'Serkan bana evlilik teklifi edeli 3 gün oluyor... Halam ve Aydan Hanım mutluluktan deli olmuş durumda.. Aydan hanım tüm arkadaşlarına hava atıp bir yemek organize etti, gelinlik için şimdiden çok ünlü modacılardan randevu aldı... Benim istediğim ise sadece Serkan ile mutlu olmak... Bir aile kurmak.. Gamze de çok sevindi... Bu arada Mavi'nin ilk dişi çıktı! Kafamı dağıtmak için bir ton şey yaptım ama bebek mevzusu hep aklımın içindeydi.. Öğle vakti Aydan hanım ile berbaberdim.. Tabii bir de arkadaşları ile.. '
Ayd:Edacığım.. Yüzüğünü taktın değil mi?
E:Evet Aydan hanım..
' Biz gizli gizli konuşurken diğer kadınlar ise beni süzüyordu. '
Aysun:Eda... Serkan nasıl bir nişanlı?
E:Serkan mı? Ayy... O da bana kalsın.. Ama, kendisi çok romantiktir...
Ayd:Deniz kıyısında evlenme teklifi etti.
Merve:Ayy... Romantikmiş gerçekten.
Dilek:Yüzüğünü nasıl seçtiniz? O mu ayarlamış?
E:Hı hı...
Ayd:Serkan çok zevkli biridir biliyorsunuz..
Aysun:Bilmez miyiz canım? Vallaha yalan söyleyemiyeceğim, ben Serkan'ın evleneceğini hiç düşünmüyordum..
Merve:Bende... Sonuçta Serkan Bolat.. Alp kızı buldu ama...
Ayd:Alp de yakında evleniyor..
Dilek:Ayy.. Sana yakında torun da gelir... Eda, siz düşünüyor musunuz?
E:Yani kısmet... Ne diyelim?
Aysun:Çok istemiyorsun gibi...
E:Yok, istiyorum.. Çok istiyorum ama zamanımız yok.. Hem daha evlenmedik.
Merve:Aynen... Hem Serkan bebek bakamaz adam kalemini elinden düşüremez...
E:Yoo... Gayet de güzel bakıyor... Benim bir yeğenim var.. Bayılıyor Serkan'a.. Ama sizin oğlunuz evli sanırım... Çocuğu da yok.. Demek ki o kalemini elinden düşürememiş..
'Ben öyle diyince Aydan hanım rahatlıkla arkasına taslandı ve bana dönüp sessizce'
Ayd:İşte benim gelinim..
'O öyle diyince güldüm ve önüme döndüm.. Gözümü kısıp diyerlerini izlemeye başladım.. Yarım saat sonra Serkan geldi.. Gelince başımdan öptü ve yanıma oturdu..'
S:Nasılsınız? Nasılsın hayatım?
E:İyiyin hayatım...
Merve:Biz iyiyiz Serkan.. Sen nasılsın?
S:İyiyim teşekkürler... Anne.. Seni çok iyi görüdüm.
Ayd:Gelinimin yanında çok iyiyim oğlum...
' Serkan gözlerini kocaman açıp güldü.. Saçlarıma yaklaşıp kolaydı ve geri çekildi.. Biz yan yana otururken konuştuk.'
S:Özledim seni..
E:İyi aklın başına gelmiştir..
S:O pek mümkün değil.. Aklımı başımdan alıyorsun çünkü..
E:Yaa... Serkan, kurtar beni buradan bayılıcam.. İnsanlara laf sokup duruyorum neden bende anlamadım... Bir kere başlayınca bırakamıyorsun bağımlılık yaptı..
S:Ahhahaha...tamam..
'Sessiz sessiz konuşurken birden sesini yükseltti ve konuştu'
S:Ee.. Bizim kalkmamız lazım.. İşlerimiz var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ev Arkadaşım 🤍 [TAMAMLANDI]
Romance'+18 Unsurlar İçermektedir' -Bir EdSer Hikayesidir 🤍 -Her Yerde Sen Hikayesinin Bir Kısmından Esinlenilmiştir' 'Bu Evden Sen Gidiceksin, Serkan Bolat!' 'Hayır Eda Yıldız, Sen Gideceksin!'