3.8

3.2K 194 47
                                    

° ° °

Serkan:Bebeğim, rahatsın değil mi?

Eda:Evet..

'Kısa süre sonra eve geldik.. Odaya çıkmakta zorlanacağım için koltukta yatmaya karar verdim.. Serkan da koltuğun diğer ucune kendine yatak hazırladı.. Elim sürekli, istemsizce karnıma gidiyordu.. Serkan üzüldüğümü hissediyor olacak ki yanıma gelip başımı omzuna koymamı sağladı.. O konuşurken gözlerimden akan göz yaşlarıma engel de olamadım.. '

Serkan:Ağlama Eda lütfen.. Çok üzüldüğünü biliyorum, bende çok üzülüyorum.. Ama ağlayarak bir şeyleri değiştiremeyiz..

Eda:Biliyorum ama elimde değil.. Kendimi çok kötü hissediyorum. Benim yüzümden öldü Serkan.. Küçüktü o öldü..

Serkan:Senin yüzünden değil Eda... Ben becerememişim öyle düşün..

'Söylediği sinir bozucu şey ile istemsizce kıkırdadım.. Elini uzatıp göz yaşlarımı sildi, sonra da anlıma kocaman bir öpücük bıraktı..'

Serkan:Kahve, çay.. İster misin?

Eda:papatya çayı olur..

Serkan:Hemen..

'Komiklik olsun diye, çay yaparken (!) mutfak önlüğü giydi.. Onun bu haline gülmeden edemedim... İkimize papatya çayı yapıp kocaman kupalara koydu... Elime verirken başımdan öptü, sonra da yanıma oturdu..'

Serkan:Bebeğim odaya mı çıksaydık acaba? Rahat olamadın gibi..

Eda:Serkan.. Ben rahatım. Ama sen rahat değilsen yukarı çık.. Ben tek yatabilirim..

Serkan:Hayır olmaz.. Yanlız bırakamam seni.. Tamam ya yatarız burada.. Film izleyelim mi?

Eda:Olur.. Ama dram olsun.. Deli gibi ağlayalım.. Dur ben bulurum..

'Heyecan ile masaya eğilirken acıyla inledim.. Serkan telaşla ne olduğuna bakarken ben onu sakinleştirmeye çalışıyordum... Ben..'

Eda:İyiyim Serkan.. Sakin ol.. Ani hareket ettim sadece..

Serkan:Ama neden yapıyorsun Eda! Ya bir şey olsaydı? Hı? Ben ne yapardım?

Eda:Serkan! Tamam yeter aşkım ya! Film izleyelim dedik alt tarafı, kumandaya uzandım!

Serkan:Tamam aşkım ya.. Ben korktum sadece.. Kumanda senin..

'Gülerek yanağını sevdim ve elinden kumandayı aldım. Öylesine dolaşırken tam dişime göre bir film buldum... Annem... Film oldukça duygusal ve annelik hakkındaydı.. Serkan'ın göğsüne yerleşip filmi izlemeye başladım.. Benim de halim ortada olduğum için ilk duygusal yerde patladım.. Ayrılıklar, nefret... En çok da pişmanlık vardı filmde... Göremediğim, varlığını bilmediğim bir duyguyu, anneliği kendi çocuğa ben verecektim, ama yapamadım.. Empati kurunca daha kötü oldum.. Çeşitli duygusal yerlerde Serkan'ın da gözlerini sildiğini gördüm.. O da aynen benim gibi sevgiden yoksun büyümüştü.. Filmin sonu yalnızdı... Aynı benim koca Dünya'da yalnız kaldığım gibi... Serkan bile bu yalnızlığı bozamıyordu... O gece zor geçti.. Ağrılardan uyuyamadım, Serkan da başımda bekledi.. Ellerimi hiç bırakmadı... Yalnızlığım Serkan sayesinde son buluyordu... Aşık olduğum adam, her geçen gün, her zor anımda beni kendine daha da aşık ediyordu.. Zaten evlilikte bu değil miydi? İyi günde kötü günde, hastalıkta sağlıkta birimize evet demiştik.. '

° ° °

' Baba annem ile nasıl tanıştınız? '

' Bence annen anlatmalı.. Bizim aşkımızın kahramanı o... '

Ev Arkadaşım 🤍 [TAMAMLANDI] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin