(16+)
Nem tudom, hogy azt szeretném e ezek után, hogy elmenjen vagy, hogy maradjon...
-Ezt szerintem nem gondoltad át szépfiú... – sétált mögém és a fülembe suttogta a szavakat. -Utolsó esély, hogy visszakozz... – adott egy csókot a nyakamra. Mondj nemet! Miért csinálom ezt... mit mondjak neki? Ha azt mondom ki akarom neki verni, akkor azt hiszi én szeretném.
Megfordultam majd ajkaira tapadtam. Próbáltam durvábban csókolni, hogy ne egy szerelmes csókjelentre hasonlítson ez az egész. Az alsó ajkát egy picit meghúztam a fogammal, ő pedig bele markolt a fenekembe. Annyira meglepett a hírtelen érintés, hogy felnyögtem. A hajába bele markolat majd egy picit vissza húztam a fejét. Így hátra döntötte én pedig végig nyaltam az ádámcsutkáján. Egy fiúnak a nyakát nyaldosom és nem zavar. Elhúzódtam majd újra a szemembe nézett. Szinte váratlanul ért, ahogy megfogta a derekam majd magához rántott. Két tenyerét az arcomra tette, hogy még csak meg se forduljon a fejembe az, hogy elhúzódom. A jobb hüvelyk ujjával szétnyitotta a számat, így a nyelvét egyszerűen átcsúsztatta a számba.
-Annyira izgató vagy így... kipirultan... – suttogta a fülembe majd belenyalt. Ha volt még a testemen olyan pont, ahol nem voltam libabőrös most már biztos, hogy ott is az vagyok. Megfogta a kezem majd a mellkasára tette. Onnan pedig szépen lassan vezette le a kezem a nadrágjáig. Ahogy azzal a csillogó zöld szemeivel néz és arra a tipikus féloldalas mosolyra húzza a száját muszáj elnéznem.
Remegő kézzel gomboltam ki a nadrágját majd húztam le a cipzárt... le térdepeltem majd lehúztam róla a nadrágját. A kezem még mindig eléggé remeg, de próbálok ezzel a lehető legkevésbé foglalkozni. Harry kilépett a nadrágjából majd a kevésbé sérült kezével a kanapé felé kezdett húzni.
-Ha sokáig ott térdelt volna nem biztos, hogy megelégedtem volna csak a kezeddel... – mondta eléggé rekedt hangon majd felmászott az ágyra. Utána másztam majd vettem egy mély levegőt. -Majd irányítalak. Jó leszel. Ne izgulj csak csináld úgy, mint magadnak. – dőlt neki az egyik nagypárnának. A boxerén keresztül átrajzolódott a farka vonala. Szinte már teljesen merev. Az egész tenyeremmel végig simítottam rajta a ruhán keresztül. Harry gyorsabban kezdte venni a levegőt. Bele akasztottam a két ujjam az alsójába Harry pedig megemelte a csípőjét. Így egy rántással a combja közepéig húztam a ruha darabot. Nyelnem kellet egy nagyot. Szinte mozdulatlanul csak meredten magam elé. Közelebb másztam hozzá majd kezembe vettem a majd 20 cm-es farkát. Vissza húztam rajta a bőrt, hogy előbukkanjon a makkja. Harry erre felnyögött majd hátra ejtette a fejét. A ajkai picit elnyíltak egymástól. A hasamban irányuló melegség, amit ez a látvány okozott... egészen a farkamig irányul.
Lassan elkezdem mozgatni a kezem a farkán. Az izmai kezdenek megfeszülni Harry pedig egyre hangosabban liheg. A csípőjét előre lökte, hogy még több surlódást kapjon.
-Ahh.. Gyorsíts! – mély hangján ez a vékony nyögés annyira jól hangzott basszus! Megtettem, amit kért majd gyorsabb ütemben kezdtem verni a farkát. -Igehhn.. ahhh... – a fejét hátra feszíti majd ismét nyög egyet a plafon felé. Az inge, mint mindig most is szét van rajta nyitva így látom, hogy az izzadtság cseppek kezdenek gyűlni a mellkasán. Én szinte elveszek a látványba és a hangokba. Nem tudom, hogy Harry nyögései vagy a farkán a bőr csattogása, ami jobban zavarba hoz.
A tempót próbálom tartani Harry pedig az egyik takaróba próbál markolni, de a gipsze miatt nem tudja megfogni.
-K..közel vagy? – kérdeztem majd a saját testemből kiindulva... ha én szeretem talán ő is. A bal kezemmel elkezdtem a heréivel játszani.
-Igehnn! Ahhh... Louis... – ahogy kimondta a nevem egy picit felnyögtem. Bár szerintem nem hallotta meg. -Neh hagyd abba... ahhh – nyögött egy hangosabbat majd a kezemre élvezett. A hangos zihálása kezd csendesedni. A mellettünk lévő szekrényről levettem a papír zsebkendőt majd megtöröltem a kezem és a combja felső részét. Még egy picit párás tekintettel rám nézett majd vissza húzta a boxerét. -Köszönöm. – erre csak bólintani tudtam. Mit mondjak neki erre? Lekúszott az ágyról majd a fürdőbe ment.Sose hittem volna, hogy alkohol nélkül én képes vagyok ilyenre. Hozzáérni egy férfihez. És még csak nem is undorodtam meg. Pedig biztos voltam benne, de nem. Istenem... csak magamnak, de senki másnak nem vállalnám be. Nem vagyok hetero. Harrynek most valami csoda folytán elég volt fél óra a fürdőben így gyorsan megmosakodtam majd megnyugtattam magam az események után. Harry már az ágyban feküdt. Nem hiszem, hogy alszik már. Befeküdtem mellé az ágyba, de egyikünk sem szólalt meg. Mivel Harry a hátán feküdt így közelebb másztam hozzá. Amikor együtt aludtunk, ami tudom, hogy csak véletlen volt, de...
-Ide bújhatsz. – suttogta a csendben Harry majd közelebb másztam és a fejem a mellkasára tettem. A szívem így is eszméletlenül ver, de ez annyira nyugtató. Hallani a szívverését, ami ugyan olyan gyorsan ver, mint nekem...
Sziasztok💚💙
Nem tudom mennyire lett rossz, de próbálkoztam😅 Legyen nagyon szép napotok 🥰🥰🥰
ESTÁS LEYENDO
Vezess (Larry ff) /Befejezett/
FanficMindenem megvan közbe pedig semmim sincs. Ki gondolta volna, ha elvesztek valamit azzal sokkal fontosabb dolgot kapok? Sosem hittem volna, hogy egy autóval együtt az eredeti életem is elgurul... Bár ha ő vezet én szívesen száguldok.