(18+)!
-Akkor csináljuk! – mondtam határozottan mire Harry elmosolyodott.
-
De bátor lettél... – tornyosult felém majd a hátamra lökött. -Bármikor szólhatsz, ha nem akarod. Bízz bennem.
-Bízom. – lehettem magam elé majd az ingemhez nyúlt, amit szépen lassan végig kigombolt. Én fel akartam ülni, hogy le tudjam venni, de vissza lökött az ágyra és csókolgatni kezdte a mellkasom. A csókjai beterítették lassan az egész felső testem. Mikor vissza ért a mellkasomhoz ráhajtotta a fejét. Hallgatja a szívverésem.
-Nyugi... – suttogta majd magáról is levette az inget, amit ledobott az ágy mellé. Kezével megtámaszkodott a vállaimnál majd olyan gyengéden, mint előzőleg megcsókolt. Szinte érzem a szeretetét. Olyan mintha ő így mondaná el, hogy szeret. Az egyik kezemmel végig simítottam a hasán majd bele akasztottam az ujjam a nadrágjába. Imádom, hogy nyugtat -bizonyos értelembe- de úgy érzem mehet tovább.
Harry vette a jelzéseim és először engem bújtatott ki a nadrágból, utána ő is megszabadult tőle. Az alsó rajtunk maradt. Én teljesen el voltam foglalva a látvánnyal, ahogy vetkőzött, ő viszont végig az arcom nézte. A tekintete annyira átható. Az arcom szinte rögtön bepirul. Harry közelebb mászott, hogy össze érintse a farkunkat alsón keresztül. Csináltunk már hasonlót és ez még másodjára is csodálatos érzés. Az ajkait elnyílnak mikor egyre intenzívebben dörzsöl.
Mikor már kezdtem azt hinni, így akar hirtelen megszabadult a felesleges ruhadaraboktól -mind kettőnkétől- és a többi ruhadarabra dobta. Felállt az ágyról majd a bőröndjében kezdett kutatni mire egy üveg síkosítót és egy doboz óvszert dobott mellém. Szóval tényleg csinálni fogjuk. Hazudnék, ha azt mondanám nem kezdett a szívem kétszer olyan gyorsan verni, de valahogy nem félek inkább nagyon izgulok. Ő nem bántana engem. A tekintetem végig rajta tartottam miközben a tenyerébe nyomott egy kis síkosítót.-Egy picit húzd feljebb a lábaid. – utasított kedvesen miközben a száraz kezével elvett egy párnát. Én ösztön szerűen emeltem meg a csípőm, hiszen tudom, hogy ezért kell. Harry elismerően elmosolyodik majd egy picit szétnyitja a lábaim. -Ha fáj szólj és megállok. – szólt egy picit komolyabban mire csak egy aprót tudtam bólintani. Ekkor az ujjai finoman hozzám értek. Szinte levegőt alig merek venni, nehogy tönkre tegyek valamit. Az ujja körkörös mozdulatokkal simogatja az izom gyűrűt, majd egy kisebb nyomás után éreztem meg az ujját. Magamban..
-Ahh... – nyöszörögtem mikor rájöttem, hogy egy ujját sikerült befogadnom. Nem fájt csak nagyon szokatlan érzést keltett bennem. Lassan elkezdte mozgatni az ujját, ami meglepő módon egyre jobban szította a bennem lévő tüzet. Harry mindig rápillant az arcomra, hogy figyelje a reakcióm. Már nem félek. Tudom, hogy a lehető legjobb kezekben vagyok.
-Egy picit tovább megyünk... – mondta majd a síkosítót ismét előszedte. Az ujjaira folytatott belőle majd ismét egy erősebb nyomás éreztem mikor átfúrta az ujjait. -Nagyon ügyes vagy. Szólj ha sok!
Az ujjait picit szétnyitotta majd ollózó mozgással tágít. Ahogy egyre kevésbé feszül annál jobb és jobb. Harry bal kezével a hasamhoz nyúl, hogy a farkam is kapjon végre egy kis érintést. A hangom már én is alig ismerem fel. Folyamatosan nyöszörgök pedig ez csak az ujja.
-Harry.. csináljuk... – sóhajtoztam mire bólintott egyet majd a számra nyomott egy puszit.
Kiegyenesedett majd a fogával eltépte az óvszer csomagolását. Ahogy felhúzta az óvszert felnyögtem mire egy tipikus Harrys mosolyt kaptam válaszul. Bekente magát és megtámaszkodott az oldalamnál. Az egyik térdem már majdnem a vállán van. Imádom, hogy az arcán nem látok se megvetést, se undort csak vágyat és szenvedélyt. Lenézett közénk majd makkját a bejáratomhoz illesztette.Picit össze kellett szorítanom az izmaim mikor végre őt éreztem meg. Ez már jobban fáj, mint az ujja. Harry viszont rögtön megállt a behatolás közben mikor meglátta az arcom.
-Várunk egy picit. Ha utána is fáj abba hagyom rendben? – puszilgatta közben az arcom mire bólintottam. Tenyerével finoman cirógatott, hogy jobban eltudjak lazulni. Valószínűleg ezt Harry is érezte mivel újra beljebb fúrta magát, viszont egy pár centi után minden szó nélkül állt meg és hagyott nekem egy kis időt, amíg megszokom. -Eszméletlenül szűk vagy.. – nyögte bele a fülembe. Érzem, hogy vasmarokkal fogja az önuralmát, ami most még jobban beindít. Már persze, ha ez még lehetséges.. A csípőm megmozdítottam, hogy megértse most már az egészet akarom. Harry viszont most is megállt egy pontnál, mire a lábammal közelebb húztam.
Lehet, hogy igaza volt azzal, hogy várni akart, mert ez ismét fájt. Nem akartam, hogy bűntudata legyen, de egy könnycsepp kicsordult a szememből, amit azonnal lecsókolt.
-Kérlek ne haragudj... – suttogta a fülembe majd a nyakamat kezdte puszilgatni, majd utána a helyét szívni.
-Ahhh... Harry... – nyögtem a fülébe mire nagyon lassan mozogni kezdett. Felváltva nyögtünk fel. Az együtt létünk hangjai lehetetlenül közel vissz a csúcshoz. -Ahhh... – nyögtem fel mikor egy teljesen más szögből irányzott lökéssel valami eszméletlen élményt adott. Nem tudom mi ez, de megint akarom! Egyik kezem a péniszem köré fontam, hogy végre elérjem a gyönyört. Harry egyre mélyebbeket lök eltalálva azt a pontot, amitől végre elér az orgazmus. Még ő is mozdul egy párat majd megrándulnak az izmai és kihúzódik belőlem.
-Jól vagy? – kérdezi mikor már ő is vissza tért a földre.
-Csodálatosan. – mosolyogtam rá, de érzem, hogy percek kérdése és elalszom.
Már csak annyit érzékelek, hogy Harry megtörli a hasam majd befekszik mellém. A szemem már lehunytam, de minden erőmmel azon vagyok, hogy fent tudjak maradni. Ad egy lágy csókot majd a fülemhez hajol és, amit még hallok -már persze, ha azt tényleg ő mondta és nem csak álmodtam- az egy utolsó mondat.
-Én is szeretlek...
Sziasztok💙💚
Fogalmam sincs, hogy ide most mit is kellene írnom. Igazából csak remélem, hogy nem lett olyan rossz és legalább egy kicsit szerettétek. 🥺Legyen nagyon szép napotok 🥰🥰🥰
YOU ARE READING
Vezess (Larry ff) /Befejezett/
FanfictionMindenem megvan közbe pedig semmim sincs. Ki gondolta volna, ha elvesztek valamit azzal sokkal fontosabb dolgot kapok? Sosem hittem volna, hogy egy autóval együtt az eredeti életem is elgurul... Bár ha ő vezet én szívesen száguldok.