(Badboy1{Don't believe it})3

2.1K 98 0
                                    

"Wacht nog een foto samen" bood ik aan. Ik heb een erg slecht geheugen en vergeet mensen mega snel de volgende dag.

'"Leuke foto , ik stuur die wel een keer naar je. Nou , ik ga me maar snel omkleden.

"Waarom? Hou gewoon wat je nu aan hebt aan" zei Moose.

"Ik voel me hier niet echt comfortabel in…mensen gaan naar me staren enzo" zei ik zenuwachtig.

"Nee , we zijn in Miami. Het is dood normaal als iemand zo over straat loopt" zei Moose.

"Goed , ik heb het gevoel dat jij door gaat praten als ik nee zeg ",ik nam alles van de grond en liep weg.

Wanneer ik weer naar huis zat te wandelen. Zag ik een groep meiden schreeuwen en gillen. Ik liep er naar toe en keek waar zei naar keken.

"Waarom zitten jullie zo te schreeuwen?" Vroeg ik. Ze werden een beetje stiller en draaide zich naar mij toe.



"Wel, ze hebben mij toegelaten voor mijn auditie, ik ga naar de volgende ronde,ik kan mega mooi zingen" zei een meisje.

"Leuk voor je" zei ik

Ik zat nog te wandelen en kon het villa al van hier zien.Ik pakte mijn sleutels en opende de deur.Ik legde mijn tas op de zetel en ging aan tafel zitten.Mijn ouders slikte in hun eten toen ze me zagen en begonnen hard te hoesten.

"Wat heb jij nu weer aan !"riep mijn vader

'Doen we geen kleren meer aan in deze familie !'riep mijn stief-moeder

'Waar maken jullie jullie zo druk om ik vind zelfs dat mijn kleine zus er best hot uit ziet'zei mijn broer

"Hahaha Victor, en pap het is Miami het is hier erg warm en zelfs ik heb gewoon mijn bikini en short aan No Big-deal,een vriend vertelde me dat de meiden zo'on kleren aan hebben hier"zei ik overtuigend.

Mijn vader ging van tafel en liep naar de living en at daar zijn eten.Ik weet ook niet waar hij zich zo druk om maakt.Ik at mijn eten op en liep naar mijn kamer.Toen ik weg was had papa mijn kamer in orde laten maken.Het is echt prachtig.Ik pakte mijn Iphone en begon te mailen met Moose.

Omg vonden je ouders echt zo erg dat je in bikini en short thuis kwam

Ja he ik snap echt niet wat ze zich druk om maken

Hahaha, mag ik eens langs komen

Bwaa, kweet niet of mijn ouders een getatoeerde vent wel oke gaan vinden

Kom op als je het zo erg vind doe ik mijn vest aan,en laat ik mijn nep piersings thuis oké

Oke...maar ik wil ook niet dat je ziet waar ik woon

Waarom niet?Als je in een krot woont dat maakt me echt niet uit hoor -, ik ben geen vrienden geworden met jou om je huis hoor.

Nee dat is het niet ik wil gewoon niet dat je me anders gaat behandelen

Hoe bedoel je?Kijk ik beloof ik ga je niet anders behandelen

Okey ik mail mijn adres door.

Ik mailde mijn adres door en ging dan even op facebook.Moose had me ook al gevonden op facebook nen echte stalker.Ik had ook nog berichten van paar vriendinnen en paar vrienden.Ik beantwoorde ze allemaal en ging dan slapen.

Wrong, 1,2,3 (Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu