0.1

8.6K 214 89
                                    

Eda'dan

Yine aşırı sıradan bir günün sabahına uyanmıştım... Kahvaltı yapıp evden çıkacaktım ki kapının kilidi zorlandı... Elime tavayı alıp kapıya doğru ilerledim.. Kapı sonunda açıldı ve tiz bir çığlık attım.. Tavayı kafasına geçirecekken bir hamle yapıp elimden tavayı yere fırlattı.

E:Sapppııııkkk! Çık evimdeeeeenn!!!

S:asıl sapık sensin! Ne arıyorsun evimde!?

E:Ne!? Sen nasıl bir manyaksın arkadaşım! Çık! Hemen!

S:Bir de evime yerleşmiş! Asıl sen çık evimden! Boş buldun tabii!

E:Sen görürsün şimdii! Girme! Girme evime!

Adam yavaş yavaş içeri doğru girdi.. Burayı tanıdığı çok belliydi..

Flasback

Yazar'dan

Serkan o gün Yurt dışından yeni dönmüş, eski evine gidecektir... Ama evine gelince beklenmedik bir sürpriz ile karşılaşır... Karşısındaki kadın ile kavga eder. Hatta karakola giderler... İkisi de tapusu ellerinde sinirle birbirine bakıyordur...

Flasback Bitti

Karakol'da

'Komiser tapulara bakıyordur, Eda ve Serkan da karşı karşıya oturmuş Komiser'e bakıyordur.'


Komiser(K): Yani birisi sizi dolandırmış. Ev şuan ikinizin.

S:Ama bakın Komiser bey, ben o evde 3 sene öncesine kadar oturuyordum. Bu kadın gelip yerleşmiş, sahte tapu falan çıkartmış olabilir.

E:Yavaş gel be! Saçmalama! Tapu gerçek, Ali Bey ile kırk kere görüştüm! Ne sahte tapusu.

K:Evet Serkan bey, tapu sahte değil. Ev %50 sizin, %50 Eda hanımın.

E:Ne yapabiliriz peki? Yani nasıl ayırıcaz?

K:Hisselerinizi birbirinize satanilirsiniz -

S-E:Ben satmam!

K:Yani dava açabilirsiniz ama, o da uzun sürer.

S:Off...

'Eda ve Serkan oradan çıkar, herkes kendi arabası ile eve döner. Eve ilk Eda varır. Serkan yine eve kendi anahtarı ile girer.'

E:çık

S:Hayır, burası benim evim sen çık.

E:Ya sen deli falan mısın? Neden satılığa çıkardı o zaman Ali Bey bu evi?

S:Dolandırmış seni işte.. Hisselerin için ne kadar istiyorsun?

E:Satmıyorum. Sen bana sat.

S:Off uğraşamıyacağım seninle. Saat 12'de eşyalarımı yerleştirmek için çalışanlar gelicek. Kendi odanı senin için toplatırım, eşyaların kapının önünde olur.

E:Hadi bir dene eşyalarımı çıkarmayı evden! Hadi bir dene! Beynini patlatırım senin!

S:Görücez..

'Serkan evden muzip bir gülümseme ile ayrılır. Eda sinirden patlayacaktır. Hemen hazırlanır ve Şirkete gider. Oraya gittiğinde yine şok içinde kalır. Az önce evine ortak olan kişi, şimdi patron koltuğunda oturuyordur.'

Ev Arkadaşım 🤍 [TAMAMLANDI] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin