7 fejezet

1.1K 100 7
                                    

-A gép megkezdi a leszállást! Kérem menjenek vissza a helyükre és kapcsolják be biztonsági öveiket! – mondta az egyik stewardess. Szóval ismét kettesben maradok Harryvel... Nem akarom! Haza akarok menni! Miért nekem kellet menni? Hogy voltam olyan hülye, hogy mondtam ismerem ezt a beképzelt idiótát?! Én is csak utólag vagyok okos, mert hát miért is ne...

N

e... istenem jön! Hogy esnél el a székek közt! Ne... már most elegem van belőle mi lesz később?!  Nem fogok rá nézni! Ez a jelenlegi stratégiám! Levegőnek nézem és kész. Meg tudom csinálni csak nem lesz ez olyan nehéz! Leszálltunk a gépről majd vissza szállítottak minket a csomagokig. Most ő ilyen szerencsés vagy én vagyok ennyire peches?? Elsőre megtalálta a bőröndöt én meg még most se találom. Ilyen nincs! Isten tuti, hogy utál..

-Segítsek? – és már itt is van.. remek!

-Nem hiszem, hogy tudsz segíteni... – forgattam meg a szemem és mentem tovább közben pedig a szememmel követtem a szalag mozgását.

-Kurva szarul fogsz járni, ha sokáig flegmázol! Ide figyelj szépfiú! Telibe leszarom, hogy még a segged is pénzel törlöd, de ettől kurvára nem állsz felettem! Együtt leszünk itt isten tudja meddig így rohadtul elvárom, hogy normális legyél... te is jobban jársz hidd el. – mondta majd kiment. Nem voltam se bunkó, se flegma! Még, hogy nem állok felette... chh. Nincs szükségem a segítségére vagy bármire is, aminek köze van hozzá! Hol van a bőrönd?! Mindenből elegem van... csak akarok egy forró fürdőt, illatgyertyákkal meg pakolássokkal!

Csodás... elkeveredett valahol a csomagom. Lehet ez az egész ennél rosszabb?! Most itt állok és várok egy Lily vagy Lucy vagy isten tudja milyen nevű csajt , hogy mondjon bármi hírt a bőröndömről. Ahogy meg látom Harryt jönni be már szinte a nevetés fojtogat. Lehet ennél jobb ez az egész?!

-Most komolyan nem találod azt a szart? – imádom, hogy ilyen kis kedves....

-Ha meglenne már ki mentem volna! Elkeverték a csomagot. Lehet még Londonba van vagy itt egy másik részlegen... – forgattam meg a szemeim. Ha beszól én tuti a nyakának ugrok!

-Mikor lesz róla bármi hír? – hogy tudta ezt kérdezni csúnya szó nélkül? Fejlődik is...

-Egy szőke csajt várok. Az mondja meg, hogy itt van e vagy Londonba. – végszóra be is tipegett a lány. Az asztalra letette a papírokat majd még megigazította a melleit. Olyan látványosan mérte végig Harryt, hogy az már nekem zavarba ejtő. Harryt viszont egy kicsit sem mozgatta meg ez az egész, ami valljuk be tetszik. Remélem hiába próbálkozik..

-Lekértük a csomag számait...mindjárt ki keresem... – nyávogja majd kijjebb gombolta a blúzát. Miért nem vetkőzik már le neki teljesen?

-Cica tudnál egy kicsit sietni? – kérdezte Harry majd a névtábla szerint Lana, ami majdnem Lily vagy Lucy, beharapta a száját.

-Persze... – kezdi a csaj az undorító határát súrolni... -Egyébként Lana vagyok. – tekergette a haját. Hol tanult ez pasizni? Lehet még én is jobban csinálnám...

-Tudom, én el tudtam olvasni a neved, de ahogy látom neked nehézségeid vannak az olvasással. Elolvassam én vagy hívsz ide olyat, aki megtudja csinálni ezt a nehéz feladatot...  Hátha ő majd nem a melleit akarja kipakolni egy meleg pasinak... – mondta rezzenéstelen arccal. Istenem... a lány arca minden pénzt megért! A gúnyos nevetést alig tudtam vissza fogni... Legalább most már tudom, hogy 100%-ig meleg és nem csak én képzeltem ezt.

-A csomag még Londonban van. 3 nap múlva meg is fog érkezni. Ön után fogjuk küldeni a csomagját. – mondta majd hátat fordított. A drága megsértődött... hát ez van.

Vezess (Larry ff) /Befejezett/Место, где живут истории. Откройте их для себя