9 fejezet

1K 91 8
                                    

-Igen... – forgatta meg vigyorogva a szemeit. Majd kikaptam a kezéből a ruhákat és kisiettem a szobából.
L

ehetne ez az egész még ennél is gázabb? Lassan éjfél, de Harry még mindig a fürdőbe van. Kezdek félni, hogy csinált magával valamit, mint a könyvekbe... vagdossa magát vagy rosszabb! De biztos nem nyitok be! Mára elég volt! Valahogy viszont szólnom kellene neki, de hogy? Be nem megyek, ha zuhanyozik akkor pedig nem biztos, hogy meghallja...

-Harry u..ugye jól vagy?

-Mi bajom lenne?! – kiabált ki. Ha aggódok érte már az is baj?! Mi? Ha nincs ő akkor nincs ki versenyezzen. Ez az egyetlen oka, amiért aggódok az épségéért. Meg ki akarna börtönbe menni, mert találtak vele egy hullát? Idegesen dobáltam össze a ruháim majd egy jó 20 perc múlva jött ki Harry.

-Mit csináltál ilyen sokáig? Majdnem egy másfél óráig? – kérdezem majd végig mutat magán. Így se látom azt a 90 percet...

-Nem hiszem, hogy beszámolóval tartozok neked. Vagy szeretnéd ha azt is elmesélném, hogy vertem ki? – lépett közelebb. A leheletét szinte érzem a nyakamon. Ezt most komolyan kérdezte?!

-Nem! De mennünk kell! – szinte kirohantam a szobából. Annyira rohadtul közel volt! Bele mászott a privát terembe, ha azt nézzük. Min mosolyog?! Annyira idegesít, mert azt hiszi ismer és tudom rólam mindent pedig semmit. Az autóba síri csend volt míg oda nem értünk. A hangulat csak nem is hasonlít az otthoni versenyhez. Csend van és csak 5 ember van itt. Olyan a hangulat akár a horror filmekben. Csend. Ez még ijesztőbb mintha ordítanának.

-Szálljunk ki! – persze Harry meg sem hallgatta az én véleményem csak megy a feje után. Kinyitottam az ajtót majd utána mentem. Undorító mennyi szemét van itt.

-Louis? – kérdezte a fekete hajú srác vagyis...

-Zayn? – kérdeztem majd mosolyogva bólintott.

-Teljes életnagyságban! Nektek csak Fekete lovag. Üdvözöllek titeket az első fordulóban. Mondom a szabályokat. A verseny egy futamból áll. Egy teljes kört kell tenni. Aki veszít az veszít mindent, aki pedig nyer az tovább jut. A versenyek között csak egyszer válthattok autót. Ha ez előfordul többet az kizárás. Kérdés? – azt a... sokkal határozottabb, mint chaten. Nem ilyennek képzeltem el ha őszinte akarok lenni.

-Mi az, hogy mindent elveszít a vesztes? – néz összehúzott szemöldökkel Harry. Zayn mosolya kedvesből ördögire váltott.

-Nem gondoltátok ugye, hogy nevezési díj nélkül beszállhattok? Csak a nyertes nem fizet. Ha veszítetek miénk az autó. – Zayn mellé két nagyobb darab ember állt gondolom nyomatékosítás képpen. Harry arcán láttam a hezitálást majd Zayn kinyújtotta a kezét.

-És aki nyer? Ő mit kap?

-Nagyon előre ugrottál... fontos az önbizalom, de ennyi? – rázta meg mosolyogva a fejét. Határozottan ijesztőbb, mint amikor neten beszéltünk. -A nyertes a döntő másik autóját kapja meg. – zárta rövidre a magyarázatot. -Az első ellenfél egy Ford Mustang lesz! Sok sikert! – az őrei még mindig úgy figyeltek minket, mintha bármelyik percben elő ránthatnék egy pisztolyt. Bár attól jobban tartok, hogy ezt ők teszik meg.

-Nyerni fogsz? – suttogtam Harrynek. Majd a szemembe nézett.

-Van más választásom? – húzta féloldalas mosolyra ajkait. Jobb kezével végig simított az arcomon majd elment mellettem a parfümje megcsapta az orrom, annyira illik hozzá. Jó illata van...

-A szabályok! Nincs lökés vagy hátráltatás. Tiszta versenyt várunk. Ha rendőr közbe szólna a versenybe a futamot holnapra tesszük át. Háromra indultok. Készen álltok? – válaszképpen megbőgettek az autók motorjait. Annyira remélem, hogy Harry nyer. Muszáj! Légyszi, légyszi! Most nagyon bízom kell Harryben. Egy kék lámpával jelezték az indulást majd a két autó elindult. A kerekek kipörögnek. Az első fordulóhoz a Mustang ér előbb. Gyerünk már Harry! A pálya nem egy sima kör vagy „u" alak, nem. Van a végén egy hármas kanyar kombináció majd a végén a kocsi gyorsulásán és a sofőrön múlik minden. Annyira remélem, hogy nyer! Az utolsó egyenes szakaszon vannak. Zayn a cél célvonalhoz áll. Egy 2-3 méterrel Harry előbb ért célba. -Harry Styles tovább jutott a következő fordulóban! – Harry kiszállt az autóból majd Zaynhez ment, aki egy borítékot adott át neki.

-Mi ez? – még szinte ide sem ér, de már neki szegezem a kérdést. Csak egy kicsit kíváncsi típus vagyok...

-Azt mondta, hogy egy e-mail cím. Ha vissza érünk majd megnézzük.

-Tomlinson? – jött oda a Mustang volt tulajdonosa. Honnan tudja, hogy ki vagyok?

-Igen?

-Mit kerestek Los Angelesbe? Apád tudja, hogy itt vagy? – mi az isten? Mi köze van hozzám vagy anblokk a családomhoz?

-Mint látod velem van itt! – dörren rá Harry.

-Mit akar tőlünk? – miért van az, hogy évente egyszer megyek ki a házból és akkor is idióták találnak meg?! Ilyen az én formám...

-Nem fogtok nyerni egy ilyen tragaccsal – mondta majd közelebb lépett hozzám. -És a Koenigsegget már úgysem fogjátok vissza szerezni... – suttogta majd elfordult, de a válla felett hátrapillantot ránk.

-Ki maga? – kérdezte Harry

-Greg, Greg Horan. – soha életembe nem hallottam még a nevét, de még csak a Horan név se ismerős.

-Honnan tud az autóról? – éppen, hogy nem dadogtam el a kérdést.

-Ezt itt nem fogom elmondani. Holnap délben a Flowerben várlak titeket, ha érdekel ki vagyok és, hogy Sirett kocsija miért nem fog időbe megérkezni hozzá, akkor eljöttök holnap! – miért nekem kellet ide jönnöm?! Ha igaza van, akkor fölöslegesen jöttünk ide. Mi lesz ha ezt Sirett megtudja?! Meg fogunk halni?...

Sziasztok💚💙
Remélem tetszett a mai rész 🥺
Legyen nagyon szép napotok 🥰

Vezess (Larry ff) /Befejezett/Where stories live. Discover now