15 fejezet

1.1K 106 11
                                    

A kocsiba már nem igazán szóltunk egymáshoz. Picit zavart a csend, de nem tudom mit mondhatnék. A telefonom csörgésére össze rezzentem.

-Hallo? – szólok bele mert nem írta ki, hogy ki keres.

-Hello Louis! Nem válaszoltatok az e-mailre így szólok holnap hajnalba lesz a következő futam. Hajnali egy Roycroft. – darálja Zayn. Honnan van meg neki a telefon számom?

-Milyen kocsi lesz az ellenfél? – kérdezem bár én úgysem fogom tudni, hogy az nehéz ellenfél lesz-e.

-Egy 911 Porsche. Ne késsetek! – mielőtt válaszolni tudtam volna kinyomta a telefont.

-Zayn volt? – nézett rám egy pillanatra Harry miközben megálltunk a lámpánál.

-Igen. Hajnali 1 kor lesz a következő futam. Porsche 911... azt nehéz leverni?

-Nekem nem. – húzta féloldalas mosolyra a száját és vissza vezette a tekintetét az útra. Csak az egyik keze volt a kormányon a másik az ölében pihent.

Egy 10 perccel később meg is érkeztünk a motelhez. Egy ötvenes éveiben járó néni ül kint az egyik bejárati ajtó mellett. Előkotortam a zsebemből a kulcsot majd kinyitottam az ajtót. Harry szinte azonnal ledőlt a kanapéra. A ruhája tiszta homok nekem meg ott kell majd utána aludnom! Egy kicsit figyelhetne az ilyenekre...

-Homokos vagy! – mutattam a nadrágjára ő pedig elvigyorodott.

-Tudom már vagy 6 éve – szinte koppant a felismerés, hogy megint mit mondtam. Miért tudja az összes mondanivalómat kiforgatni?!

-6 éve? H..hogy jöttél rá? – ha elmondja a „tüneteket" akkor megbizonyosodhatok róla, hogy semmi bajom...

-Igazából soha nem vonzottak a lányok. Sokkal jobban szerettem nézni a fiúkat izzadtan, mint a lányokat tánc közbe. Szerintem akkor jöttem rá, amikor az egyik haveromnál aludtunk öten. Azt játszottuk, hogy egy papírt kellet szájjal átadni. Biztosan ismered. Na, a lényeg annyi, hogy nálam és a haveromnál leesett a papír így adtam neki egy puszit. Annyira jó érzés volt. Este pedig mivel csak egy ágy volt és egy kanapé. Mind a földön aludtunk és én ott is mellé kerültem. Egész este a „csókon" járt az eszem. Kicsi volt a hely ő pedig hozzám dörgölte magát álmában. A testem mondjuk elégé reagált. Akkor már tudtam, hogy nekem pasi kell. – mesélte. Mesél magáról. Terelés nélkül és ez valahol nagyon jó érzéssel tölt el. Lehet, hogy egy kicsit elkezdett megbízni bennem?

-Próbáltad lánnyal? Mármint nem azt.. vagy csak szolidabban? Ömm... – ezt, hogy mondjam nem túl egyértelműen?

-Nem. Csak fiúkkal, de én ezt nagyon élvezem. Nincs szükségem nőre. – hogy beszél erről ennyire nyugodtan. Mármint tudom, hogy nyíltan meleg, de akkor is. -Te soha nem gondolkodtál azon milyen lehet egy pasival? - mióta ismerlek már majdnem átfutott az agyamon... de csak majdnem.

-Nem. – nyilván nem fogom neki elmondani az igazat. Ha még megfordult volna is a fejembe akkor is tagadta volna...

-Mit tud egy nő, amit egy férfi nem? – az rossz, hogy hirtelen fogalmam sincs?

-Nem tudom. Talán takarítani... – vakartam meg a tarkóm mire Harry felnevetett.

-Tudnak takarítani. Jó, én nem, de átlagban a férfiak is tudnak csak nem szeretnek. Mehetek először zuhanyozni vagy? – mutatott a fürdő felé.

-Menj. – a táskájából össze kaparta a cuccait majd eltűnt a fürdőben.

Egy órája van bent. Mi az atya úristen csinál bent? Meditál vagy csak szimplán újra festi a fürdőt?! Esküszöm kíváncsi vagyok mit csinálhat minden egyes alkalommal ilyen sokáig. Eddig azt hittem a húgaim, akik évtizedeket vannak bent, de Harry hozzájuk képest évezredeket tölt ott. Nálam egy zuhanyzás egy fél óra. Még hajmosással is... Előkerestem a telefonom majd unalmamba letöltöttem egy farmos játékot. Pontosan egy óra húsz perc múlva kilépett a fürdőből. Még csak haját se mosott! Mi a franc?!

-Csak zuhanyoztál? – néztem rá kérdőn majd össze ráncolta a homlokát.

-Igen. Miért? – hát ez kész.

-Egy óra húsz percig...

-Mi a fasz?! Te most komolyan számoltad meddig voltam bent?! – emelte fel a hangját Harry.

-Nem számoltam.. csak feltűnt ennyi. – dadogtam majd leült mellém, de meg sem szólalt. Komolyan megsértődött? Úgy voltam vele, hogy vissza veszem ugyan azt a ruhát mivel most nem hiszem, hogy Harry adna. Nekem egy 18 perc volt a zuhanyzás. Miután kész lettem zavartan álltam a kanapé mellett. Most kérjek bocsánatot? Ezért? Ebben volt bármi bántó? Hisztis. – Indulnunk kellene nem? – kérdeztem majd megrántotta a vállát. És még én voltam a flegma?! Csak nem fogja ezt csinálni egész este ugye? Szó nélkül kezdett öltözni. Hogy lehet ennyire önfejű?! -Szóval ilyen pukkancs leszel?

-Nem vagyok pukkancs! – állt velem szembe. Csak álltunk egymással szembe. A jobb oldalon lévő ablakból a hold egészen szépen körbe rajzolta az arca vonalát. Nem tudom mi ütött belém, de fizikai fájdalommal járt csak nézni. A mutatóujjam végig vezettem az arca élén egészen az álláig. Az egész pillanat nekem órának tűnt. Végtelen óráknak. Még most sem szól semmit. Zavartan köhintettem egyet majd kinyitottam a bejárati ajtót és oda siettem az autóhoz. Harry picit lassabban ért ide majd beszálltunk az autóba.

Mit csináltam az előbb?! Épphogy nem csókolta meg... az egy csúfos öngól lett volna részemről. Akkor is igazam volt, hogy ő egy pukkancs. Minden kis hülyeségen felkapja a vizet. Nem tudok rajta kiigazodni. Kedves lenne, de önfejű, nagyon is. Harry lassított. Ide értünk.

-Louis! Isten hozott benneteket a második fordulóban! Harry állj a rajthoz. – mutatott a háta mögé Zayn. -Ezzel a kocsival nem jut sokáig. – nyúlt a zsebébe majd előszeretettel belőle egy szál cigit. -Honnan ismered? – kérdezte majd meggyújtotta.

-Egy versenyről. – nem hiszem, hogy feltétlen jó ötlet lenne beavatni mindenbe.

-Mióta vagytok együtt? Sose említetted, hogy meleg vagy. Bár feltűnhetett volna hiszen sose beszéltél nőkről. – nem vagyok meleg! Én meg Harry ez valami rossz vicc...

-Nem vagyunk egy pár.

-Akkor majd lesztek. Na, de sok sikert! Szurkolok a még nem pasidnak – kacsintott majd egy emelvényszerűségre állt fel. -Amint felkapcsol a lámpa indultok! – adta ki a parancsát majd elindították a motort. Amint felvillant a lámpa elindultak. Az egyenesben gyorsabbnak tűnik a 911-es. Viszont Harry később fékez így ugyan akkor érnek a kanyarhoz. A Porsche meglökte Harry autóját a Nissan pedig megpörgött a levegőben. Az autó az oldalán ért földet... Sosem hittem volna, hogy ma odáig jutunk, hogy nem fog érdekelni se a családom, se az én jövőm csak Harryé. Most csak a dübörgő szívem hallom és az összetört autót látom...

Sziasztok 💚💙
Lehet nem az történt, mint amire számítottatok... Szurkoljunk együtt Harryért! Egy hét múlva folytatjuk. Legyen nagyon szép napotok 🥰🥰🥰

Vezess (Larry ff) /Befejezett/Where stories live. Discover now