° ° °
'Hemşire serumu kontrol edip çıkmıştı.. Sürekli telefonlarımız çalıyordu.. Serkan arayıp hepsine haber vermişti ama onlar da sonrasını merak ediyordu..'
Gamze:Eda, Kaan nasıl? İyi değil mi? Gelelim mi?
Eda:Kaan iyi abla.. Gelmenize gerek yok.. Serum taktılar bitince eve geçicez zaten..
Gamze:Kıyamam ben kuzuma ya.. Çok geçmiş olsun Eda.. Neden çıkmış ateşi?
Eda:Dişleri çıkıyormuş.. Çok korktum ama.
Gamze:Kuzum benim yaaa.. Bir şeye ihtiyacınız olursa söyle canım tamam mı?
Eda:Tamam abla sağol.. Sen halamları falan da arasana ben Kaan ile ilgileniyorum..
Gamze:Tamam kuzum. Görüşürüz.
'Telefon kapatıp yeniden Kaan'ın yanına geldim.. Serkan da sessiz sessiz annesi ile konuşuyordu.. Sonunda o da telefonu kapatıp Kaan'ın saçlarını sevmeye başladı..'
Eda:Ne zaman biter ki serum?
Serkan:Bilmiyorum ama az kalmış..
° ° °
Serkan:Her şey tamam değil mi?
Engin:Evet Serkan.. Her şey tam.. Kızlar getiriyor Eda'yı..
Serkan:Süper... Harika.. Kaan! Kaan nerede?
Ferit:Buradaa! Al bakalım babası oğlunu.. Bu arada Ceren mesaj attı, gelmişler.. Hazır olun.
' Kızlar beni süsleyip açık bir parti alalına getirmişti.. Ben hala şirket ile ilgili bir kutlama olduğunu sanıyordum ama içeri girdiğimizde Doğum Günün Kutlu Olsun yazılarını görünce anladım.. Bu gün benim doğum günümdü! Karmaşanın arasında unutmuştum ama ailem unutmamıştı.. Herkes hep bir ağızdan doğum günü şarkısı söylüyordu.. Kaan Serkan'ın kucağında alkış yapıyordu.. Masanın başında beni bekleyen Serkan'ların yanına gidip boynuna sarıldım.. '
Eda:Yaa inanmıyorum! Teşekkür ederim!
Serkan:Şeyi ki doğdun sevgilim.. İyi ki varsın ve iyi ki bizimlesin.. Seni çok seviyoruz..
'Gözümden akan yaşlara engel olamamıştım.. Üçümüz beraber pastanın başına geçtik ve alkışlar ile pastayı kestik.. Herkes çok mutlu görünüyordu.. Kaan'ı kucağıma aldım ve davetlilerin masalarını gezdik.. Sonra bir dans müziği çaldı.. Ablam Kaan'ı hemen kucağımdan aldı ve Serkan beni dansa kaldırdı.. '
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ev Arkadaşım 🤍 [TAMAMLANDI]
Romance'+18 Unsurlar İçermektedir' -Bir EdSer Hikayesidir 🤍 -Her Yerde Sen Hikayesinin Bir Kısmından Esinlenilmiştir' 'Bu Evden Sen Gidiceksin, Serkan Bolat!' 'Hayır Eda Yıldız, Sen Gideceksin!'