'Eda Melek'e geleceğini söyleyip toplantı odasına gider.. Serkan onu görünce çizim yapmayı bırakır, Eda gelip Serkan'ı yanağından öper.. Masaya oturur.. Serkan elini Eda'nın bacağına koyar '
E:Serkaaan..
S:Efendim?
E:Galiba sen kazandın..
S:Neyi?
E:İddiayı..
S:Hıı? Tamam... O zaman-
E:Ama tam emin olmadan olmaz! Öğle yemeğine çıkıcaz üçümüz... Ben orada bakıp karar vericem..
S:Olur..
E:Sende dünden meraklısın onunla yemek yemeğe..
S:Hayır aşkım.. Onun için değil... Ben kazanıcam ya...
E:Hadi bakalım...
'Balca' yı iş yemeğine gidicez diyip kandırırlar.. Üçü birlikte şirketin yakınlarında bir restorana giderler... Serkan ve Balca karşı karşıya, Eda ise ikisini de görüş açısına almak için ortalarına oturur.. Siparişlerini almak için bir garson gelir.. '
X:Ne alırsınız efendim?
E:Ben ilk önce tatlıyı söyliyim..
B:Niye?
E:Garantiye aliyim.. Tatlı çok severim.. Çilekli bir pasta lütfen... Yemek olarak da mantarlı pizza..
X:Tabii siz?
B:Ben Serkan bey ne alırsa ondan alıcam...
S:Emin misin? Ben Deniz Mahsullü makarna alıcam...
B:ahhh bayılırım Serkan Bey... Zevklerimiz aynı...
X:Tamam o zaman...
'Garson gider... Eda Serkan'ın bacağına vurur... '
S:Ah..
B:İyi misiniz Serkan bey?!
E:İyi iyi... Sen affettin mi eski sevgilini?
B:Hayır daha değil.. Ama hayatımda sadece o yok... Yeni aşklara açığım...
E:Hı?
S:Yani aşk güzel şey..
B:Çok güzel şey Serkan bey... Böyle sesine, ellerine... Yeteneğine aşık oluyor insan...
'Eda gözlerini kocaman açıp Serkan'a bakar... Serkan artık Eda'ya hak vermeye başlar.. Balca uzun uzun Serkan'a bakar... Serkan ise Eda'nın bu haline alttan alttan gülüyordur.. Yemekleri gelince Balca garip bir şekilde Eda' ya bakar... '
E:Bir şey mi var Balca?
B:Yook.. Sadece o pizzayı nasıl yiyorsun onu anlamıyorum.. Çok sağlıksız..
E:Ben insanım ya Balca.. Onu için yiyorum. Salataya abansam da bir şey değişmeyecek..
S:Ayrıca, pizza konusunda Eda'ya asla laf ettirmem çünkü harika pizza yapıyor... Ve tadını çıkartarak yiyor...
B:Bir gün bana da yaparsın Eda o zaman..
E:Söz veremem... Sadece Serkan'a yapıyorum...
B:Sen bana yaparsın yine... Serkan bey, ben demek... Ben demek Serkan bey demek...
'Eda tek kaşını kaldırıp dişlerini sıkar. Birkaç kez öksürür.. Serkan da bu durumdan yavaş yavaş rahatsız olmaya başlamıştır.. Balca yine Serkan'a rahatsız edici bakışlar atıyordur.. Eda dayanamayıp çatalı bilerek yere atar. Serkan ile almak için epildilerinde konuşurlar. '
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ev Arkadaşım 🤍 [TAMAMLANDI]
Romance'+18 Unsurlar İçermektedir' -Bir EdSer Hikayesidir 🤍 -Her Yerde Sen Hikayesinin Bir Kısmından Esinlenilmiştir' 'Bu Evden Sen Gidiceksin, Serkan Bolat!' 'Hayır Eda Yıldız, Sen Gideceksin!'