulgą, bo już myślałem, że nie żyje.
- Jestem, Maciek.- podbiegla do mnie Paula i mnie przytuliła.
- Proszę cię, wyciągnij go stamtąd.- szepnąłem jej na ucho.- Patryk, to ja Paula. Proszę, otwórz drzwi.- powiedziała spokojnie, jednak nic nie usłyszeliśmy.- Proszę, porozmawiajmy.- dodała.
Nagle usłyszeliśmy przekręcający się zamek w drzwiach.
Pov. Paula
Usłyszałam przekręcający się zamek w drzwiach i od razu je otworzyłam.
Od razu łzy poleciały mi z oczu na widok, który tam zastałam.
Zobaczyłam Patryka z nożem w ręce z zakrwawioną jedną ręką. Siedział na podłodze i płakał.
To wszystko moja wina...
Od razu go przytuliłam i zaczęłam wylewać łzy strumieniami.
Chłopak również mnie objął, a po chwili dołączył do nas Maciek, również zapłakany.
- Przepraszam.- szepnęłam.
- To nie twoja wina, to ja zjebałem.- odparł Patryk.
- Nie, to wszystko moja wina, jak mogłam doprowadzić cię do takiego stanu.- powiedziałam, odsuwając się od niego, patrząc na jego rękę.
- Nie obwiniaj się. Nie dziwię się, że mnie zostawiłaś, zasłużyłem sobie.
CZYTASZ
~Kto by się spodziewał~ |Patryk Skóbel|✓
RomantizmDwie osoby. Dwa charaktery. Inne, a może takie same? On przystojny, popularny, przyjaciel YouTubera. Ona zwykła dziewczyna, chodzi do szkoły i ma przyjaciół, jak każdy inny. Czy ich drogi się połączą? Będą przyjaciółmi, a może wrogami. Zapraszam do...