-Nincs! Fáradt vagyok és.. – hadartam el a lehető leggyorsabban. Harry arcáról lefagyott a mosoly nekem pedig egyből bűntudatom lett.
-
Miért nem lepődtem meg... – Louis ne bolondulj meg. Tiszta hülye vagyok...
-Fáradt vagyok, de nem csinálhatjuk mondjuk holnap? – ahogy ezt kimondtam Harry arcára a meglepettség ült ki. Ez miatta van! Miért kellett olyan csalódottan néznie?
-De holnap elmegyünk! Megígéred? – néz mélyen a szemembe. Erre nyeltem egy nagyot majd bólintottam. -Én viszont nem fogok már aludni. Nézzük valami filmet?
-Nekem itt van a laptopom. Sorozat?
-De valami olyat nézzünk, amit egyikünk se látott. – mondta majd leült a kanapéra.
-Riverdale? Nagy pénzrablás? – nyitottam meg a netflixet majd felolvastam az első kettőt, amit érdekesnek találtam.
-Láttam. Elit?
-Azt viszont én láttam. – sóhajtott majd a hátam mögé lépett és hátulról átkarolt és a fejét megtámasztotta a vállamon. Megint megfagytam. A karját pedig a hasam előtt fonta össze.
-Nyugi – suttogta a fülembe majd nyomott egy puszit a nyakamra. Gyerünk Tomlinson szedd össze magad! -Van még valami? – kérdezte, de meg sem mozdult az eddigi pozíciójából.
-13 okom volt?
-Azt is láttam már. Szex oktatás? – ugye most viccel?
-Hát azt inkább hanyagolnám...
-Pedig az izgalmasan hangzott. Félős!
-Nem félek csak... mindegy.
-Akkor jó lesz az. – mondta majd rányomott. Persze a Netflixnek van egy olyan jó szokása, hogy kijelzi hol hagytuk abba. -Hazug! Már majdnem végig nézted!
-Nem mondtam, hogy nem néztem?! Esernyő akadémia?
-Na, azt nem ismerem. Legyen az.– előkerestem a laptopot mivel azon kényelmesebb lesz nézni, mint telefonon. Addig Harry széthúzta a kanapét, amikor viszont széthúzta sokkolódtam. Az a kanapé jó indulattal is csak másfél embernek elég kettőnek tuti nem. Nem fogok összebújva aludni vele. Meg amúgy is olyan sokat forgolódok álmomban... szegényt nem akarom hasba rúgni!
Én feküdtem a támla oldalára Harry pedig kívülre. Egy nagy párnát tettünk a hátunk mögé így félig ülő félig fekvő helyzetbe néztük a sorozatot. A sorozat eleje nagyon fura volt, amit Harry majdnem minden percben kommentált is. Az első rész végére szinte teljesen elcsendesedett. Nézi még egyáltalán? Harry egyik keze a feje mellé húzott és a haját tekergette az ujjára a szeme pedig épphogy nem csukódik le. Soha nem gondoltam még ilyet Harryről, de most egészen cuki. Leginkább egy kisfiúra hasonlít most.Vége lett az első résznek Harry pedig már alszik. Ahogy megpróbálok kimászni, mert nekem muszáj volt belülre feküdnöm.. Harry felém fordult így a mellkasomra került a feje és a kezeit a derekamra tette és úgy húzott még közelebb, mintha plüssmaci lennék. Most valahogy nem fog el az undor. Egészen aranyos és... basszus tetszik, hogy magához ölel. Felé fordítottam a fejem. Lehet teljesen beteg vagyok, de megszagoltam a haját. Nem tudnám behatárolni milyen illatú, de jó illata van. Nincs szívem felkelni, hogy átöltözzek, mert akkor biztosan felébredne. Ezért inkább így maradok. A kezem a hátára teszem, hogy nekem is kényelmesebb legyen. Olyan furcsa, hogy érzem a szívverését. Soha nem bújt hozzám senki. Se egy macska vagy bármi más állat. Igazából anyától vagy a tesóimtól szülinapomkor kapok ölelést, apától pedig még akkor sem. Mindig ezt a pillanatot képzeltem, de nem így vagyis... Mindig azt képzeltem, hogy a szerelmem átjön és beszélgetünk, nevetünk vagy akár filmezünk, utána pedig este hozzám bújik az ágyban nekem pedig a szívem majd kiugrik a helyéről, amikor megcsókol. A hajába túrok és elmondom neki mennyire szeretem. Ehhez képest most itt vagyok... Egy fiú fekszik a mellkasomon és nem bánom. Tetszik ez a pillanat még, ha nem is így képzeltem. Utálnom kellene magam, de most azon jár az agyam, hogy vajon az összes elképzeléseket így felfogja borogatni? És én azokat se fogom bánni?
YOU ARE READING
Vezess (Larry ff) /Befejezett/
FanfictionMindenem megvan közbe pedig semmim sincs. Ki gondolta volna, ha elvesztek valamit azzal sokkal fontosabb dolgot kapok? Sosem hittem volna, hogy egy autóval együtt az eredeti életem is elgurul... Bár ha ő vezet én szívesen száguldok.