'Ayşe ile kahveleri yapıp Serkan'ların yanına geldik.. Sonra da oturup eskilerden konuşmaya başladık..'
Ayşe:Yaa Eda şeyi hatırlıyor musun, bizim Levent Hoca'yı?
Eda:Hatırlamam mı ya? Burnumuzdan getirmişti dersi.. Allah'tan gitti sonra..
Ayşe:Evet ya... Siz nerede tanıştınız?
Serkan:Çok uzun hikaye..
Eda:Ama kısaca anlatmak gerekirse.. Biz yanlışlıkla aynı evi almıştık.. Sonra ev arkadaşı olduk, başımıza da bir sürü şey geldi.. 4 ay önce de evlendik...
Ayşe:Ya...
Eda:Siz nasıl tanıştınız?
Ayşe:Biiiz... Şöyle oldu aslında.. Kerem, sen mi anlatsan?
Kerem:Ben mi? Tamam... Şey... Biz bizim şirkette tanıştık.. Ayşe model olarak çalışıyordu.. Sonra aşık olduk..
Ayşe:Kerem peşimden çok koştu..
Kerem:Aslında evet.. Başlarda çok yüz vermedi.. Sonradan alıştı..
Eda:Ne kadar güzel..
Serkan:Kerem sizin ne şirketiniz var? Anladığım kadarıyla bir moda tasarım şirketi..
Kerem:Aynen.. Babam başındaydı, biz evlenince ben geçtim.. Yani bu gün.. Sizinki ne?
Serkan:Bizimki Mimarlık.. Eda da bende mimarı zaten..
Ayşe:Karı-koca beraber çalışıyorsunuz değil mi? Çok güzel ya...
Kerem:Biz de öyle çalışıyoruz sayılır hayatım.. Haksızlık yapma..
' Hepimiz gülmeye başladık.. Biraz daha beraber oturduktan sonra onlar kalktı, biz de odamıza çıktık.. Gece sarılarak güzel ve deliksiz bir şekilde uyuduk.. Sabah kalkınca Serkan'ın beni izlediğini fark ettim.. '
Eda:Serkan.
Serkan:Uyandın mı? Günaydın..
Eda:Günaydın da sen ne zaman uyandın?
Serkan:Yarım saat oluyor.. Acıktın mı?
Eda:Evet... Bak karnıma, gurulduyor.
Serkan:Evet.. Hadi gel kahvaltı hazırlayalım.. Sonra da denize gideriz..
Eda:Olur! Aç falan değilim hemen gidelim!
Serkan:Eda az önce karnım gurulduyır açlıktan dedin... İlk önce kahvaltı..
Eda:Tamam ya.. Neyse..
'Serkan'ın yanağına bir öpücük bıraktım. Kalkıp yüzümüzü yıkadık, sonra da kahvaltı hazırladık.. Mayolarımızı giyip denize gittik.. Oldukça kalabalıktı ve her yerde çocuklar vardı.. Ayşe ve Kerem deniz kıyısında birer şezlong kiralamıştı... Biz de yanlarından birer tane kiraladık ve Ayşe denize girdik.. Serkan uzaktan izledi.. '
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ev Arkadaşım 🤍 [TAMAMLANDI]
Romance'+18 Unsurlar İçermektedir' -Bir EdSer Hikayesidir 🤍 -Her Yerde Sen Hikayesinin Bir Kısmından Esinlenilmiştir' 'Bu Evden Sen Gidiceksin, Serkan Bolat!' 'Hayır Eda Yıldız, Sen Gideceksin!'