'Serkan haberi görünce çok sinirlenir.. Alptekin' i aramayı dener... Açmaz... Hızlıca evden çıkıp Aydan'ın evine giderler. Alp ve Selin de oradadır. '
S:Ya kafam almıyor! Bu adam nasıl böyle bir şey yapar!
Ayd:İnanamıyorum! Ya inanmıyorum! Kafayı yiyeceğim! 2 ay önce gördük bu adamı biz! N-nasıl?
Alp:Ya nasıl nasıl anne!? Bas baya bizi bırakmak için ölü numarası yapmış!
Sel:Sakin ol Alp..
Alp:Nasıl sakin ol ya! Olamam! Gel gidelim, şu haber yapan kanala... Çektikleri tam yeri öğrenelim.. Sonrasına bakarız.
S:Evet... Biz de gelelim.
Alp:Siz kalın Serkan. Ceren'i de arayın hemen boşanma kağıtlarını hazırlasın! O adamla hiçbir ilişkin kalmayacak anne..
Ayd:Ben de bayılmıyorum Alp! Tamam hadi...
Sey:Aydan hanım.. Bu size gelmiş..
Ayd:Bu ne?
'Aydan gelen dosyayı açar.. İçinde Alptekin' in gönderdiği boşanma evrakları vardır. '
Ayd:Pis!
S:Ne oldu?
Ayd:Eda, Eda al şunu elimden!
E:Bu ne Aydan hanım?
' Eda kağıtları alır.. Okumaya başlar. '
E:Boşanma Evrakları.. Dava açmış..
S:Sabır... Sabır... Sabır... Ben bu adamı nereden bulurum?
E:Serkan.. Bulamayız.. Şöyle yapalım. Siz bu evrakları Ceren ile iyice okuyup imzalayın. Ama Ceren muhakkak baksın..
Ayd:Tamam canım..
' Alp ve Selin gider. Aydan Ayfer' in evine, Eda ve Serkan da kendi evine gider. Serkan'ın kafası iyice karışmıştır.. '
S:Kafayı yiyeceğim.. Babam ya babam! Hem annemi aldatıyor, hem bizi terk ediyor.. Normal bir şekilde boşanıp gidebilirdi..
E:Serkan.. Senin babana olan kinin niye? Bana hiç anlatmıyorsun... Benim her şeyimi biliyorsun ama ben senin hakkında çok az şey biliyorum..
S:Babam ile annem beni görmedi Eda... Baya görmedi.. Küçükken hep yalnızdım.. Hep.. Abim onların ilk çocuğu ve en kıymetlileriydi.. Onlar gerçek bir ailenin temellerini atarken ben kenardan onlara bakardım.. Annem ne kadar uzaktan sevse de içinin istemediğini düşünürdüm... O yüzden..
E:Serkan sen diyorsun? Nasıl olur ya? Bir insan hiç çocuğunu sevmez mi? Sen o yüzden... Off... Özür dilerim..
S:Sorun değil... Alışkınım ama.. 30 senedir aynı... Yaşlandım aa...
E:Saçmalama... Daha çok gençsin.. Ve, biz daha evlenmedik..
S:Evet.. Daha evlenicez, evlenince daha özgür olucaz çünkü, savaş konusunda... Bu arada biz savaş çıkartırken komşular rahatsız oluyormuş...
E:Ne? Serkan.. Ses gidiyor mu diğer katlara? Biz o kadar hararetli şey yapıyoruz, bağırıyoruz, çağırıyoruz.. Off rezil olduk ya...
S:Yioo rezillik değil.. Savaş..
E:Ne savaşı?
S:3. Dünya Savaşı..
E:Off Serkaan! Ben kendimi çok kötü hissediyorum..
S:Neden?
E:Ya az mı şey yaşadık? Senin baban, kavgalar... Ben çok yoruldum...
S:Bende... Bak bir şey yapalım.. Yap ak istediğimiz ama cesaret edemediğimiz şeyleri kağıtlara yazalım.. Sıra sıra çekip hepsini yapalım.. Ne dersin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ev Arkadaşım 🤍 [TAMAMLANDI]
Romance'+18 Unsurlar İçermektedir' -Bir EdSer Hikayesidir 🤍 -Her Yerde Sen Hikayesinin Bir Kısmından Esinlenilmiştir' 'Bu Evden Sen Gidiceksin, Serkan Bolat!' 'Hayır Eda Yıldız, Sen Gideceksin!'