0.5

5.1K 193 37
                                    

S:Gelmeyecek... Ne bekliyorum ki...

'Serkan umutsuzluğa kapılır... Tam o sırada kapıda kırmızı elbisesi ile Eda belirir... Serkan Eda'yı görünce çok sevinir.. Eda Serkan'ın yanına gider. Serkan ayağa kalkar.. '

S:Eda? Geldin..

E:E-evet.. Yemek dedin... Geldim..

S:hoşgeldin... Gel otur..

' Serkan Eda'nın sandalyesini çeker. Karşı karşıya otururlar... Serkan garsonu çağırır... Bir şeyler sipariş verirler.. Yemek yerken utançtan konuşamazlar... Neden utanıyorlarsa 😂. Yemek yedikten sonra içkiyi biraz fazla kaçırırlar... Serkan az içmiştir ama Eda tamamen sarhoştur.. Serkan bu halde araba kullanamıyacağı için taksi ile eve giderler.. Eda Serkan'a çok zorluk çıkartır.. Eve vardıklarında ayakta zor duruyorlardır.. Kapıyı zar zor açarlar.. İçeri girerler... Eda ağzında bir şarkı geveler... Kendini koltuğa atar. Serkan da tekli koltuğa oturur... Eda Serkan'a laf atmaya çalışır '

E:Piiiğğşşşt! Yakışıklıığğğ!

S:Ne Diyorsuğn Eda yağ?

E:Serkaaan... Sen neden bu kadar sıkıcısın?

S:Ben mi sıkıcıyığm? Yani evet biraz ama...

E:öfff! Biz niye içtik bu kadar yaa?

S:Ben çok içmedim.. Sen içtin...

E:Yaa... Ben mi içtim o kadar içkiyi? Ahahha 😂

S:Off uyuyacağım ben... Başım ağrıyor...

E:Serkan, benim midem çıkıcağk galibaağğ! Öğğ!

S:Dur dur! Buraya kusma sakın! Gel.. Ah be Eda, neden o kadar içiyorsun ki?

'Serkan Eda'yı lavaboya götürür. Eda bir güzel... Neyse... Sonra Eda'nın elini yüzünü yıkar. Kendi elini yüzünü de yıkar. Sonra üstlerini değiştirip yatarlar.. Sabah kalkınca saat 10 olmuştur.. Eda koşa koşa aşağıya iner. Serkan oturmuş kahve içiyordur'

E:Sen manyak mısın!? Bu rahatlık ne? Şirkete geç kaldık!

S:Eda, ben patronum... Sen geç kaldın... Ama bu gün gitmeyelim, zaten dün gece çok fena oldun.

E:Sen hatırlıyor musun? Ben hiçbir şey hatırlamıyorum.

S:Yani, yüzümü falan yıkadım... Sen kustun... Ama gerisi bende de yok.. Neyse... Ne dersin?

E:Olur.. Benim karnım ağrıyor zaten..

S:Tamam.. Kahvaltı hazır.. Seni bekledim.. Gel.

E:Ayyy! Serkaaan! Sen neler yaptın öyle?

S:Afiyet olsun.

'Beraber kahvaltı yaparlar. Kahvaltıdan sonra Eda odasına çekilir. Serkan ortalığı toplar. Biraz oturur. Sonra canı çok sıkılır... Eda'nın yanına gider. Kapıyı tıklayıp içeri girer. Eda kapıya arkasını dönmüş, yatakta yatıyordur. Yorganın altına küçücük kalmıştır. Serkan yaklaşıp Eda'yı kontrol eder. Eda birden yorganı kaldırır. '

E:Serkan?

S:Ödümü patlattın Eda! Ne yapıyorsun sen böyle?

E:Sanane...

S:Eda...

E:Serkan, iyi hissetmiyorum kendimi.. Oldu mu?

S:Yoksa... Regl falan mı olacaksın?

E:Sanırım... Üzgünüm Serkan Bolat.. Ev arkadaşın bir kadın! Kesin şimdi yanıma yaklaşmasın falan...

S:O nereden çıktı Eda? Benim ev arkadaşım bir kadın ve çok sağlıklı.. Sonuçta bu sağlıkla ilgili. Hatta... Madem kendini iyi hissetmiyorsun.. Ben sana bir şeyler hazırlarım..

E:Boşver Serkan, ben ağrı kesici falan alırım.

S:Eda itiraz istemiyorum... Çok az bekleticem.. Hadi hadi yat sen.

'Serkan odadan çıkar. Eda Serkan'ın böyle davranmasına çok şaşırmış ve sevinmiştir. Serkan sıcak su torbası, biraz çikolata ve Eda için aldığı hırkayı Eda'ya götürür. Eda Serkan gelince yatakta oturur. Serkan elindeki bir sürü eşyayı yatağa bırakır.. Eda merakla izler. '

S:Bu sıcak su torbası, ağrının geçmesi içinmiş.. İnternet ten baktım. Çikolata hormonlar ile ilgiliymiş.. Onu pek anlamadım ama.. Hırka da senin için..

E:Yaa Serkaaan, teşekkür ederim..

' Eda bir anda Serkan'ın boynuna atlar. Serkan yatağa oturur. Uzun süre sarılırlar.. Ayrılınca Eda yatak başlığına dayanır. Bilgisayarını açar. Serkan odadan çıkacakken Eda onu durdurur.'

E:Serkan.. Beraber film izleyelim mi?

S:Burada mı?

E:Eh yani...

S:Rahat edemezsen...

E:Ben rahat ederim.. Gel hadi.

' Serkan yatağa doğru ilerler. Ayakkabılarını çıkartır. Yorganın altına girerler. Serkan Eda'ya sıcak su torbasını uzatır.. Biri yatağın sağ ucunda, diğeri sol ucunda oturuyordur.'

S:Nereye koyacaksın bunu?

E:Ben koyarım ver sen... Ne izleyelim?

S:Yani.. Bilmem... Sen seç..

E:Hmm... Dram izleyeliiiimm... Sen sevmezsin ama..

S:Y-yok yani.. İzleyelim bana da değişiklik olur.. Hırkayı ne ara giydin?

E:Giyerim ben.. Bu arada çok güzelmiş... Teşekkür ederim..

S:Rica ederim.. Hadi, aç filmi..

'Filmi izlemeye başlarlar. Eda Serkan'ın göremediğini düşünüp biraz yaklaşır.. Serkan kolunu Eda'nın omzuna atar. Saatler geçtikte Eda yorgun düşer.. Filmde ağlayıp durur. Serkan duvar tabii, hiç etkilenmiştir. Eda Serkan'ın omzunda uyuya kalır. Film biter. Serkan Eda ile konuşmaya çalışır, ama Eda çoktan uyumuştur..'

S: Eda, nasıldı? Ben çok duygulandım ya... Ama sen baya ağladın sanırım- aaa...

' Serkan Eda'nın uyuduğunu görünce bilgisayarı kapatır. Yatakta olan eşyaları komodinin üstüne koyar. Eda'yı yatırır. Sonra da odadan çıkar. Gece saat 9'a gelirken Serkan evden çıkar. Engin'in evine gider. Abisini, Ferit' i de çağırırlar. '

En: Serkan, bu ara çok sıkıntılı gözüküyorsun... Acaba o ev mi dengeni bozdu?

S:Bilmiyorum.. O ev Eda'nındı.. Kendimi zorla orada tutyormuşum gibi hissediyorum.. Eda rahatsız oluyor gibi hissediyorum.

Alp:Serkan sen aşık oluyorsun..

S:Ne? Abi saçmalayın.. Ne aşkı?

Alp:Bu gün ne yaptınız? Eda evde miydi? Şirkete de gelmediniz.

S:Eda birazcık hasta gözüküyordu. Bende gitme dedim.. Yani bende patron olduğuma göre, gitmedim.

F:Eda için endişelendim demiyor da.

S:Ya siz Eda'yı benden daha iyi tanıyorsunuz... Kadını ortası yok ki! Bir çok iyi, bir çok sinirli..

En:Eda öyledir.. Hep öyleydi... Hırçın, sinirli, hırslı... Ama bir yandan da kocaman ve pamuk gibi bir kalbi var... Etrafındaki insanlar onu terk edecek diye hep tetikte bekler.. Küçükken yaşadığı tramva onu erkenden büyütmüş... Bize çok anlatmaz ama, kızlara hep birşeyler anlatır.. Hatta bildiğim kadarıyla Cumartesi günleri kızlar gecesi yapıyorlardı.. Geçen hafta yapamamışlar..

S:Evet.. Geçen hafta cumartesi günü tartışıp kavga etmekle meşguldük.

Alp:Serkan, o evden taşınıcak mısın? Eda iyi olsun istiyorsun.. Ama o evin yarısı da senin...

S:Bilmiyorum abi... Sanırım ben geri dönücem.. Kızım tüm hayatını alt üst ettim...

Selaammm..
Yeni bölüm bu kadardııı
Yorumları ve oyları bekliyoruum 🤍

Ev Arkadaşım 🤍 [TAMAMLANDI] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin