T:E biz buradayız kardeşim. Aile var yani.
S:Pardon ya... Ee siz neler yapıyorsunuz, işler nasıl?
B:Vallaha ben mezun olduktan sonra direkt bir şirkete girip mimarlığa başladım.. Hatta burada da söylemiş olayım.. Haziran ayında düğünüm var.. Elif gelemedi ama sizinle tanımasını istiyorum.
E:Olur... Bende çok isterim... Serkan?
S:Y-yani neden olmasın... Çok isteriz..
B:Tamam...
P:Hayatım ben çalışmıyorum. Babam zaten çalışıyor ne gerek var ki? Zorla mimarlık okuttu bana! Neyse... Eda, sana da ailen zorla okutmuş gibi.
E:Yok.. Kendim istedim..
P:Senin ailen çiçekçi o zaman.. Ahaha! (Seni boğmak istiyorum 😤)
E: Ee... B-ben-
S:Eda'nın Halası çok iyi işi olan bir restorantın sahibi... Eda küçüklüğünden beri çiçeklere meraklı.. Onun için Peyzaj mimarı olmayı tercih etti... Ayrıca, çiçekçilik de bir meslektir.. Hemde en güzelinden..
T:Aynen ya.. İnsan çiçeklerin içinde çok mutlu olur. Öyle mi Eda?
E:Evet.. İnsanın tüm sinirini, kaygısını alıyor...kokusu, renkleri.. O kadar güzel ki..
' Serkan'ın az önce öyle demesi Eda'yı o kadar rahatalatmıştır ki.. Yüzüne buruk bir gülümseme yerleştirip Serkan'a bakar.. Biraz daha muhabbet ederler ve misafirler gider. Eda ve Serkan oturup boş boş, hiç konuşmadan birbirlerine bakarlar. Eda sürekli bakışlarını kaçırır'
S:Pelin öyle dediği için özür dilerim..
E:Sen niye özür diliyorsun ki? Ayrıca o kadar güzel kurtardın ki... Teşekkür ederim.
S:Rica ederim.. Ayağın nasıl?
E:Daha iyi hissediyorum..
S:güzel... Harika...
E:Ee sen nasılsın?
S:İyiyim... İyi gibiyim.. Evet..
E:Tamam.. Güzel..
'Öyle böyle günler, haftalar birbirini kovalar... Sonunda Eda'nın ayağım iyileşir... Nişan oyununun ilk bir ayı çoktan gitmiştir... Yakın olmak ikisine de çok iyi geliyordur... Eda'nın ayağındaki alçı çıkar... Sonra hemen nişan hazırlıklarına başlarlar. Aydan bir sürü hazırlık yapar... Sonunda nişan günü gelmiştir. Eda hazırlanır, elbisesini, saçlarını makyajını yapar... Lacivert, kısa bir elbise giymiştir... Serkan da tamamen lacivert bir takım elbise giymiştir... Aydan, Ayfer ve Alptekin misafirleri karşılar.. Eda ve Serkan içeride misafirlerin gelmesini bekliyordur. ' (Yer çiftlik evinin bahçesi)
S:Hazır mısın?
E:Korkuyorum..
S:Neden?
E:Bilmem... Halamlara yalan söylemek beni o kadar üzüyor ki..
S:Zaten 1 ay k-kaldı.. Yalan söylemek zorunda kalmayacaksın.. Evin de tamamen senin olacak..
E:E-evet... Çıksak mı artık? Bir an önce eve gitmek istiyorum ben..
S:Hadi gel..
'Çıkarlar... Herkes onlar ayrı ayrı yürünce garip garip bakmaya başlarlar. Serkan da bakışları görüp Eda'nın elinden tutar. Biraz süre geçer.. Sonunda yüzükleri takarlar, Aydan kurdeleyi keser, o kadar mutludur ki... Kurdele kesildikten sonra herkes öp öp diye bağırmaya başlar. '
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ev Arkadaşım 🤍 [TAMAMLANDI]
Romance'+18 Unsurlar İçermektedir' -Bir EdSer Hikayesidir 🤍 -Her Yerde Sen Hikayesinin Bir Kısmından Esinlenilmiştir' 'Bu Evden Sen Gidiceksin, Serkan Bolat!' 'Hayır Eda Yıldız, Sen Gideceksin!'