'Fesat anlamanızı istiyorum günaha da giricez neyse ALLAH'IM SEN AFFET'
'Gece yatağa girdiklerinde Eda Serkan'a arkasını döner. Serkan Eda'nın belirgin kalçasını görünce gözleri fal taşı gibi açılır... Kendini kontrol edemeyeceğini anladığında ise sırt üstü yatmayı dener.. Eda Serkan'ın ne yaptığını anlamış, ama biraz süründürmek istemiştir. '
E:Ne yapıyorsun Serkan?
S:Şey... Eee.. K-kalktı..
E:Ne kalktı?
S:Off Eda.. Ben dayanamıyorum kendi odama gidicem..
E:Dayanırsın dayanırsın.. Arkamdan sarılsana öyle çok rahat..
S:A-ama kalktı diyorum yani daha fena olucak..
E:Olmaz olmaz hadi..
'Serkan dönüp Eda'ya arkasından sarılır. Eda Serkan daha çok rahatsız olsun diye kalçasını biraz daha yaklaştırır. Serkan'ın nefes alıp verişleri hızlanmıştır.. Eda son olarak minik bir inleme sesi çıkartır.. '
E:Ah..
S:Eda ama zorlanmam için elinden geleni yapıyorsun! Gerçekten deliricem birazdan ya..
E:ahahha Serkan sana baylıyorum!
+18
E:Çıkart..
S:Ne?
E:Çıkart üstündekileri Serkan. Bunu istemiyor musun?
S:Sen benden daha azgın çıktın seksi kız...
E: Serkaaan! Vaz geçiyorum!
'İkisi de hızlı hızlı soyunur. Eda gülerek Serkan'ın üstüne çıkar..'
S:Neden bu kadar ıslaksın?
E:Arkadan sürtersen tabii böyle olurum Serkan! Sen dayansaydın ben dayanamayacaktım zaten daha fazla!
' Kadınlığını Serkan'ın erkekliğine hizalar ve içine alır.. Serkan kalın inleme sesleri çıkartıyor, daha önce yaşamadığı değişik bir zevki alıyordur.. Eda da ondan farksız, deli gibi inliyordur.. Sürekli yer değiştirip işlerini hallederler..'
+18 Bitti
' Sabah Figen Eda'yı görüntülü arar... Ama Eda uykuluyken ne yaptığını bilmediği için açar ve Serkan yanında çıplakken görüntülü konuşmaya başlar. '
Not:Fotoğrafta Serkan'ı yorganın altında ve üstü çıplak, Eda'yı da aynı şekilde düşünmenizi istiyorum.. Bu fotoğraf kafanızda yerleşmesi için. 😹
F:Eda... Ayfer abla kahval- senin neden üstünde bir şey yok?
Ayf:Ne demek üstünde bir şey yok? Eda!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ev Arkadaşım 🤍 [TAMAMLANDI]
Storie d'amore'+18 Unsurlar İçermektedir' -Bir EdSer Hikayesidir 🤍 -Her Yerde Sen Hikayesinin Bir Kısmından Esinlenilmiştir' 'Bu Evden Sen Gidiceksin, Serkan Bolat!' 'Hayır Eda Yıldız, Sen Gideceksin!'