(Badboy1{Don't believe it})1

4.5K 115 38
                                    

Het is kwart voor 6...in de morgend.Ik en mijn ouders en grote broer ( 16 ) verhuizen vandaag van Nederland naar Miami.Maar ik haat het om zo vroeg op te staan.Ik ben héél erg rijk dat kan ik niet ontkennen maar ik ben geen rijk verwend kind.Trouwens mijn broer heet Victor.

"Victor weet jij waar mijn Iphone ligt, ik vind het nergens!!!"We wonen in een groot huis en de kamer van Victor is onder mijn kamer dus hij kon me niet horen.Zoals gewoonlijk kreeg ik geen antwoordt.Ik liep de trap af.We hebben ook een lift in het huis maar die is kapot en mijn vader zei dat we toch al gaan verhuizen dus het is nogal dom om het te laten maken.

"Victor weet jij waar mijn Iphone is voor de tweede keer!"zei ik geiriteerd

'Ah ja hij is op mijn bureau ik gebruikte hem om selfie's te trekken'

"Waarom!? Jij hebt je eigen Iphone hoor"

'Ja maar ik heb de 5 en jij hebt de 6 ' zei hij bot

" Ten eerste als jij mijn spullen pakt vraag je het , ten tweede als jij goede punten had op je rapport zoals ik zou je ook een 6 hebben en zelfs er is geen verschil tussen een 5 en een 6 alleen is de 6 iets groter en breder en kan coole dingens doen en past amper in u zakken" zei ik gevoeloos

'Wel ik heb mijn vrienden voor gelogen dat ik een 6 heb'

"Waarom zou je nu liegen"zei ik geschrokken

'Wel ja dat kan ik moeilijk uitleggen want jij bent mama's brave meid he nooit gelogen of gestolen altijd pracht punten en krijgt alles. wat.ze. wilt. kan je nu uit mijn kamer gaan ik moet nog veel inpakken voor we vertrekken'zei hij bot

Ik liep zijn kamer uit en ging de trap terug op.Ik ben geen brave moeder's kind ik kan ook eens stout zijn en ik kan lage punten halen als ik wil.Wie hou ik nu voor het gek ik kan niet liegen!?Ik pakte mijn Iphone en de opladder en mijn Ipod en Macbook.Die heb ik vorige week gekregen voor mijn verjaardag.Laten we zo zegen ik hou van Apple <3.

Ik stopte alles in mijn koffer.En liep de trap weer af helemaal naar de garage.Daar zette ik mijn koffer in de auto, mijn broer deed hetzelfde en mijn ouders ook en voor je het wist.Zaten we al op het vliegveld, wachtten op onze privé jet.Ja je hebt het goed gelezen mijn ouders hebben 5 maanden geleden een privé jet gekocht.

'Waarom duurt het zolang' zaagt mijn stiefmoeder.Ik heb een hekel aan die vrouw de enigste reden dat ze met mijn vader is omdat hij stinkend rijk is.Serieus mijn vader kan best wel uit zijn mond stinken.Hij heeft zo'on pijp dat opa naar hem gaf voor hij overleed.

"Schat hij kan er elk moment zijn..kijk hij is er al.Pak jullie koffers kinderen we gaan."Braafjes deed ik wat mijn vader zij.Ik hou zoveel van die man maar ik zei nooit dat ik onze stiefmoeder niet mag.Hij lijkt erg blij te zijn met haar.

We stapte in en vlogen weg het was maar 65 minuten vliegen en we zijn daar.Onder tussen zat ik nog op Facebook.Ik had veel chatberichten van vrienden die me gaan missen enzo.En ik had ook een bericht van mijn ex-vriend.Ik hou heel veel van hem maar een afstandsrelatie van ik weet niet hoeveel KM zou niet goed zijn voor ons.

Hoi, ik weet dat het uit is enzo en ik ben het helemaal eens met jou dat een afstandsrelatie ons niet goed zou doen maar we blijven toch wel beste vrienden he zoals voor we samen gingen.

We waren samen voor 3 jaar en nu vraagt hij om beste vrienden te zijn.Nee ik zal hem te hard missen.Het is maar beter als ik niks meer van hem hoor enzo..

Vat dit niet verkeerd op maar ik denk dat het beter is als we van elkaar niks meer gaan horen,we waren voor 3 jaar samen en ik zal je te hard missen als we nog contact hebben.Maar ik beloof je als ik een keer naar Nederland kom ben jij de eerste persoon dat ik ga opzoeken. X

Ik weet dat deze beslissing pijn gaat doen maar het is beter zo.Ik wil hem niet pijn doen en mezelf ook niet.Dit is de enigste nadeel aan verhuizen.Je geliefde missen.

Oke, ik snap het :/ X

En zo begon mijn nieuwe leven, Miami here I come.

Wrong, 1,2,3 (Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu