4.8

2.5K 193 198
                                    

'Ben onlara dalmış bakarken kapı çaldı.. İçeri Leyla girdi, elinde dosyalar vardı.. Kaan'ı da yanına alıp odadan çıktı.. Serkan zarfları karıştırmaya başladı.. '

Serkan:Bu kimden ya? Yazmıyor adı falan..

Eda:Açsana..

' Serkan zarfı açtı.. İçinde küçük bir not kağıdı vardı... Üstünde ise tehtidkar bir mesaj '

Serkan:

Ayağını denk al Serkan Bolat..

Eda:S-Serkan bu ne?

Serkan:Kesin Balca yapıyor yine.. Kesin!

Eda:Serkan, tamam Balca'yı sevmiyorum ama o akıllandı bence... O yapmamış olabilir..

Serkan:Bilmiyorum Eda.. Araştırmamız lazım.. LEYLAA!

'Leyla soluk soluğa yanımıza geri geldi.. Serkan çok sinirli bir ses tonu ile konuştu.'

Serkan:Bana Balca nerede, ne yapıyor onu bul Leyla.. Hemen!

Leyla:Tabii Serkan bey! Hemen!

'Leyla yine odadan çıktı ve Balca'nın nerede olduğunu araştırdı.. Kısa süre sonra da Londra'da bir magazin şirketinde çalıştığını öğrendik. Bizi tehtid eden o değildi..'

Serkan:Kim bu ya? Allah'ı deliricem! Eda hemen eve gidiyoruz, kim olduğunu öğrenmeden de evden ayrılmıyoruz.. Çok tehlikeli..

Eda:Tamam Serkan.. Hadi hemen..

'Ağar topar Kaan'ı da alıp eve geçtik.. Serkan işlere evden devam etmeye karar verdi... Kapının önünde de zarf vardı ve bu iş saçma bir hal almaya başlamıştı... Kaan koşarak elinde alıp Serkan'a uzattı.'

Kaan:Al baba, birisi galiba bana olan hayranlığını dile getirmiş... Ama yazarak..

Serkan:Kaaan! Çok fenasın...

Eve saklanmanız bir şey değiştirmeyecek

Eda:Ne yazıyor Serkan?

Serkan:Eee... Önemsiz hayatım boşver... Hadi girelim evimize.

' Serkan garip davranmaya başlamıştı.. Kaan boya kalemlerini aşağıya getirmişti, babasıyla beraber resim yapmaya başlamıştı.. Bende elimde kahvem onları izledim.. Serkan bir ara yanıma gelip Kaan'a göstermeden öpüp gıdıklıyordu. O bakınca da hiçbir şey olmamış gibi Kaan'a gülümsüyordu. '

Eda:Serkan.. Yapma... Bak Kaan bak-

Kaan:Eh yeter be! Baba bir rahat dur!

Serkan:Ben rahatım oğlum.. Ama sen yerde rahat edemedin gibi..

Kaan:Ooof! Babaa! Anlamamış gibi yapmaa!

Eda:Baban biraz azd- eee.. Şımardı anneciğim... O yüzden böyle yapıyor...

Serkan:Ben mi şımardım? Neyse.. Sıkıldım ben... Ne yapsak televizyon mu izlesek?

Kaan:Siz izleyin, ben sanat eserine odamda devam edicem..

Eda:Merdivenleri dikkatli çık anneciğim..

Ev Arkadaşım 🤍 [TAMAMLANDI] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin