-Azt hittem már sosem értek ide! – állt fel Greg majd köszönés nélkül kiviharzott a kávézó ajtaján. Harry csak oldalra biccentett a fejét majd utána mentünk. – Az út két óra! Indulnunk kell, mert nekem más dolgom is van. – mondta majd fejéhez emelete a telefont. Egy piros színű autóba beültünk majd bele szólt a telefonba. -Itt Greg! Ma már háromszor kerestél. Baj van? – kérdezte és beindította az autót. -Hogy mi?... Még nem járt le a határidő! Honnan..? – szinte kiabáltam a telefonnal. Harryre néztem, aki megrázta a fejét jelezve ő sem tudja kivel beszél Greg. -És ha sokkot kap?! Ez innen már nem játék! Valakinek utána kell mennie! De... bassza meg! – nyomta ki idegesen a telefont. -Félicitét elvitte Mr. Sirett... – mi? Ez nem lehet! Miért vitték el? Hová?
-Mit csinálnak a húgommal?! – idegesen kapkodtam a levegőt. Harry a vállamra tette a kezét, de szinte azonnal lelöktem a kezét. Ne nyugtatgasson! A testvérem egy maffiózónál van! Hogy nyugodjak le?!
-Egyenlőre semmit. – mi az, hogy egyenlőre semmit?! Nem hagyom, hogy bántsák! – A tesód biztosítéknak van most Sirettnél. Ha meg lesz a kocsi vissza kapod a testvéred.
-Félicité nem egy tárgy! Mi lesz, ha bántják?!
-Nem bánthatják. Még van egy hetünk megszerezni a Koenigsegget. – sóhajtott Greg majd előre, az út felé fordult.
-Egy hét alatt nem lesz vége a versenynek... – szólalt meg Harry. Azon az egy autón bukott el az egész család. Apám miatta lehet, hogy elveszítem a testvéremet! Inkább az összes pénzemet vegyék el!
-Tudom, de nem tudunk mást tenni – mondta Greg majd elindultunk.
Már vagy másfél órája bámulok ki az ablakon. Hol siklott minden ennyire félre? Mikor lettünk annyira telhetetlenek, hogy a pénz legyen az első? Eddig gazdagok voltunk, de apám túl sokat akart... Vajon, ha erről kikéri a véleményünket apa, akkor máshogy alakult volna valami? Bármi? Mi lesz egy hét múlva? Harryt is bele rángattuk és ezzel az egésszel az ő nevét is a fekete listára raktuk. De honnan? Honnan tudja Sirett, hogy nincs nálunk az autó? Honnan tudták az nap este, hogy mi elmegyünk és az autó már nálunk van. Én se tudtam, hogy miért van ott az autó. Apa is csak az nap mondta el. Egyszerűen nem értem...
-Itt vagyunk... – szólt Greg. Egy parkolóház legalsó szintjén vagyunk. Van itt egy-két elhagyatott kocsi, de azok is közönségesek. Ha ez a max repertoár Harrynek nem lesz könnyű dolga ez biztos. A parkoló legvégén szálltunk ki majd követtük Greget. Mióta nem gyanús nekem, hogy egy vadidegen embert követek egy üres parkolóházba?! Egy fehér ajtón át egy hosszú csigalépcsőhöz mentünk. Hova az istenben tartunk?! -Ez egy autó kereskedés titkos bejárata. Ide csak privát vagy nagyon gazdag vendégek jöhetnek. – suttogta mintha hallotta volna a gondolataimat. A lépcső tetején egy hófehér terem fogadott minket.
-Greg Horan? – lépett hozzánk egy lenge kék öltönyös srác. Barna haja tökéletesen felzselézve és borostája is éppen a pont jó kategóriában van. Egy kicsit sem leplezve mért végig engem és Harryt is.
-Igen. Harry gyere! – ahogy az említett elindult Greg után a kinyalt gyerek szeme Harry fenekére ragadt. Ez mi?! Harry nem valami kiállítási darab, hogy így bámulja! Ahogy vissza nézett rám karba tett kézzel vonultam el mellette. Hogy van képe így méregetni minket?
Greg és Harry egy letakart autó előtt vártak ránk. Harrynek szinte csillog a szeme. Leginkább egy kisfiúhoz tudnám hasonlítani, aki alig várja, hogy végre kibonthassa az ajándékát. Nagyon aranyos így... A nyalka gyerek megköszörülte a torkát majd mellénk lépett.
-Ez egy McLaren P1 GTR. Ebben az autóban egy V8-as, 3,8 literes ikerturbós motor dübörög, méghozzá egy elektromos motorral kiegészítve. Addig, amíg a sima P1 903 lóerőnél húzza meg a határt, addig a P1 GTR esetében már 986 lóerővel számolhatunk, hátsó kerék meghajtással. Ebből a szörnyetegből csak 58 darabot gyártottak. 360 km/h a végsebessége. – sorolta majd lehúzta az autót takaró anyagot. Az autó alapszíne fekete, de egy-két narancssárga rész kivillan belőle.
- Azt a rohadt... Szerelmes lettem... – mondta Harry majd végig simított a motorháztetőn. A még mindig ismeretlen nevű srác mellénk lépett majd végig simított Harry derekán. Ez most komoly?! Harry szinte tudomást sem vesz róla és csodálja tovább az autót. Amikor az a páva lejjebb csúsztatja a kezét arrább löktem.
-Ha még egyszer hozzá érsz a pasimhoz... – morogtam a srácnak, aki rögtön ellépett Harrytől. Zavartan köhintett egyet majd Graghez ment.
-A pasidhoz? – vigyorgott rám Harry. Istenem nekem miért nincs szerencsém? Miért kellett ezt meghallania?! Én csak meg akartam védeni, hogy azaz állat ne fogdossa. Csak azért mondtam, hogy elmenjen...
-Csak idegesített, hogy látványosan nyomult. Ez a munkahelye nem egy bár. – próbáltam a legközömbösebben mondani. Harry csak egy mindentudó hümmögést adott válaszul. Amikor viszont össze fűzte az ujjaink megfagyott bennem a vér és elakartam rántani a kezem, hiszen itt bárki megláthatja. Otthon ez oké, de itt... otthon? Az csak egy rossz motel!
-Ha már a pasim vagy nyugodtan foghatod a kezem, nem?- suttogta a fülembe majd adott egy puszit az arcomra. Greg pedig pont ide nézett! Elásom magam... most azt fogja hinni, hogy mi... istenem! Persze mondanom se kell, hogy még most se engedtem el a kezét... és így próbáljam majd azt mondani Gregnek, hogy én heteró vagyok.
-Holnapra kiszállítjuk! Köszönjük a vásárlást. – mondta már fele akkora lelkesedéssel a fiú. Vissza az autóhoz ugyan azon az útvonalon mentünk.
-Be kell ugranunk az öcsémért. – magyarázta Greg majd elindította az autót. Egy pár perc múlva egy gyorsétterem mellett állunk meg és egy szőke hajú, kék szemű srác kopogtatott az ablakon. -Szia Niall! Felzabáltad már az összes kaját? – nevetett Greg majd Niall megrántotta a vállát.
-Nálam kaját hagyni nem lehet. Vagyis lehet csak nem kapsz belőle. – magyarázta a nevetve. -Ők a Sirett ügyes srácok? – kérdezte miközben bekötötte magát. Greg pedig válasz helyett bólintott.
-Mr. Sirett elvitte Louis húgát... egy hetünk van vissza szerezni az autót. – magyarázta Greg majd kivezetett a kajálda parkolójából.
-Apád hagyja? Elég szép kis család lehet, ha a gyereket áldozzák fel.. – ugye nem akarja megölni Félicitét?! Ugye csak átvitt értelemben értette, hogy „áldozzák" ?! – Bár nem hiszem, hogy Sirett jobb apa... – magyarázta majd bele dobott a szájába egy pár sültkrumplit.
-Mr. Sirettnek van gyereke? – próbált a beszélgetésbe csatlakozni Harry.
-Igen.. egy fia Tim ha jól tudom. – ne... ugye nem....
-Lottie pasiját is Timnek hívják...
Sziasztok 💙💚
Meg is érkeztünk a 20. részhez! Köszönöm, hogy még mindig itt vagytok❤ Na, de... milyen lett a rész? Nektek gyanús volt Tim? Legyen nagyon szép napotok 🥰🥰🥰
YOU ARE READING
Vezess (Larry ff) /Befejezett/
FanfictionMindenem megvan közbe pedig semmim sincs. Ki gondolta volna, ha elvesztek valamit azzal sokkal fontosabb dolgot kapok? Sosem hittem volna, hogy egy autóval együtt az eredeti életem is elgurul... Bár ha ő vezet én szívesen száguldok.