° ° °
+18
Eda:Çok sıkıldım ya...
'Ertesi gün olmuştu çoktan.. Yatakta öylece yatıyorduk... Serkan bana döndü, parmağını omzumda daire çizerek gezdirmeye başladı.. Pislik peşindeydi..'
Serkan:Gecelikleri mi giysen?
Eda:Hayır Serkan..
Serkan:Onları giymeyeceksin, neden aldın o zaman?
Eda:Öf uğraşma benimle!
' Onu biraz kızdırıp yataktan çıktım.. Yorganı kafasına kadar çekti.. O bakmazken dolaptan yavaşça geceliğin birini aldım, gidip başka bir odada giydim.. Sonra tekrar yatağa gelip yorganı kaldırdım ve altına girdim.. Serkan arkasına dönecekken giydiğim geceliği gördü, sonrası tahmin ettiğiniz gibi.. '
Serkan:Eda?
Eda:Hı?
Serkan:Sen ne yaptın?
Eda:Ne yaptım?
Serkan:Ortalığı alev almış!
Eda:Of Serkan! Hadi!
' Serkan salak salak gülmeye başlamıştı. Yatakta oturup beni kendine çekti ve öpüşmeye başladık.. O da kıyafetkerinden kurtuldu ve içime girdi. Biz savaş halindeyken telefon çalmaya başladı.. İlk önce umursamadı ama durmadan birisi arıyordu. Serkan sinirle kalkıp telefonu bana getirdi.. Arayan Halamdı! Ben telefon ile konuşurken tabii ki rahat durmadı. '
Eda:Alo Hala?
Ayfer:Eda, aramıyorsun hiç! Neler yaptınız? Nasılsın? Neredesiniz?
Eda:İyiyiz hala.. Ş-şeydeyiz biz.. Yazlıpın bahçesinde.. Güller var da onlara bakıyorum.. Ah...
Ayfer:Ne oldu?!
Eda:Serkan rahat dur!
Serkan:Babane!
Ayfer:Eda ne oldu diyorum?
Eda:Ah! Hala diken battı onun için! Ben seni tekrar ararım olur mu?
Ayfer:Sen neden nefes nefesesin?
Eda:Şeyden.. Gülleri sulamak için hortumu çektim de.. Ağırdı biraz..
Ayfer:Aşkım sen niye yapıyorsun ki? Serkan'a söyleseydin o yapardı.. Sen ona versene..
Eda:H-Hala Serkan yok şuan.. Marketten bir şeyler almaya gitti.. Hadi görüşürüz.
Ayfer:Görüşürüz dikkat edin kendinize!
'Sonunda telefonu kapatıp Serkan'a kızmaya vakit bulmuştum. Onu yatağa ittirip parmağımı sallayarak konuşmaya başladım.'
Eda:Sen ne yapıyorsun ya!?
Serkan:Karımla sevişmeye çalışıyorum..
Eda:Ya Serkan Halam duydu ya! Dur dedim değil mi?
Serkan:Tamam abartma ya...
Eda:Tadım kaçtı benim bu kadar yeter.. Bahçeye çıkıp oturalım.
Serkan:Tamam.. İlk ben duşa giriyorum.
Eda:Hayır beraber giriyoruz..
'Yüzünde yine o salakça gülümseme belirdi.. Elinden tutup banyoya gittim... Biraz da orada oyalandıktan sonra ;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ev Arkadaşım 🤍 [TAMAMLANDI]
Romantizm'+18 Unsurlar İçermektedir' -Bir EdSer Hikayesidir 🤍 -Her Yerde Sen Hikayesinin Bir Kısmından Esinlenilmiştir' 'Bu Evden Sen Gidiceksin, Serkan Bolat!' 'Hayır Eda Yıldız, Sen Gideceksin!'