° ° °
Serkan:Bitti mi yani? Bu kadar mıydı?
Eda:Hayır Serkan.. Sadece birazcık kafamı toplamam lazım.. Kestirip atamayız.. Ben seni hala çok seviyorum, ama sana çok kızgınım.
Serkan:Özür dilerim Eda.. Sen çok haklıydın.. Ben hep işime sığındım.. Bir şey olsa işim beni kurtaracak gibi gelirdi.. Ama işim sizden tabii ki daha önemli değil... Siz benim hayatımın en kıymetli varlıklarısınız..
Eda:Tamam Serkan.. Abartmaya gerek yok... Sana hala çok ama çok kızgınım. Kaan'ın bizi kavga ederken görmesi çok kırıcıydı.. Bize her kavga ettiğinizde ağlıyorum, kulaklarımı kapatıyorum ama yine de duyıyrıum dedi Serkan.. Bu benim için o kadar acı ki.. Ama senin yüzünden.
Serkan:Evet.. Benim yüzümden..
Eda:Ben yatmaya gidiyorum..
Serkan:Madem beni hala seviyorsun, birlikte uyusak ya...
Eda:Hayır.
'Hemen Kaan'ın odasına geçip yattım.. Yorgunluktan göz kapaklarım yavaş yabaş kapandı ve uykuya daldım.. Sabah kalktığımda nerede olduğumu hatırladım.. Bu gün de Serkan'a asla yüz vermeyecektim.. '
Serkan:Uyandın mı?
Eda:Yok daha yataktayım..
Serkan:Tamam ya hemen kızıyorsun.
Eda:Ne yiyeceksin?
Serkan:Bir şey istemiyorum..
Eda:Tamam ben gidiyorum o zaman.
Serkan:Nereye?
Eda:Kaan'ı alıcam..
Serkan:Neden?
Eda:Seni motive eder diye..
Serkan:Beni kimsenin motive etmesine gerek yok... Sen varsın ya bana yete-
Eda:Serkan! Çık önümden!
'Seneler önce olduğu gibi midem bulanmıştı.. Yoksa yeniden mi hamileydim? Koşa koşa banyoya gittim.. Elimi yüzümü yıkarken sorgulayan bakışlar ile Serkan kapıda dikilmiş beni izliyordu.. Aslında evet, hamile olduğumu biliyordum... Dün Serkan'ı hastaneye götğrmeye zorlandığım zaman kan testi yaptırmam ile öğrenmiştim.. Bu bebek bizim aramızı düzeltecekti... Aslında ger şey çok ani gelişmişti.. Yeniden hamile olduğuma sevinmeye bile zaman bulamamıştım.. '
Serkan:Eda sen hamile misin?
Eda:Çok büyük tepki verme ama..
Serkan:Tamam!
Eda:Evet!
' Beni kucakladığı gibi döndürmeye başladı.. Elleri yara değilmiş gibi kucaklamıştı beni.. İndirip uzunca bir öpücük bıraktı dudaklarıma.. Başta ne kadar karşılık vermek istemesem de dayanamayıp akışa bıraktım kendimi.. Serkan parlayan gözleri ile yüzüme bakarken tüm kızgınlığım da, kırgınlığım da gitmişti.. Elini karnıma koyup ağlamaya başladı.. '
Serkan:Ben nasıl anlamadım günlerdir! Özür dilerim! Çok kötü bir babayım!
Eda:Hayır! Sen hayatımda gördüğüm en iyi babasın!
Serkan:Öyle miyim?
Eda:Evet!
Serkan:Barıştık mı?
Eda:Gel buraya!
' Sıkı sıkı sarıldık tekrar.. Gzöleirni kapatıp ellerini yeniden karnıma koydu... Sonra da ilk tahmininde bulundu.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ev Arkadaşım 🤍 [TAMAMLANDI]
Romance'+18 Unsurlar İçermektedir' -Bir EdSer Hikayesidir 🤍 -Her Yerde Sen Hikayesinin Bir Kısmından Esinlenilmiştir' 'Bu Evden Sen Gidiceksin, Serkan Bolat!' 'Hayır Eda Yıldız, Sen Gideceksin!'