° ° °
'2 gün önce eve gelmiştik.. Kaan, bebek pusetinin içinde kayboluyordu.. Serkan bir an önce büyüsün diye bakıyordu oğluna.. Geldiğimizden beri kucağından indirmedi.. İlk zamanlar bebek konusu açılmasın diye yeminler ettiren adam, şimdi kendi isteği ile bebek bakıyordu.. Benim eski odamı Kaan için düzenlemiştik.. Beşiği ise bizim odadaydı.. Biz uyuklarken Kaan ağlamaya başladı tekrar.. Serkan hemen kucağında alıp odada gezdirmeye başladı. '
Serkan:Tamam oğlum.. Ağlama... Acıktın mı sen?
Eda:Olabilir.. Getirsene Serkan..
' Kucağıma verince ilk önce kokladım bebeğimi.. Kokusu bile beni ağlatmaya yetiyordu.. Gerçekten de acıkmıştı.. Serkan tekrar yatağa yattı ve bizi izlemeye başladı.. Benim saçlarımı seviyordu dalıp dalıp..'
Serkan:Çok güzelsin..
Eda:Yaa Serkan.. Ben hala inanamıyorum..
Serkan:Vallaha bende.. Seni bağırırken, ağlarken görmek çok canımı yaktı..
Eda:Kolunu sıktığım için öyle gelmiştir..
Serkan:Hayır.. Ses tonundan belliydi Eda.. Keşke senin yerine ben olsaydım öyle..
Eda:Hayır Serkan.. Öyle deme.. Ben mutluyum.. Bak, oğlumuz kucağımızda.. Düşünmeyelim bunları..
'Serkan kafasını salladı... Çok üzüldüğünü biliyordum ama beni o acılar büyümüştü.. Ben o acılar sayesinde anne olmuştum.. Aydan hanım ve Halam her gün geldi.. Serkan şirkete gitmedi uzun süre.. Sonunda bebeğimiz 4 aylık oldu.. Ama hala küçücüktü.. O gece çok uyuyamadığım için Serkan Kaan'ı benim yanımdan almış, aşağıya inmişti.. Yanlarına gittiğimde kahvaltı hazırladıklarını gördüm.. '
Eda:Ooo ne yapıyorsunuz siz burada?
Serkan:Sana kahvaltı hazırladık annesi.. Uyanmanı bekledik..
Eda:ah benim aşklarıma baak! Annem! Ne yapıyorsun ne burada? Baban yardımcı diye mi tuttu seni?!
' Serkan kahkahalarla gülmeye başladı.. Kaan'ı mama sandalyesine oturttuk ve eline biberonunu verdik.. Biz de bir güzel kahvaltı yaptık.. Hava çok güzel olduğu için biraz gezmeye karar verdik ama gittiğimiz tek yer çiftlik evinin bahçesiydi.. Aydan hanım bizi görünce çok sevindi.. Ama Serkan, hala Kemal Bey'e ısınamamıştı.. '
Aydan:Eda sen ne güzel doğurmuşsun Kaan'ı yaa? Ah aynı Serkan'ın bebekliği! Aynı!
Serkan:Anne abartma ya.. O kadar da benzemiyordur..
Aydan:Çok benziyor çook!
'Aydan hanım Kaan ile oynarken, Kaan da ona gülücükler atıyordu..'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ev Arkadaşım 🤍 [TAMAMLANDI]
Romance'+18 Unsurlar İçermektedir' -Bir EdSer Hikayesidir 🤍 -Her Yerde Sen Hikayesinin Bir Kısmından Esinlenilmiştir' 'Bu Evden Sen Gidiceksin, Serkan Bolat!' 'Hayır Eda Yıldız, Sen Gideceksin!'