'Birkaç saat geçer... Serkan ve Caner sohbet ediyor, kızlar bir şeyler içip dedikodu yapıyordur..'
G:Halamm.. Biz kalkalım artık..
Ayf:Tamam aşkım.. Yarın yine bekliyorum bundan sonra asla ama aslaaa bırakmam!
G:Tamam halacığım..
E:Bizde kalkalım.. Hadi görüşürüz..
S:İyi geceler herkese..
G:Siz? Neden beraber gidiyorsunuz?
E:Biz Serkan ile aynı evde yaşıyoruz..
G:Ya... Bir gün size de gelelim..
E:Yarın gel ablacığım... Olur mu Serkan?
S:Tabii ki Eda... Caner, seni de bekliyorum...
C:Tamam tabii ki geliriz...
'Vedalaşıp evlere dağılırlar.. Eda Serkan, Serkan'ın ısrarı üzere beraber yatarlar.. Uyandıklarında Serkan Eda'yı izliyordur.. '
E:Serkan?
S:Günaydın güzelim..
E:Ben teyze olucam..
S:Evet..
E:Kızmış bir de... Ya yerim ben onuu...
S:İçimden bir ses, sana benzeyeceğini söylüyor..
E:Yok ya.. Ablama benzer...
S:Eda.. Sen ablanla niye küstün?
E:Ya, ben ergenlik zamanımda fazla çıkışıyordum.. E o da ergen.. Küsüp gitmişti.. Canerle de üniversitede tanıştılar..
S:Hmmm... Anladım..
E:Off.. İşe gitmek istemiyorum..
S:Bende ama sabahtan çok önemli bir toplantımız var... Öğleden sonra da eve geliriz, Gamzeler 3'te gelecekmiş..
E:Tamam...
'Eda somurtmaya başlar.. Serkan Eda'yı gıdıklamaya başlar.. Eda durması için yalvarıyordur...*Atlıyorum* şirketteki toplantıda Kemal bey vardır.. Daha önce hiç çalışmamışlardır.. Balca da elini çenesine koymuş, hayran hayran Serkan'a bakıyordur. *Gözün çıksın 🐍*
Kemal(K):Ben anlaştığımız düşünüyorum Serkan bey... Kusursuz...
S:Teşekkür ederiz..
K:Bu arada tebrik ederim... Yakında evleniyormuşsunuz..
S:E-evet... Aynen... Teşekkür ederiz onun için de..
K:Sizi en yakın zamanda tekrar görmek isterim.. Hoşçakalın..
'el sıkışırlar. Kemal gider.. Eda iddiayı hatırlar ve hamle yapar... Serkan'ın kolunun altına girip yanağından öper, burnunu yanağına sürter.. Balca onlara bakıyordur ve kudurur.. Eda Serkan'ın kulağına fısıldar '
E:Balca' ya bak.. Serkan Balca'ya baak...
S:Ne? Eda bir şey yapmıyor bakıyor işte.
E:Amaç o Serkan.. Nasıl baktığına bak.. Kıskanıyor.. Ben kazandım..
S:Hayır Eda... Tam emin değiliz şuan..
'Eda Balca'ya göz kırpar. Serkan'ın kolunun altındayken çantasını alıp şirketten çıkarlar... Saat daha 1 olduğu için eve gelince Serkan biraz uzanır.. Eda yeğeni için internetten kıyafet bakıyordur.. Serkan kabus görür. '
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ev Arkadaşım 🤍 [TAMAMLANDI]
Romance'+18 Unsurlar İçermektedir' -Bir EdSer Hikayesidir 🤍 -Her Yerde Sen Hikayesinin Bir Kısmından Esinlenilmiştir' 'Bu Evden Sen Gidiceksin, Serkan Bolat!' 'Hayır Eda Yıldız, Sen Gideceksin!'