4.2

2.9K 210 75
                                    

° ° °

'Telefon defalarca çaldı... Ama ikimiz de kalkıp hiçbirine bakmadık. Yaklaşık 2 saattir aynı pozisyonda yatıyorduk.. Serkan bazen hıçkırıklara boğuluyor, bazen sakinleşip nefesini düzenlemeye çalışıyordu.. Ben ise yüzünü sevip annelik yapmaya çalışıyordum.. Kendi kocama.. O ağladıkça, üzüldükçe bende ağlıyor, bende onunla üzülüyordum.. İkimizin de ağlamaktan burnu tıkanmıştı.. '

Eda:Serkan.. Bir şeyler mi yesek?

Serkan:Ben istemiyorum.. Ama sana bir şeyler hazırlayabiliriz..

Eda:Sen yemezsen bende yemem..

Serkan:Tamam gel hadi.. Annem çağırmıştı aslında..

Eda:Gitmesek daha iyi Serkan.. İyi görünmüyorsun..

Serkan:Yok yok gidelim.. Annem merak eder.. Ağladığımı söyleme kimseye tamam mı?

Eda:Tamam sevgilim.. O zaman hazırlanalım, orada yeriz...

' Yataktan istemeye istemeye kalktık. Serkan dışarı çıkarken hiç gitmeyeceği şeyler giydi.. Gri bir eşortman altı, üstüne t-shirt giyip beni beklemeye başladı.. Aynen onun gibi giyinip saçlarımı topladım ve Aydan Annem'in evime gittik.. Serkan'ın ayakları geri geri gidiyordu.. Nedensizce annesi evleneceği için üzülüyordu.. Seyfi kapıyı açınca çok şaşırdı. '

Seyfi:Serkan bey? Hasta mısınız siz?

Serkan:Biraz..

' El ele içeri geçtik.. Kemal bey ve Aydan hanım bizi görünce ayağa kalktı.. Serkan'ı öyle görünce hızlıca gelip yüzünü ellerinin arasına aldı.. Telaşla sordu;'

Aydan:Serkan!? Ne oldu sana? Hasta mı oldun oğlum?

Serkan:Hı hı..

Aydan:Neden geldiniz o zaman oğlum, dinleseydin..

Setkan:Bir şey olmaz.. Tebrik ederim Kemal bey sizi de..

Kemal:Sağol Serkan.. Ayakta kaldık..

Eda:Gel Serkan..

' Serkan ile koltuğa oturduk.. Aydan anne de tekli koltuğun birine oturdu.. Planları anlatmaya başladı. Serkan ise öylece bakıyordu yüzlerine.. Elini sıkıca kavrayıp onu izlemeye başladım.. Annesine kırgın bir ifade ile bakıyordu..'

Aydan:Serkan.. Oğlum sen iyisin değil mi?

Serkan:Evet anne... Abim nerede?

Aydan:Gelir birazdan... O gelince daha detaylı anlatırım..

'Uzun Alp'in gelmesini bekledik.. En sonunda da gelince Seyfi bize birer kahve yaptı, düğün planı da tamamen konuşuldu.'

Kemal:Hemen nikahı yapmayı planladık.. Düğün yok zaten..

Aydan:Aynen.. Nikah Kemal'in bahçesinde olacak..

'Serkan elimi sıkı sıkı tutarak konuştu.. Gerçekten 5 yaşında bir çocuk gibi davranıyordu..'

Serkan:Nerede yaşayacaksınız peki?

Aydan:K-Kemal'in evinde..

Alp:Burası ne olacak?

Kemal:Arada buraya da gelebiliriz.. Hatta Aydan isterse burada da yaşabiliriz..

Aydan:Bir süre senin evinde kalalım.. Bana da fark etmez gerçi..

Seyfi:Aydan hanım ben ne olucam?

Aydan:Sen tabii ki benimle geleceksin Seyfi.. Senelerdir yanımdasın, şimdi de yanımda olacaksın..

Ev Arkadaşım 🤍 [TAMAMLANDI] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin