2.1

3.7K 191 21
                                    

'Ertesi gün, Şirkete gelirler... Balca Serkan'dan çok etkilenmiş, onu kazanmak için elinden geleni yapacaktır.. Ama ilk iş, Eda' dan kurtulmak diye düşünür... Bir şekilde aralarına girip, Serkan'ın zor anında da kendine bağlayacaktır... En azından o öyle düşünür... Eda ve Serkan büyük toplantı odasında çalışırken Balca gelir... '

B:Serkan bey, ben Selin hanımdan tüm bilinmesi gerekenleri öğrendim... Dışarıdan salata söyleyeceğim, ister misiniz?

S:Hayır teşekkürler...

E:* Eda sessizce * Heh şöyle akıllı ol..

' Serkan Eda'nın dediğini duyar, Balca odadan çıkarken durdurur. '

S:Ya da.. Bana da söyle.. Eda, sen ister misin?

E:Yok.. Ben almiyim.. Sevemem..

B:Tamam...

' Balca sevinerek çıkar.. Eda Serkan'ın bu durumundan rahatsız olmaya başlamıştır... Arasına biraz mesafe koymaya karar verir.. '

S:İkinci turun kağıtlarını çekicez mi?

E:Şuan değil..

S:Tamam.. Sen bir şeye mi kızdın?

E:Seni ilgilendirdiğini düşünmüyorum Serkan.. Sen git salatanın ye..

S:Eda, sen balca' yı kıskanıyor musun birazcık?

E:Serkan nereden çıktı?

S:Ya aşkım, alt tarafı salata istedim.. Demediğini bırakmadın..

E:Serkan tartışmayalım lütfen.. O kızdan rahatsız oluyorum..

S:Tamam... Salata da istemiyordu canım.. Yemiyeceğim.. Biz en iyisi seninle öğlen yemeğine çıkalım.. Ne dersin?

E:Olmaz.. Benim çok işim var.. Sana afiyet olsun..

'Eda toplantı odasından çıkar. Serkan pişman olur.. Balca' nın getirdiği salatayı yemez... Alp apar topar şirkete gelir. Serkan'ın yanına gider, Eda'yı da çağırır.. '

S:Ne oluyor Alp?

Alp:Babam gerçekten Rusya' da genç bir kadınlaymış.. Boşanma dilekçelerini annem imzalamadı.. Sözleşmede bir madde var.. Mal varlığının %70'ini almak için bir madde eklemiş.. .. Geri kalanından da bir şey istemememiş..

S:Dava açsınlar.. Ceren'e söyle hemen dava açsın! %30 kalır, şirkette gider.. Bu kadar yatırım yapmışken asla bırakamayız... Karşı bir dava açıp, deliller ile annemi gerçekten aldattığını, mal varlığında da bir hakkı olmadığını söyleyeceğiz..

E:Ben Ceren'i çağıriyim..

'Eda telefonunu çıkartırken Ceren gelir.. Eda'ya göz kırpıp konuşur..'

C:Geldim ben...

Alp:Ceren, Serkan dava açalım diyor.. Mal ile ilgili.

C:Bende onu söyleyecektim.. Böyle bir dava açabiliriz ve kazanırız da... Sadece çok küçük bir yüzdelik alabilir... %5 gibi...

S:Çok iyi... Hemen davayı aç lütfen Ceren...

C:Hemen..

'Alp ve Ceren çıkar.. Eda ve Serkan hala gergindir... Tabii ki olmazsa olmaz Balca gelir..'

B:Serkan bey.. Yeni haberler çıkıyor... Babanız ile ilgili.. Bir basın açıklaması yapmanız gerekebilir.. Sıra aliyim mı?

S:Olur... Eda ile yapıcaz... Buraya çağır.. En acilinden..

Ev Arkadaşım 🤍 [TAMAMLANDI] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin