Eda'dan
Serkan o çorbayı içene kadar başımda dikildi. Ama gerçekten acıkmıştım ve yemeseydim büyük ihtimalle gece kalkıp yiyecektim. Annemlerin konusunu açması hiç hoş değil ama hiçbir şey bilmiyor... Sorması da normal.. Sabah oldu... Bu sefer sabahın altısında kaldırmadı.. Uyandığımda saat 9'du ve Serkan odasında değildi.. Aşağıya indim orada da değildi... Neredeydi ki bu? Amaan banane be.. Hem sevgilisi falan vardır.. Ya da annesinin yanına gitmiştir. Off banane gerçekten ya. Yakışıklı ama... Kaslı da... Lan ne diyorum ben! Hemen gidip kahvaltı yaptım ve evden çıktım. Halamlara gittim. Halam ve Aydan hanım yakın arkadaştı... Ama ben Aydan hanım ve Alptekin Bey'in bir oğlu daha olduğunu bilmiyordum... Sanırım babasıyla arası biraz bozukmuş.. Halam bize birer kahve yaptı ve oturmaya başladık..
Ayf:Bir şey yapmadı değil mi?
E:Hayır... Hala.. Ben sana bir şey söyleyeceğim..
Ayf:Ne oldu kuzum?
E:Hala Serkan Aydan hanımın oğlu.
Ayf:Ne? Aydan'ın bir oğlu daha mı varmış?
E:Evet! Biz nasıl akıl edemedik ya.. Aklımız neredeyse..
Ayf:Allah Allaah... Bana da söylemedi hiç... Bir şey mi var acaba?
E:Bilmem.. Amaan bize ne değil mi? Zaten çıkmış evden dün yoktu.
M:Eda, nasıl davranıyor sana?
E:Normal ev arkadaşı gibi. Zaten gider o yakında sıkılır benden..
M: senden kim sıkılır kızım? 😂
Ayf:Hah bak orası doğru! 😂
E:😂
'Serkan, Annesi, Abisi ve babasının yanına gider. Aydan kapıyı açar. Şok olur. '
Ayd:Serkan 🥺
S:Anne...
Alpt:Serkan mı? S-Serkan?
S:ben geldim..
Ayd:Ama nasıl? S-sen bize küsmedin mi?
S:Küstüm... Ama daha fazla uzatamam... Sizi çok özledim.
Alpt:Gel buraya gel! 😂
' Serkan anne ve babasına sarılır. İçeri girerler. Alp sesler gelince aşağıya iner. Serkan'ı görünce o da şok olur. Sarılırkar.'
Alp:Yanş Serkan iyi ki döndün.. Senin yokluğunu annem taşıyamadı...
S:Biliyorum abi.. Ama beni de düşünmeniz lazımdı. Tamam, bu konuları kapatalım artık.. Yeni bir sayfa açma zamanı...
Ayd:Aynen öyle oğlum.. Söz bundan sonra senin kızacağın şeyler yapmayacağız.. Seyfiii! Akşama parti var!
Sey:Tamam Aydan hanım! Hemen hazırlıkları başlatıyorum!
S:Anne ne gerek var?
Ayd:Çok gerek var! Seni Ayfer ile de tanıştırıcam, Eda ile tanışmışsındır belki ama. Ayfer Eda'nın Halası.
S:Eda mı? Eda Yıldız mı?
Ayd:Evet.
S:Hıı? Tamam.. Tanışırız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ev Arkadaşım 🤍 [TAMAMLANDI]
Roman d'amour'+18 Unsurlar İçermektedir' -Bir EdSer Hikayesidir 🤍 -Her Yerde Sen Hikayesinin Bir Kısmından Esinlenilmiştir' 'Bu Evden Sen Gidiceksin, Serkan Bolat!' 'Hayır Eda Yıldız, Sen Gideceksin!'