Verjaardag cadeau

1.3K 56 7
                                    

' Lang zal ze leven,lang zal ze leven,lang zal ze leven in de gloria in de glooooorrrrrrrria in de glloooooorrriiiaaa ' Zong iedereen. Mijn vrienden waren er de vrienden van Jake waren er en tot mijn verbazing mijn broer en mijn vader.Mijn stief-moeder is er niet omdat ze zo gezegd de griep heeft.Ze haat me gewoon.

We sneden de taart in stukjes en iedereen at en begon te dansen op de muziek.Ik probeerde ook lol te hebben maar ik kan mijn gedachten niet weg houden van Moose.Zijn we dus nu echt official uit en zijn we geen vrienden meer?wat hij deed om naar Nederland te komen is zooo lief.

'Chelcy heb je me gehoord?'Ik werdt uit mijn gedachten gehaald door Jake.

"Ehm ja.nee..wat zei je"

'Ik vroeg of je wilt dansen en waar zat je met je gedachten?'

"Nergens gewoon..leuk feestje"zei ik

'Kom voor we gaan dansen heeft je vader nog een cadeau voor je'.Ik liep mee met Jake naar mijn vader en wachtte af.Hij haalde een kaart tevoorschijn.Geweldig voor mijn 14de verjaardag krijg ik een kaart.Ik nam het aan en opende het er stond.

 Lieve,dochter van me.Ik weet dat we nu een beetje ruzie hebben maar ik denk dat ik het kan goed maken.Je bent eenmaal boos geworden omdat we moesten verhuizen naar Nederland.Wel je bent erg getallenteerd dus ik heb een acedemie voor je geregelt in Miami en ik heb het ook geregelt voor Moose.Hij zat eerst te twijfelen maar ging er dan mee eens.Scaht je vertrekt over 2 dagen en nog iets we komen niet mee.Ik hoop dat dit alles tussen ons op lost, ik hou van u schat.

Ik kan dit niet geloven mijn vader vertrouwt me en ik ga naar een muziek acedemie.Maar da, met Moose maar ik ben blij.Ik gaf mijn vader een dikke knuffel en een zoen.Toen ik me om draaide keek Jake me boos aan.Hij las vast en zeker mee.Ik nam hem mee naar het teras.

'De enigste rede dat ik blij ben en wil gaan is omdat dit is de kans om aan iedereen mijn talent te laten zien'

"Maar je gaat het weer uit maken"riep hij

'Doe rustig voor mijn vader ons hoort deze keer maak ik het niet uit hoe moeilijk een afstandsrelatie kan zijn.We skype smsen chatte belle whatsappen elke dag oke?'

"Beloof je het me??"

'Ja belooft'Jake gaf me een knuffel maar hield me even langer vast want hij was echt toe aan een knuffel.

"Hee schat nii huilen ik zweer het wnnr ik kan, kom ik je op zoeken.

Wrong, 1,2,3 (Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu