(18+)
-Ne mosolyogj így! – szól rám Harry mivel már vagy tíz perce csak vigyorgok magam elé. Nem tudom abba hagyni a mosolygást! Rá pillantottam Harryre, aki az utat figyelte, de látom a gödröcskéit. Szóval a helyzet az, hogy mind a ketten csak vigyorgunk, mint az elmeháborodottak. De most jó így. Egyszerűen csak ki akarok szállni a kocsiból és meg akarom csókolni. Tudom, hogy nem azt mondta, hogy legyünk egy pár, de ha ő is így érez, akkor az csak idő kérdése.
Amikor végre leállt az autó szinte kipattantam belőle. Harry csak megcsóválta a fejét majd elindultunk a szobánk felé. Amint kattant mögöttünk a zár magamhoz rántottam és megcsókoltam. Talán ez az eddigi legszenvedélyesebb csók, amit én kezdeményeztem. Harry nem sokáig hagyta, hogy irányítsam, meglepetten nyikkantam a csókba mikor Harry felemelt. Úgy csinálja mintha semmi súlyom nem lenne pedig nagyon is van! Elsétált velem az ágyig - persze a csókolózást addig sem hagytuk félbe – majd rádobott az ágyra. Rögtön rángatta le rólam a felsőm, én pedig kérés nélkül kezdtem gombolni a nadrágom. Harry csak belevigyorgott a csókunkba mikor realizálta mit is csinálok. Alap esetben már pánikolnék, hogy mi jön, de most semmi nem érdekel csak az, hogy ő is akar. Akar engem?
-Baj van? – nézett a szemembe mikor egy pillanatra elgondolkodtam.
-Nem.. folytasd!
-Kívánságod számomra parancs... – suttogta a nyakamba.
-Te nem vetkőzöl le? – kérdeztem esetlenül.
-A fürdőben van egy kád. Gyere! – nem is hagyta, hogy reagáljak ő megint ölbe kapott. Már meg is van az első előnye ennek a Vegas-i hotelnek. Ezt is Zayn fizette, hogy eltudjunk jönni. Ilyenkor kezd hiányozni a pénz..
Már mondhatni gyakorlott mozdulatokkal hámoztam le Harryről a ruhát. Imádom, hogy ilyen összhangban vagyunk. Ő lehúzta az alsóm én pedig a felsőjét húztam át a nyakán. Egészen gyorsan levetkőztünk – rajtam mondjuk már nem volt sok ruha – majd először én ültem bele a vízbe. Harry mögém mászott , a kezeivel pedig hátra húzott, így én a mellkasának nekidőlve élvezem a vizet. A kezeit a hasam előtt össze kulcsolta, amitől olyan mintha ölelne.
-Azért akartál fürdeni, hogy lenyugtass? – kérdeztem miközben a fürdőrózsára nyomtam egy kis tusfürdőt.
-Nem. – felelte röviden majd ki is vette a kezemből a rózsát, hogy ő tudjon fürdetni. Most se erőltette meg magát a hosszú válasszal... -Csak arra az estre, ha ma is szeretnél valami újat... – a szívem megint nagyon gyorsan kezdett dobogni. Újat? Mondjuk inkább az izgalom miatt érzem ezt és nem az idegesség miatt. Rájöttem, hogy akarom Harryt. Akarom az izgalmat és a bizsergést, ami átjár mikor hozzám ér vagy csak itt van mellettem.
-A vallomásom miért nem reagáltál rögtön?
-Mondtam már... féltem, hogy viccelsz. Vagy nem arra gondolsz. – válaszolta majd áttért a hátamra.
-Te elmondtad volna? – próbáltam felé fordulni, de ez nem igazán jött össze mivel a kád nincs olyan nagy.
-Valamikor biztos. De már tudod és ez a lényeg nem? – mikor vissza fordítottam a fejem ő adott egy puszit az arcomra. Emiatt úgy elkezdett pillangózni a gyomrom... Jézus már ilyenek miatt olvadozom, de... ez olyan aranyos volt! -Kijössz velem? – kérdezte mire bólintottam. Én álltam fel először, viszont ahogy felálltam Harry adott egy puszit a fenekemre. Még a lábaim is remegnek... Gyorsan megtörölköztünk majd megfogta a kezem és az ágyhoz vezetett. Végig fektetett az ágyon majd rám mosolygott. Istenem mit fogunk csinálni?! -Akarsz látni közben? – az a féloldalas mosoly... Miben kellene lássam?!
-Igen. – feleltem ő pedig bólintással jelezte, hogy megértette. Az egyik díszpárnát megfogta majd a derekam alá tette. -Mi most... mit? – dadogtam mire az arcomhoz mászott. Elkezdte csókolgatni az arcom majd egy picit megnyalta a fülem szélét. Szerintem az összes szőrszál égnek áll rajtam.
-Azt mondtad benne vagy valami újdonságba.. – suttogta, de addig nem folytatta míg egy bólintással meg nem erősítette a kijelentését. Harry megnyalta a száját és szerintem ennyi elég volt, hogy megvilágosodjak.
-Te most.. ott? Istenem...
-Igen kinyallak. – morogta mire megugrott a farkam. Mi van, ha nem tetszik majd neki?
A lábaimat feljebb tolta egészen a mellkasomig. Gyengéden szorított rá a bokámra majd adott rá két csókot. Az egész testem átjárja az adrenalin és a jóleső bizsergés. Harry elengedte a lábam, amit egy picit lejjebb engedtem, de mivel nem szólt rám úgy maradtam. Ő letérdelt a földre a kezeit pedig a combomra tette. Az egész testem libabőrös lett a cirógatásától. Ujjai egyre lentebb csúsztatta, ahogy az ujjbegyét végig húzta a bejáratomon még levegőt is elfelejtettem venni. Nem gondoltam volna, hogy egy érintéstől ennyire önkívületben leszek. Harry feje eltűnt a látókörömből utána megéreztem a nyelvét, ami körkörös mozdulatokkal lazít. Ez annyira jó érzés!
-Milyen érzés? – kérdi majd egy kicsit áttért a combjaimra.
-Jó.. uhmm... – nyüszítettem mikor befúrta a nyelvét az izmai közé. A farkam már fájdalmasan lüktetett a hasamon, de egyszerűen képtelen vagyok elengedni a lepedőt. -Ha..rry... - már csak arra eszmélek fel, hogy a szájába vesz. Istenem, hogy ez milyen csodálatos... A simogatás és az egyre gyorsabb tempó, ami pillanatok alatt a csúcsra repít. -Ahh... – Harry még egy utolsó puszit nyomott a makkomra majd mellém feküdt. -Én is.. neked? – kérdeztem még egy picit mindig lihegve.
-Nem kell. Most jó így. – mosolygott rám majd teljesen felmászott a párnákig. A mellkasán szeretnék aludni. Nem sokat gondolkodtam rajta, hogy megtegyen e... Úgysem lökne le, igaz? Így közelebb bújtam hozzá ő pedig kinyújtotta a karját, hogy teljesen oda bújjak.
-Nagyon szeretem hallgatni, ahogy dobog a szíved. – suttogtam majd szorosan átöleltem.
-Miért?
-Mert ez segít felfogni, hogy te tényleg itt vagy velem. - és csak velem...
Sziasztok💙💚
Nem igazán merem megkérdezni, de milyen lett? Azért reményélem szerettétek.
Legyen nagyon szép napotok 🥰🥰🥰
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Vezess (Larry ff) /Befejezett/
ФанфикMindenem megvan közbe pedig semmim sincs. Ki gondolta volna, ha elvesztek valamit azzal sokkal fontosabb dolgot kapok? Sosem hittem volna, hogy egy autóval együtt az eredeti életem is elgurul... Bár ha ő vezet én szívesen száguldok.