A hátam majd széthasad.. Hirtelen az agyam fel sem dolgozza, hogy hol vagyok most. Bár ne emlékeznék... Nézzük a dolgok pozitív oldalát, várjunk ennek van pozitív oldala? Legalább nem a kanapén hagyott Harry, ami rendes volt tőle. Ahogy lehajoltam a papucsomért az kicsúszott a kezemből, ahogy utána kaptam persze, hogy bevágtam a fejem, mert hát miért is ne?! Klassz. Fáj a fejem és a hátam is. Még valami? Nagy nehezen kicsoszogtam a konyháig. A „lakótársam" már kint ült a kanapén és kávézott.
-Jó reggelt – köszönt, ahogy meglátott.
-Jó reggelt. Mióta vagy fent? – kérdeztem majd leültem mellé ő pedig átnyújtott egy másik csésze fekete löttyöt.
-Úgy egy órája... ma hozzák a kocsim ugye? – dőlt hátra majd megvakarta a tarkóját.
-Igen. Este el kell indulnunk megkeresni a fekete lovagot. – Sebastian még indulás előtt ennyi instrukciót adott. Semmi többet. Azt se tudom, hogy azt hol keressem vagyis őt...
-Fekete lovag? Ez valami vicc? Egyébként nem is kérdeztem milyen autót loptak el? – miért viccelnék korán reggel?! Még csak 10 óra van...
-Egy Koenigsegg One:1 – ahogy ezt mondtam Harry letette a kávét. Majd kitágult szemekkel nézett rám.
-Honnan a faszomból telik valakinek egy olyan csodára?! Úristen az a kocsi gyönyörű! – az gyönyörű.. van 4 kereke és nagyon drága. Mi ebben a szép? -És mi köze van annak a fekete lovagnak a kocsihoz? Mármint nála van az autó vagy ő tudja, hogy hol van? – ömm igazából fogalmam sincs.
-Hát ésszerűen nézve csak nem adná vissza az autót jóindulatból, így gondolom, hogy ő tudja hol van... – megint az a tipikus „ez most komoly?!” fejet vág. Mondjuk Sebastian tényleg mondhatott volna többet, de csak ennyink van...
-Szóval nem tudod. Csodás... van valami ismerősöd itt, akinek lehet egy kis fogalma arról ki ez? – most kezdem úgy érezni, hogy semmit sem tudunk.
-Hát az egyik ismerősöm Zayn itt lakik LAban...
A hátra lévő időbe én a szobámba pakolásztam Harry pedig fogalmam sincs mit csinált. A reggelit ma még nem kaptuk majd csak a lenti étkezőbe hozzák az ebédet és a közelbe Harry autóját.
-Lassan egy napja, hogy semmit nem ettem! Kereshetsz egy másik sofőrt, mert én éhen fogok halni baszki! – hogy lehet mindenen drámázni? Egy nap az nem olyan hosszú idő...
-Oké! – emeltem magam elé a kezeim védekezés képpen. -Induljunk... – sóhajtottam majd elindultunk kifelé. A liftbe várva írtam Zaynnek hátha ő tud bármit a fekete lovagról.
Én: Szia. Itt vagyunk Los Angelesben és a fekete lovagot keressük. Tudsz nekem segíteni? -remélem a válaszra most nem kell egy egész napot várnom. Ahogy az étkezőbe értünk megkerestük a kilences asztalt majd ismét kínos csend.
-Louis! – szóltak a hátam mögül majd kihúzott egy széket Sebastian és leült velünk szembe. Hogy kerül ide? – Leotól kaptunk információkat. Az autó nagy valószínűségi egy nitro nevű versenyen lesz. A fekete lovag dönti el, hogy részt vehettek e a versenyeken. A verseny 4 fordulóból áll. 32 autó egy győztes. A fordulók párbaj szerűen lesznek. 32 kezd 16 jut tovább ezután 8 majd így tovább. A versenyek időpontja általában éjfél és hajnali 1 között szokott lenni. A Nissannal max egy fordulón juttok tovább szóval szerezniük kell egy új autót. Viszont ezt Louis önnek kell finanszíroznia mivel az édesapja nem adott pénzt. – honnan szedjek pénzt?! Ez komoly?! Ha így haladunk felmegy a vérnyomásom... Apa mit vár, hogy majd munkát keresek? Vagy hogy minden spórolt pénzem az ő hibája miatt verem el?
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Vezess (Larry ff) /Befejezett/
ФанфикMindenem megvan közbe pedig semmim sincs. Ki gondolta volna, ha elvesztek valamit azzal sokkal fontosabb dolgot kapok? Sosem hittem volna, hogy egy autóval együtt az eredeti életem is elgurul... Bár ha ő vezet én szívesen száguldok.