1.2

5.2K 210 19
                                    

'Sabah uyandıklarında ikisi de sarmaş dolaş bir halde olduklarını fark ederler.. Eda hemen yataktan kalkar. Serkan gülerek sırt üstü uzanır.'

S:Günaydın..

E:Ne kadar da rahatsın.

S:Güzel uyudum yatağın rahatmış..

E:Öyle.. Ben gidiyorum..

S:Nereye?

E:İşim var.. Akşam dönerim.

S:Daha kahvaltı yapmadın olmaz.

E:Serkan istemiyorum ben simit falan alırım.

S:Tamam bende geliyorum.

E:Olmaz Serkan. Sende çok durma evde şirkete git. İlaç kokusundan bayılırsın.

S:Ne ilacı?

E:Böcekler var dedin ya..

S:yok ya ne böceği?

E:Nasıl ne böceği Serkan. Dün gece neden burada yattın o zaman?

S:Yakın- haa böceeekk evet evet.. Odamda vardı aynen bende şirkete gidiyim..

'Serkan hızlıca odadan çıkar. Eda gülerek arkasından gider. Hazırlanır ve çıkar. Saatler geçer ama Eda geri dönmez. Melek'i odasına çağırır.'

S:Melek..

M:Efendim Enişt- pardon..

S:Sorun değil, enişte diyebilirsin.

M:Tamam enişteciğim. Ne oldu?

S:Eda nerede? Ulaşamıyorum..

M:Sana söylemedi mi?

S:Neyi?

M:O ayda bir kere,bir yetimhane var onun bahçesine yardıma gidiyor.

S:Nerede bu yetimhane?

M:Onu bilmiyorum.. Ama çok az yetimhane var zaten burada... Hepsine bak istersen..

S:Tamam.. Sağol..

'Serkan hızlıca ofisten çıkar.. Sıra sıra tüm yetimhaneleri gezer. Hatta bir tanesinde yaşlı bir amca onu kovar.'

S:Şey, pardon... Bir bakar mısınız?

Amca(A):Ne?

S:Beyefendi ben Eda'yı arıyorum.. Belki tanıyorsunuzdur. Böyle iri gözleri var.. Beline kadar inen kahve rengi saçları da var.. 1.75 boyunda falan.

A:Ne Eda'sı be? Tanımıyorum ben öyle birisini. Hadi, git işine hadiii!

S: Tamam afedersiniz.

A:Hadi yahu gitt! Yürü!

'Serkan sakin sakin oradan ayrılır. Bakmadığı bir tane yetimhane kalmıştır. Bahçesine girer, orada çiçekler ile ilgilenen Eda'yı görür.'

'

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Ev Arkadaşım 🤍 [TAMAMLANDI] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin