0.2

5.6K 205 65
                                    

E:Kapıyı çalsana sapık!

S:Kırk kere çaldım Eda, ses vermedin. Bir şey oldu sandım.

E:Sen beni merak edemezsin! Bırak kıyafetlerimi çık lütfen.

S:Tamam.. Dikkat et duşakabinin camlarını da kırma.

E:Serkaaan! Gelip kafanı kırıcam o olucak!

'Serkan orada çıkar. Eda duşa girer. Serkan oraları temizletir. Eda duştan çıkıp giyinir ve aşağıya iner. Kanayan yere yara bandı yapıştırır. Serkan elinde kahvesi ile keyif çatıyordur. Eda onun yanına gider, ellerini beline koyar ve hesap sorar'

E:Nerede yatıcam ben??

S:Yani bu gece burada kalmana izin vermeyecektim ama. Bir yerlerini kesip duruyorsun. Koltukta yatarsın... Zaten seninkiler duruyor bak.. Daha kaldırtmamıştım.

E:Ben yatağımı istiyorum! Odamı da almışsın! Ben evden gitmiyorum diyorum! Yarın o eşyalarımı geri yerleştir!

S:Eda, bende gitmeyeceğim.. Kısa bir süre için Benim odamın yanındaki odayı senin odan yapabiliriz... Sürekli koltukta yatamazsın.

E:Afferim.. Akıllanıyorsun... Gitmiyeceğimi anlamışsın...

S:Edaa!

'Eda gülerek koltuğa oturur.'

E:Neden bu ev diye tutturdun?? Bir sürü ev alabilirsin.. Hem de daha lükslerini..

S:Burayı seviyorum. Onun için. Ki, senden önce ben yaşıyordum burada.. Yurt dışında çalışmaya gitmeseydim, sen de olmayacaktın burada.

E:Keşke olmasaydım! Amaa... Sana yutturamam!

S:Eda bağırma! Komşuları uyandıracaksın!

E:Ben yatıcam! Çekil! Sen de çık yat zıbar odanda!

S:tamam, yatıp zıbarırım! İyi geceler.

E:sana iyi geceler olmasın! İnşallah o yatağın telleri çıkar da sana batar! İnşallah yatarken astığın avize üstüne düşer. İnşallah se-

S:Tamam Eda, yeter bu kadar beddua ettiğin! İyi ki bir iyi geceler dedik!

'Serkan söylene söylene yukarı çıkar. O gece öylece geçer. Sabah 6'da Eda bir ses ile uyanır.'

E:N-ne oluyor yaaağ? Dur dur şunuuu!

S:Ne diyorsun duyamıyorum!?

E:Kapat şu meyve sıkacağını! Zorba! Bu gün Cumartesi ya! Erkenden kaldırdı! Saat altı be altııı!

S:Ben erken kalkarım.. Yandın yani...

E:Bak, sadece kısa süreliğine ev arkadaşıyız... Sahanın erken saatinde, beni uyandırırsan senin beynini bu sefer gerçekten patlatırım!

S:Tamam ya.. Hem beğenmiyorsan gidebilirsin.

E:Allahım sabır ver! Madem uyandırdın bana kahve koy. Lütfen...

S:ben Mimarım, kahveci değilim.

E:İYİ o zaman, madem mimarın, mutfağımı kullanamazsın.. O meyve sıkacağı benim, aa tesadüfe bak! Meyveler de benim! Kaşık, bıçak onl-

S:tamam! Tamam koyuyorum! Senin çenen ne kadar düşük ya..

E:Eğer beni sinir edersen, 48 saat aralıksız konuşurum.

S:Onu yapıcak kapasite var zaten... Al bakalım... Bunu kendim getirdim.. Beğenecek misin?

E:Bakıyim? 'Eda kahveden bir yudum alır' sabhalrı için biraz ağır bir kahve değil mi? Ama çok güzelmiş...

Ev Arkadaşım 🤍 [TAMAMLANDI] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin