42 fejezet

1K 104 8
                                    

-Üdvözöllek itthon! – nyitotta ki a bejárati ajtót Harry. Félre állt majd előre engedett én pedig pukedliztem egyet, amin elnevette magát. -Anyu! – kiabált mikor bezárta maga után az ajtót. Rose szinte rögtön kitipegett a konyhából. Most is rendezett hajjal és kifogástalan ruhában van. A korához képest nagyon jól tartja magát.

-Itt vagyok, itt vagyok... – mosolygott majd megállt egy pillanatra. -Itt maradsz te is angyalom? – kérdezte mosolyogva mire habozva Harryre néztem, aki átkarolt.

-Igen. – válaszolt helyettem majd nyomott egy puszit a halántékomra.

-Én is elmegyek Amerikába, ha ilyen jó pasival térek vissza... – jegyezte meg Rose mire egy kis pír szökött az arcomra.

-Mondj le róla ő az enyém! – nyújtotta ki játékosan a nyelvét Harry mire Rose boldogan mosolygott rá.

-Akkor ti együtt... vagytok? – kérdezte óvatosan mire bólintottam. -Akkor legalább nem csak én pasiztam be... – igazgatta drámaian a haját mire Harry szemei elkerekedtek.

-Mi? Várj... Noel az, ugye? – kérdezett vissza mire az anyukája bólintott. -És még te előadtad itt magad, hogy soha nem randiznál vele mert nagyon rámenős... persze.. persze..

-Jólvan na... – nevette el magát zavartan.

-Noel már vagy 2 éve jár hozzánk és hozza neki a virágokat. Azt mondja mikor először meglátta a  pékségnél azóta szerelmes. – világosított fel. Ez olyan aranyos. Biztos vagyok benne, hogy aranyosak lesznek. -De csak óvatosan... tudod nagyon gáz lenne, ha beállta a dereka miközben... – magyarázta Harry mire Rose vállon ütötte a kanapé egyik párnájával.

-Te kis szemtelen... csak nehogy te járj pórul. Neveld meg Louis, kérlek. – vágta csípőre a kezét mire nevetve figyeltem őket.

-Felmegyünk. Segítsek csinálni vacsorát vagy..? – ragadta meg a kezem mikor Rose azt mondta, hogy megoldja egyedül is. A szobája még most is újként hatott pedig már jártam itt.

-Annyira jó látni, hogy ilyen jól megvagytok.

-Rose néha olyan mintha a barátom is lenne és nem csak a pót anyukám. – felelte miközben a bőröndjéből pakolászott ki. A szemem rögtön megakadt Leo cicán, akin most egy kis zöld mellényke volt. Felvettem a cicát majd leültem az ágyára. -Anyunak hobbija a kötés. Ha megyek valahova és Leo itthon marad mindig köt neki egy új ruhát. – mondta mikor lehuppant mellém.

-Ez nagyon aranyos, és az is, hogy megtűr a házában. – mondtam majd a vállára hajtottam a fejem.

-Igazából a fél ház az én nevem van, szóval sok beleszólása nem lehetne. – rántott vállat majd nyomott egy puszit a szám sarkába.

~1 év múlva~

(18+)

-Fogd meg a kezem. – kérte majd tettem ahogy kérte. Harry egy mozdulattal elfordította a zárat és együtt átléptünk az új lakásunk küszöbén.

A közös lakás már egy ideje esedékes volt. Rose pasija Noel is oda költözött, mi pedig több tért igényeltünk, így jött a költözés gondolata. Másrészt pedig Harry munkahelye az autó szalon sokkal közelebb van, mint eddig. Én befejeztem levelezőn az üzleti sulit és London egyik legnagyobb luxus hotelében vagyok menedzser. Nagyon élvezem, hogy nem függök sem apa, se senki más pénzétől.

Lottiet kihoztuk a börtönből és vissza költözött apához. Őszinte leszek nem igazán beszéltünk azóta. A viszonyom a családommal már soha nem lesz olyan, mint előtte. Hiányoznak a testvéreim és még néha a szüleim is, de még egy év alatt sem tudtam teljesen elfelejteni ezt az egészet. Valószínűleg soha nem is fogom.

-El sem hiszem, hogy ez a mi közös lakásunk.. – mondtam majd beharapta az ajkát és felkapott, majd  becipelt a szobáig. Felsikítottam mikor hirtelen ledobott az ágyra.

-Felavathatnánk mit szólsz? – mászott felém mire bólogatva rángattam le róla a felsőt. Mióta egy helyen élünk egyetlen napot sem bírunk ki szex nélkül. Ezzel igazából semmi baj csak talán annyi, hogy ha közvetlen munka előtt csináljuk nem a legjobb dolog az irodában ülni. Bár ennyi áldozatot képes vagyok hozni.

-Azt hittem már soha nem kérdezed meg! – löktem hátra majd egy gyakorlott mozdulattal húztam le a nadrágjával együtt az alsóját. Harry a ruha kupacból előszedte a sikosítót és az óvszer. -Most megakarlak lovagolni. – suttogtam a fülébe mire felnyögött.

-Csináld! – biztatott majd felgörgette az óvszert. Kezével jelzett, hogy forduljak meg én persze kérdés nélkül tettem, amit kér. Már teljesen felesleges lenne előkészíteni (főleg, hogy ez ma nem is az első alkalom lesz), de ő akkor is minden alkalommal figyel arra, hogy a fájdalmat a legminimálisabbra csökkentse. Az ujjai lágy cirógatása a bennem lévő szikrát most is futótűzé képes korbácsolni. Már kezd nagyon kevés lenni ez, így megfordultam, hogy az ölébe ereszkedjek.

-Ahh... istenem... – nyöszörögtem mikor végre sikerült minden egyes centit befogadnom. Harry hátra dőlt a párnának, én pedig a vállaiba kapaszkodva kezdtem végre mozogni.

-Ahh.. bébi gyorsíts! – utasított, de persze direktben lassítottam a tempómon. Ilyenkor én vagyok a főnök és nem kapja meg azt a kegyelmet, hogy már most befejezzük... nagyon nem. -L..louis.. – lehelte egy nyögés kíséretében mikor észre vette, hogy nem teljesítem a kérését.

Mikor Harry megelégelte rászorított a csípőmre majd lökött felfelé, amitől lejöttek a csillagok.

-Ahhh... annyira szeretlek. – nyögtem erre  egyre gyorsabban mozgatta a csípőjét.

-Nagyon szeretlek. – suttogta vissza majd megadtam magam, így könnyen maga alá fordított.

A fejét a nyakhajlatomba helyezte. A csókjai elvették a maradék eszemet is, amit eddig a pontig képes voltam megtartani. Az orgazmus most is villámcsapásként szántott végig a testemen. Pár perc múlva Harry is követett engem, így már ketten lihegtünk a rózsaszín pamacsos felhőkön. Hogy volt képes elérni, hogy ennyire függjek a létezésétől? Hogy ennyire szerelmes legyek még egy év elteltével is? Azt akarom, hogy örökké itt ragadjunk...

Sziasztok💙💚

Szerintem ti is érzitek, hogy mennyire kevés is van hátra. Nem mondok konkrétumot (meg igazából nem is tudnék), hogy 1; 2; 3 vagy 4 fejezet van hátra.

Na, de egy kicsit vissza... ugrottunk egy picit az időben, ami az utolsó fejezetekben sűrűn fog előfordulni. Valószínűleg már rájöttetek mik is lesznek azok az ugró pontok 🙊
Véleményeket vagy a komment foszlányokat most is nagyon várom 🥺❤

De egy kis pozitív dolog... 1-2 héten belül elindul a Mesebeli herceg remélem azt is legalább ennyire szeretni fogjátok, mint ezt.

Legyen nagyon szép napotok 🥰🥰🥰

Vezess (Larry ff) /Befejezett/Where stories live. Discover now