1.7

4.3K 185 55
                                    

'Eda çıkınca Engin Serkan'ın yanına gelir... Ferit ve Alp de gelir.. Serkan masadaki bardağı yere fırlatır.. '

Alp:Ne yapıyorsun Serkan! Sakin ol!

S:Olamam! Sakin falan olamam!

En:Serkan bak biraz anlayış göster kıza.. Zor bir dönemden geçiyor.

S:Tamam ama daha ne kadar anlayış gösterebilirim? Elimden gelen her şeyi yapıyorum! Abi deliricem ya! Yanlız kalıcam nefes alamıyorum diyor! Sanki sıkıyorum ben onu!

F:Serkan haklısın ama Engin doğru söylüyor... Eda şuan çok zor bir dönemden geçiyor ve bu dediklerinde haklı.. Birazcık alttan alsan düzelir.

S:Düzelmez Ferit.. Zaten her şey başında yanlıştı..

Alp:O ne demek? Vaz mı geçiyorsun? Eda'dan?

S:Hayır.. Bu hamilelik işi nereden çıktı onu anlamadım ki- bir dakika..

'Serkan'ın aklına sarhoş oldukları gece yaşananlar gelir. '

En:Pişt! Niye sırıtıyorsun sen?

S:Hiiç.. Aynen ben biraz fazla çıkıştım.. Geri çekilicem.. Gidiyorum

F:Nereye?

S:Biraz işim var.

' Serkan eve gidip hazırlık yapar.. Eda Ceren'in evine gitmiştir. Melek ve Figen de oradadır. Beraber oturmuş bir şeyler yiyorlardır.'

E:Ya deliricem anladın mı? Ben mi sıkıyorum seni diyor!

C:Bu erkeklerin hepsi aynı! Bir kere elde edince götleri kalkıyor!

F:Evet! Ama ben o götü indirmeyi bilirim! Boğucam o Serkan'ı!

E:Tamam sen yine boğma ama... Kızdırdı beni yani! Ya daha 1 ay yeni oldu... Biraz alttan al değil mi? Hem daha evli değiliz! Ben ne ara hamile kaldım!

M:Yaptınız ama ileri gitmediniz mi? Dadam sen nasıl hamile kaldın o zaman?

E:Gitmişiz demek ki... O Amerika'ya döneceği gün bir şeyler oldu.. Yani o günün öncesinde... Orada oldu demek ki...

F:Iyy daha sevgili bile değilsiniz çocuk mu yaptınız! Pes!

E:AA bilerek mi oldu ya? Belki evlenme teklifi eder.. Etsin artık!

M:Aynen ya o kadar şey oldu! Aklına evliliği sokmamız lazım..

C:Aynen öyle... Yakın zamanda kimin düğünü var?

E:Alp ve Selin'in.

C:Tamam... Evliliğe özendiriyoruz! Sen bu akşam gelinlik, yüzük bakıyorsun internetten.. Ama onun yanında!

M:Sonra bir bakıyoruz, Serkan Bolat evlenmek için deli olucak!

'Hepsi güler.. Eda akşam olunca eve döner. Serkan odasında, yatağa bir sürü gül serpmiş, birer bardak şarap koymuş, altına sadece kısa bir şort giyip, yatağa yan bir şekilde uzanmıştır.. *Seksi olduğunu sanıyor deliricem JSKSMHSJAJ*Eda kendi odasına geçerken Serkan boğazını temizler.. Eda geri gelip Serkan'ın odasından kafasını uzatır. Serkan Eda'ya göz kırpar. Eda'nın yüzü salakça bir gülümseme alır.. Sonra hemen ciddileşir'

S:Güzellik... Hoşgeldin..

E:Hoşbuldum Serkan Bey. Neden çıplaksınız?

S:Bu gece özel işlerim var... Onun için..

E:Ne gibi özel işler? Başka birisi ile mi?

S:Hayır güzellik.. Seninle..

E:Ukalaya baak! Benim başka bir işim var ama.. Halama taşınıyorum..

Ev Arkadaşım 🤍 [TAMAMLANDI] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin