'Tam tahmin ettikleri gibi olur. Kahvaltıdan hemen sonra eve Engin'ler doluşur.. Aydan hanım coşkuyla Eda ve Serkan'a sarılır... Herkes Eda'ya geçmiş olsun dileklerini iletir.'
Ayd:Ah Edacığım, çok üzüldüm! Geçmiş olsun gelinim..
E:Ee gelinim derken?
Ayd:E nişanlanmışsınız ya! Ahh! Ne kadar sevindim anlatamam! Aaayyy! Amaok darıldım! İnsan bize söyler ilk önce! Ama olsun çocuklarım benim!
S:Anne abartma istersen... Daha çok yeni çünkü.
Ayd:Ayy banane! Bebek işe yaramış demekki!
En:Bebek mi? Ne? Amca mı oluyorum ben?! Ama daha dün oldu!
Alp:Sen değil lan ben oluyorum amca! Ama ne dün oldu?
S:Engin salak salak konuşma! Biz bebek baktık onu diyor annem.. Hamile falan değil Eda, olamaz.
En:Abiciğim bu daha fena! Sen çocuk baktın öyle mi? Sen? Ohaa!
P:Engin sakin ol. Ama gerçekten şaşırılacak bir şey.. 😂
S:Ya abartılacak bir şey değil.. Alt tarafı birkaç saat bizim evde durdu. O kadar -
E: Serkan mamasını verdi!
Alp:Ne? Ahahhahahah😂
En:Eda, tebrik ederim seni.. Çok değiştirdin Serkan'ı! Kucağına bebek almamıştı! O da oldu! 😂
S:Edaa... Hı hı evet..
'Bu arada Eda ve Serkan yan yana oturuyor, Serkan kolunu Eda'nın omzuna atmış... Hepsi kahve içiyor... Aydan tam o sırada kahvesinden keyifle bir yudum alırken konuşur.'
Ayd:Ben torun istiyorum 😌..
E:Ne?
Selin(Sel):Torun derken?
Ayd:Evet, basbaya torun.. Selin yapmaz... Ama Edacığım bebekleri çok seveerr! Sen yaparsın!
S:Anne, daha nişanlıyız değil mi? Biliyorsun bunu?
' Eda Serkan'ı çekiştiriyordur. Bu sahte ilişki bile buraya geldiyse, gerçekten olsa Eda neler olur diye düşünür '
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ev Arkadaşım 🤍 [TAMAMLANDI]
Roman d'amour'+18 Unsurlar İçermektedir' -Bir EdSer Hikayesidir 🤍 -Her Yerde Sen Hikayesinin Bir Kısmından Esinlenilmiştir' 'Bu Evden Sen Gidiceksin, Serkan Bolat!' 'Hayır Eda Yıldız, Sen Gideceksin!'