2.9

3.9K 207 24
                                    

'Eda Serkan huylansın diye burnunu Serkan'ın yüzüne sürtüyordur. Serkan da hiç kıpırdamadan duruyordur.. Biraz süre sonra Mavi sıkılır ve ağlamaya başlar.. Eda Serkan'ın yanağına bir öpücük bırakıp kucağından Mavi'yi alır... Serkan Eda yerine geçse bile aynı pozisyonda kalmış, bir milim bile kıpırdamamıştır.. Kısa süre sonra kendine gelir ve Eda'nın az önce yaptığı haraketten dolayı dikleşen erkekliğini gizlemeye çalışır... Eda fark eder, Mavi uyuyunca onu odasına yatırır ve Serkan'ın yanına geri gelir. Serkan belli etmemek için ecel terleri döküyordur...'

E:Serkan.. Ne olduğunu anlayabiliyorum..

S:Öyle yaparsan.. Alışık bünye k-kalktı tabii.. Ee... Ben gidiyorum.. Yarın şirkette görüşürüz..

E:Sadece şirkette mi? Bana gidelim..

' Eda parmağını Serkan'ın dudaklarında gezidiriyordur.. Serkan ne kadar birlikte olmak istese de orada olmayacağını düşünüp gitmekte kararlıdır'

S:Sen iyi misin?

E:Evet... Sen iyi misin?

S:İyiyim.. Ama, gerçekten gitmem lazım...

E:Of Serkan barışıcaz diyorum kaçıyorsun! Amma korkak çıktın ya!

S:Korkmuyorum.. Ama hazır değilim... Görüşürüz..

E:Tamam... Görüşürüz.

'Serkan çıkar... Ertesi gün Eda güzelce hazırlanır. Şirkete değil, Efe'nin attığı konuma gider.. Serkan hariç herkes oradadır.. Serkan da gelince kahvaltıya başlarlar..'

Efe:Umarım güzel bir ortaklık olur Serkan..

S:Hı hı..

E:Efe, sen benim pankek sevdiğimi nereden biliyorsun?

Efe:Herkesi biraz araştırmış olabilirim.. Ama Serkan ne ister onun hakkında biraz kararsız kaldım.. Sen genel olarak ne seversin Serkan?

S:Ben kızartma hariç yemek seçmem...

'Serkan konuşurken aynı zamanda Eda'nın tabağına zeytin, peynir ve salatalık koyuyordur... Herkes merakla Serkan'a bakmaya başlar.. Serkan bakışları fark etmeyip eline ekmeği alır ve içini çıkarır.. Eda'nın tabağına koyunca da yaptığı şeyi anlar... Refleks olarak yapmıştır ama Eda bu hareketine bayılır.. '

Efe:Serkan sen neden koydun ki? Hem ekmeğin içini de çıkarttın.

S:Öyle seviyor- yani..

E:Teşekkür ederim.

S:Afiyet olsun..

' Yemeğe başlarlar.. Eda da eskiden hep olduğu gibi Serkan'ın ağzına bir şeyler tıkıyor, birnevi Serkan'ı kendi doyuruyordur.. Ama o da farkına varmadan yapar. '

E:Serkan aç ağzını, sen bundan seversin.

S:Eda tamam doydum.. Kendin yiyemedin zate-..

Efe:Evet Eda.. Serkan senin tabağına doldurdu sen ona yedirdin.. Siz sevgili misiniz hala?

S:Bunlar özel konular Efe.. Bu arada bu reçel ne reçeli?

Efe:Çilek..

E:Ne!? Serkan!

Efe:Çilek yiyince ne oluyor ki?

S:Nefes... N-nefes.. Alamıy-

'Serkan kravatını çekiştirirken bayılır... Eda hemen onu tutup ambulans çağırmalarını söyler.. Engin, Ferit ve Alp Serkan'ın kalkmasını sağlar.. Serkan gözünü hastanede, Elini sıkıca tutan birine bakarak açar.. Tabii ki o kişi Eda'dan başkası '

Ev Arkadaşım 🤍 [TAMAMLANDI] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin