39 fejezet

1.1K 112 11
                                    

(18+!)

Már eltelt 2 nap azóta, hogy írtam Gregnek. Nem beszéltünk azóta, de tudom mi történt. Mindenki tudja... Tele vannak azzal a hírek, hogy elkapták Peter Sirettet. Anyám valószínűleg Sirett privát címét írta meg, Greg pedig -a hírek szerint- 34 rendőrt küldött a helyszínre. Sokat nem tudok arról, hogy anyáékkal mi történt, de szerintem őket is őrizetbe vették. Mi pedig pakolunk mert nem maradhatunk a hotelben, amit ugye Zayn fizetett... Mivel nem akartunk még haza menni, így kerestünk itt egy apartmant.

Harry most éppen elment a kulcsért. Önző vagyok, hogy most nem érdekelnek a testvéreim, de ők se kerestek engem egyetlen egyszer se! Most csak Harryvel akarok lenni. Az említett éppen mosolyogva emelte fel a kulcsot majd balra biccentett a fejével. Több kisebb ház sorakozott egymás mellett, majd megállt a 17. előtt.

-És van valami terved mára? Vagy csak lustuljunk egész nap? – fordult hátra miközben elfordította a kulcsot a zárban.

-Jó lesz a lustálkodás. Úgyis még hagynom kell, hogy teljesen leülepedjenek a dolgok. – feleltem mire megértően bólintott.

***

-Te jössz. – mondta mire elvigyorodtam.

-Mond el a legcikibb dolgot, ami veled történt. – mondtam majd megkevertem a kártyát. Egyszerű színre színt játszunk annyi csavarral, hogy aki veszít attól a másik kérdezhet.

-Ömmm... megvan. Rose egyszer rám nyitott mikor unatkoztam. A laptopomon ment a pornó, ami még hang is volt. Igazából nem számítottam rá, hogy feljön. Hírtelen csak annyira voltam képes, hogy magamra rántottam a takarót, de a filmet nem tudtam kikapcsolni. Rohadt gáz volt... csak fagyottan nézett rám utána kiment. Tudtam, hogy ki kell menjek.... és ahj... nagyon gáz volt az egész. Mivel tudtam, hogy tudja mit csináltam... – nevetett kínosan mire a hasamban a pillangók ismét verdesni kezdtek a nevetésétől. -Most én nyerek! – mondta majd szét terítettük a kártya lapokat. A következő kört tényleg ő nyerte. -Milyen pózban csináltad a csajjal, akivel lefeküdtél?

-Meglovagolt. – mondtam mire Harry egy kicsit se lepődött meg. – Ez ennyire nyilvánvaló volt?!

-Hát egy kicsit... jobban meglepett volna, ha azt mondod: keményen megdugtad. Szűz voltál, de még akkor sem akartál hozzá érni egy csajhoz. Innen is látni, hogy nem vagy heteró. – magyarázza és látom a fején, hogy nagyon elhiszi. Csak azért is kötekedni akarok vele!

-Honnan gondolod? Szép volt! Nagy mellei és hosszú vasalt fekete haja volt... – próbáltam nagyon hihetően mondani, de ő csak megforgatta a szemeit.

-Aha... annyira heteró vagy, hogy hagytad egy pasinak, hogy elvegye a másik szüzességed. – emlékeztetett mire egy picit elpirultam. Megvakartam az orrom, hátha nem látszik, de az arckifejezéséből látni, hogy lebuktam. Közelebb mászott én pedig direkt elfordultam. -Ott nagyon aktív voltál... a hangod, ahogy nyöszörögsz alattam, az izmaid, amik megfeszülnek minden lökésnél... – suttogta a nyakamra majd csókolgatni kezdte. Felsóhajtottam, majd oldalra döntöttem a fejem, hogy jobban hozzám férjen. -Szerintem túl sok a ruha... – simított a hasamra forró tenyerével. Rögtön megfogtam a póló szélét és áthúztam a fejemen. Harry követte a mozdulatomat csak ő az oldalamon simított végig. Már ennyitől érzem, hogy jobban áramlik a vér a testemben. -Mutasd meg milyen, ha aktívabb vagy és akarod, hogy uraljalak... – morogta még mindig mögöttem közben a gerincem vonalán simított végig. Az egész testem libabőrös lett az érintéseitől.

-Biztos, hogy bírnád? – piszkáltam mire fölém mászott.

-Ne játssz a tűzzel...

-Ki mondta, hogy nem vagyok tűzálló? – suttogtam az ajkaira majd csókban forrtunk össze. Egy pillanatra se váltunk el miközben vetkőztettük egymást.

Harry átnyúlt a fejem felett a sikosítóért majd maga mellé dobta az óvszerrel együtt. A szívem most is ugyan olyan gyorsan verni, mint első alkalommal. Most is izgulok, de már tudom mire számítsak.

-Nem leszek durva nyugi, ha igen szólsz! – mondta majd végig csókolgatta a nyakam majd a mellkasom, hasam és a combom belső részét. Imádom, ahogy mindenhol érzem az érintését és csókjait.

Kezébe vette a sikosítót majd nyomott egy kicsit a tenyerébe. Kezével a lábam közé nyúlt, amivel először finoman körkörösen simogatott utána egy óvatosan tágítani kezdett. Közben az ajkai újra vissza tértek nyakamhoz, amit több ponton is megszívott. Én próbálok aktívabb lenni, de minden létező józan gondolkodásomat elvette. Végig simítottam a hátán majd mikor a harmadik ujja is besegített a tágításban én bele markolat a fenekébe. Harry egy mozgás szerűt nyögött a nyakamba, amitől majdnem elélveztem. Imádom ezt a hangot!

-Akarlak! – adtam parancsba két nyögés között és az óvszer csomagolást kezdtem kutatni a kezemmel. Harry egy erélyesebb mozdulattal lerántott a párnáról, amire felsikkantottam. Ezután nem tétlenkedett, gyorsan felgörgette az óvszert majd bekente magát a sikosítóval. -Ahh..Harry... – nyögtem a fülébe mikor a hevességéből vissza véve óvatosan befúrta magát. Vigyázva lassan kezdett mozogni, de én most többet és többet akarok. -Gyor...síts! Ahh... – szedtem magam össze, de Harry még jobban lassított. Tudta, hogy ezzel az őrületbe fog kergetni. -Kérh...lek! – sóhajtoztam mire végre eleget tett a kérésemnek.

-Imádok benned lenni... – mondta lihegve mire egy erősebbet lökött rajtam. A fejem felett a párnába kapaszkodva nyögtem majd Harry kezét megéreztem a farkam körül. Lökései ütemére kezdett masszírozni, ami még közelebb sodort a csoda felé.

-Én... – nyögtem mire Harry mélyebben kezdett bennem mozogni. -Csókolj meg..- kértem majd hozzám hajolt. Sok mindennek tudtam volna nevezni, de csónak nem igazán, mégis csodálatos volt, hogy így értem el a csúcsot. Harry még lökött párat majd egy nagyobb nyögéssel megtámaszkodott mellettem. Nem akart rám dőlni, de én átkaroltam, így végig feküdt a mellkasomon miután kihúzódott belőlem.

-Jól vagy? – kérdezte majd megtámaszkodott a könyökén.

-Csodálatosan. – suttogtam majd átkaroltam a nyakát, hogy most végre normálisan megtudjam csókolni.

Harry oldalra gördülve leszállt az ágyról majd mind kettőnk hasát megtörölte. Hogy lehet ilyen tökéletes? Nem tudom levenni a szemem a testéről, ahogy távolodik a szobától. Nem gondoltam, hogy valaha fogok ilyet érezni. Azt hittem, ha lesz barátnőm én akkor is olyan leszek, mint előtte, és ha nem találom meg ezt a fiút lehet ez is történt volna. Lenne egy lány az oldalamon, akit szeretek, mint barátot, de ennyi. Harry viszont elérte 2 hónap alatt, hogy minden gondolatom körülötte forogni, hogy egyetlen ellent mondás nélkül utána ugorjak a szakadékba. Holnap megkérdezem tőle! Igen! Holnap megkérdezem, hogy leszünk e egy pár...

Sziasztok 💚💙
Mint ígértem most ismét a párosunkra koncentráltunk. De... elkapták Mr.Sirettet és ezzel együtt Louis családját is.

Na, de remélem nem lett olyan rossz az együttlétük 🥺. (Valószínűleg ezeknek a részének az írásai örök mumusaim lesznek.) A mai fejfájásommal csak ennyit tudtam produkálni, de én azért bízom a legjobbakban.❤
Legyen nagyon szép napotok 🥰🥰🥰

Vezess (Larry ff) /Befejezett/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang