'Ünlü bir tasarımcının mağazasına giderler... Serkan oturup modellik yapan Eda' yı izler. Eda sıra sıra bir sürü elbise giyer. En sonunda da lacivert, yerler kadar, kayık yaka bir elbise dener... Serkan elbiseye bayılır. '
S:Çok güzelsin.. Sen, elbise.. Ç-çok!
E:Yaa Serkaaan... Bu güzel bunu alıcam..
'Eda kıyafeti alır... Sıra Serkan'ın kıyafetlerine gelir... Serkan'ın denediği takımların hepsi neredeyse aynıdır.. Eda Serkan için kendi elbisesinin tonlarında bir takım seçer ve Serkan onu dener... Eda Serkan'a yaklaşıp yakalarını düzeltir '
E:Bu sana çok yakıştı..
S:Öyle mi dersin?
E:Evet... Çok yakışıklı oldun..
S:Hıı? Benim damatlığımı da sen seçersin o zaman.. Olur mu?
E:Damatlık mı? Serkan abinin düğünü..
S:Biliyorum.. Biz evlenmeyecek miyiz?
E:Bilmem... Sana bağlı..
S:Öp beni..
E:Ne?
S:Öp beni işte..
E:Sen aşka geldin durup dururken..
S:Ben senin yanında hep aşka gelirim.. Sen iste yeterki..
'Eda uzanıp Serkan dudağına kısacık bir öpücük bırakır... Serkan'ın işlerimi de hallettikten sonra eve dönerler... Düğüne 2 gün kalmıştır... Selin olduğundan daha mutsuz, Alp ise ondan farksızdır.. Eda eve gelince odasına çıkar ve yatağa oturur. Karnını tutar... Serkan kapıdan gizlice onu izler.. '
E:Özür dilerim... Seni koruyamadığım için.. Bilseydim iyi bir anne olabilmek için elimden gelen her şeyi yapardım.. Off ne saçmalıyorum ben? 1 ay oldu... Ama duyar belki beni... Eğer duyuyorsan lütfen affet beni
' Eda gözünden akan yaşlara engel olamıyordur... Serkan sağ gözünden inen yaşa aldırış etmeden odaya girer.. Yatakta oturan Eda'ya sıkı sıkı sarılır.. Eda'nın yaşları Serkan'ın boynuna deyiyordur tek tek.. Serkan ağladığını belli etmemek için gözlerini siler... Ayrılırlar... Serkan Eda'nın gözünden akan yaşları da siler... Eda hala hıçkırarak ağlıyordur... Bu görüntü Serkan'ın canının yanmasına yetiyordur...'
S:Sen çok güçlü bir kadınsın... Ama her şeyin üstesinden beraber gelicez.
E:Seni üzmek istemiyorum Serkan.. B-beni ne olursa olsun bırakmıyacağına söz verir misin?
S:Söz... Robot Bolat sözü..
E:Off... Serkaan...
' Serkan Eda'nın yanağından öper. Serkan Eda'yı göğsüne yatırıp, saçlarını okşar.. Doya doya izler her zerresini.. Sabah işler tersine dönmüş, Serkan halsiz, Eda da onun aksine daha da enerjiktir.. Dün geceden beri Serkan'ın aklında Eda'nın ona verdirdiği söz dönüyordur.. Eda bunu ne için söylemiş olabilir diye düşünüyordur sürekli.. Onu düşüncelerden ayıran Eda'nın seslenişi olmuştur.. Banyodan avazı çıktığı kadar bağırıyordur. '
E:Serkaaan! Hadi ama!
S:Geldim..
E:Senin neyin var aşkım?
S:Hiiç.. Dün gece... Kafamda dönüp duruyor...
E:Yani dönmesi gerekmiyor... Hadi gel kapatalım bu konuları.. Sadece seninle vakit geçirmek istiyorum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ev Arkadaşım 🤍 [TAMAMLANDI]
Romance'+18 Unsurlar İçermektedir' -Bir EdSer Hikayesidir 🤍 -Her Yerde Sen Hikayesinin Bir Kısmından Esinlenilmiştir' 'Bu Evden Sen Gidiceksin, Serkan Bolat!' 'Hayır Eda Yıldız, Sen Gideceksin!'