° ° °
Serkan:Ek gıda mı? 6. Ayda başlamıyor muydu?
Eda:Aşkım Kaan 6 aylık.
Serkan:Haa... Evet... 4. Aydan sonra saymayı bıraktım ben.
Eda:Ahahha Serkaan! Hadi bakalım başlıyoruz..
'Mama kaşığına ek gıda için olan pürwden biraz aldım ve Kaan'ın ağzına vermeyi denedim.. Ama tabii ki başarısız olduk. Ağzına bile veremeden eliyle kaşığı fırlatıp Serkan'ın yüzüne püre gelmesini sağladı.. Serkan tabii kusacak gibi oldu ama çaktırmadan devam etti. '
Serkan:Kaaaan! Ne yapıyorsun sen!? Ah ya!
Eda:Ahahhahaha Serkaan! Çok komik oldu! Anneciğim babana baak!
' Kaan da gülmeye başlamıştı.. Serkan ıslak mendili alıp yüzünü temizlemeye başladı.. Dikkatini dağıtıp püreden birkaç kaşık vermeyi başardık. Ama hiç hoilanmamıştı ve büyük ihtimalle de doymamıştı..'
Eda:Doymadı gibi ya.. Ne diyorsun?
Serkan:Bilmiyorum ki.. Emzirsen mi?
Eda:Evet evet..
' Kaan biraz da süt içtikten sonra uykuya yenik düştü ve Serkan'ın göğsünde uyuya kaldı.. Ertesi gün yine uzun uğraşlarım sonucunda şirkete gittik. Çok önemli bir toplantı vardı ve Kaan'a bakacak kimse yoktu.. Ben katılmıyim dedim ama proje benim projemdi.. Serkan Kaan'ı çalışanlara da emanet etmek istemediği için toplantıya Kaan da gelecekti.. Toplantı 45 yaşlarında bir kadın ile olacaktı.. Bizim için çok önemliydi.. Kucağımıza bebek ile kadını karşıladık.. '
Serkan:Hoşgeldiniz Merve hanım..
Merve:Hoşbuldum Serkan bey.. Merhaba Eda Hanım..
Eda:Merhaba..
Merve:Küçük bey de bizimle toplantıya mı gelecek?
Eda:Evet... Maalesef ki bırakacağımız kimse yok.. O yüzden.. Sorun olmaz umarım..
Merve:Hayır hayır ne sorunu.. Memnun olurum..
Serkan:Buyurun..
'Kadın önden yürümeye başladı.. Biz de arkadan gelirken Serkan Kaan'ın yanağına öpücükler bırakıyordu.. Kadın arkasını dönünce tüm ciddiyetini toplayıp yürümeye devam etti.. Engin ve Ferit de deli gibi gülüyordu.. Sandalyelere geçtiğimizde Serkan uzun bir konuşma yapacağı için Kaan'ı ben aldım. Ama o sürekli babasına gitmek istedi.. '
Serkan:Şimdi şöyle.. Dur Kaan... Eee.. Biz bu projeye başladık biliyorsunuz ki.. Ama ufak pürüzler çıktı.. Onun hakkında konuşmak istemiştik..
Merve:Tabii.. Ne oldu ki?
' Kaan masaya vurdukça Serkan yavaş yavaş gülüyordu... Ferit Engin gülmesin diye ağzını kapatıyordu... Aşırı komik bir olay değildi ama ilk defa biri Serkan'ın toplantısını sabote edecek hareketler yapıyordu ve Serkan hiçbir şey söylemiyordu..'
Serkan:Şöyşe bir sorun çıktı, Bizim- Kaan.. Yapma..
Kaan:I-ıııh!
Eda:Biz dışarı çıkalım izninizle..
Merve:Sorun değil.. Çocuk bu.. Hem daha minicik.. Babana mı benziyorsun sen? Hı? Kaan mı sneşn adın?
Serkan:Gerçekten kusura bakmayın Merve Hanım.. Dediğiniz gibi bebek daha...
'Merve hanım bu kadar anlayışlı olmasaydı büyük ihtimalle iş elimizde patlayacaktı.. Sussun, rahat dursun diye elimden geleni yaptım ama o hala masadaki eşyalar ile uğraşıp, babasına zorluyordu..'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ev Arkadaşım 🤍 [TAMAMLANDI]
Romance'+18 Unsurlar İçermektedir' -Bir EdSer Hikayesidir 🤍 -Her Yerde Sen Hikayesinin Bir Kısmından Esinlenilmiştir' 'Bu Evden Sen Gidiceksin, Serkan Bolat!' 'Hayır Eda Yıldız, Sen Gideceksin!'