2.8

3.5K 196 28
                                    

'Serkan şirketten çıktıktan sonra Çiftlikteki evine gider.. Kapıları kilitler.. Artık o da çok yorulmuştur ve içinde oldukları bu durum yeterince canını sıkmıştır.. Eda şirkette olduğu yerde kalmış, beyninin içinde sadece Serkan'ın sesi yankılanıyordur... Bizi sen bitirdin.. Beni sen mahvettin... Herkes merakla içeri bakıyor, içeriden bir şeyler duymayı umut ediyordur... Sonunda Eda da dayanamayıp Ablasına gider... Gamze Mavi ile kapıya bakar. '

G:Edaaa.. Hoşgeldin bebeğimm- Sen ağladın mı?

E:Yok abla, ne ağlaması? Sizi özledim..

G:Madem özledin, birazcık teyzelik yap bakalım... Al Mavi'yi kucağına, ben de bize içecek bir şeyler getiriyim..

E:Tamam... Gel bakalım tatlı şey senii... Aşkım! Yerim seni yeriiim!

'Eda Mavi ile beraber koltuğa geçer.. Gamze çok geçmeden elinde limonata ile geri döner...'

G:Benden gizleme Eda... Neden ağladın sen?

E:Serkan ile kavga ettik... Haklı..

G:Şimdi bir şey diyeceğim kızacaksın.. Hak ettin Eda.. Ya adam delirdi diyorum, ölücekti ya.. İlk 2 ay kolunda serum ile gezdi.. Her yerde aradı seni.. Biz de aradık... Hiçbir haber vermeden çektin gittin Eda.. Neredeyse tüm ülkeleri bir bir aradı... Hastaneler, karakollar... Ama sen yoktun.. Hiçbir yerde yoktun hemde.. Sonra o bir tane kız vardı ya... Balca mı ne.. O Serkan'a yanaşmaya falan çalıştı.. Sonra Serkan onu bebek mevzusu yüzünden mahkemeye verdi.. Para cezası aldı sanırım.. Neyse..

E:Serkan o kadar mı kötü oldu? Yani... B-ben hastaneye yattığını duydum ama...

G:Duydun ve gelmedin mi? Pes.. Eda sen böyle birisi değilsin.. Sen merhametli, yardımsever, güler yüzlü birisin... Seni ilk defa böyle görüyorum.. Lütfen eski Eda geri gelsin..

E:Bende çok istiyorum abla... Tamam... Her şey eskiye dönecek..

G:Hiç kolay olmayacak biliyorsun deği mi?

E:Hı hı...

'Gamze Eda'nın yüzünü sever... Serkan belki bir daha Eda'yı görmek istemeyecektir ama Eda denemeye karar verir.. Eve dönünce baştan aşağı temizlik yapar, güzel yemekler yapar... Belki Serkan gelir diye bekler.. Ama Serkan gelmez.. Gece saat geç olunca koltukta beklerken uyuya kalır... Serkan eşya almak için eve gelir... Eda'yı koltukta uyurken görür.. Ne kadar kızgın olsa da kalbine söz geçiremiyordur... 3 aydır atmayan kalbi atmaya başlamıştır... Hiç olmadığı kadar derin nefesler alıyordur artık.. Tam oldu derken aklı karışıyor, Eda'nın onu brıaıp gittiği anı düşünüyordur.. Kafasını sinirle çevirip yukarı çıkar. Eşyaları bir bavula koyup sessiz sessiz aşağıya iner.. Arkasını dönüp giderken birden durur... Kafasını çevirip Eda'ya bakınca içinde bir şeyler kopar... Ayakları geri geri gitse de o Eda'ya yaklaşır.. Kenarda duran ötüyü üstüne serer.. Eğilip biraz özlediği yüzüne bakar... Eda kıpırdamaya, bir şeyler sayıklamaya başlar. '

E:Özür dilerim.. Serkan özür dilerim.. Serkan bırakma beni.. Özür dilerim..

S:Edaa... Kabus görüyorsun uyan...

E:Özür dilerim, bırakma beni özür dilerim..

S:Eda kalk. Kabus görüyorsun.

' Eda birden yerinden sıçrar.. Serkan ciddi bir yüz ifadesi takınıp kızgın kızgın bakar.. Eda yarı ağlamaklı konuşur.'

E:Gitmiştim, ben seni bırakmıştım sen bana küsmüştün.. Kabus de ne olur kabus de!

S:Gerçek Eda.. Burada uyursan belin tutulur git odana yat, eşyalarımı topladım.

Ev Arkadaşım 🤍 [TAMAMLANDI] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin