Jake

1.4K 67 7
                                    

*2 weken later*

Chelcy's POV

Het is al nu 2 weken dat ik weg ben van  Miami en Moose niemeer gezien.De eerste drie dagen huilde ik maar door en door,maar ik voel me nu al helemaal beter.Alleen chatte me niet ofzo.We zijn echt uitelkaar gegroeid.Ik werdt uit mijn gedachten gehaald door mijn vader die binnenkomt.Ik draai me vlug om want ik ben nog altijd woedend op hem van die verhuis situatie,ik hield van Moose maar ben nu over hem maar wie weet was dat de waren ea.Mijn vader loopt naar me toe en komt naast me zitten.

'Het is al 2 weken, hoelang ga je me nog negeren Checly?'

"Ik ben boos op jou papa snap je dat niet,je kan me niet acepteren hoe ik nu eenmaal ben,ik ben geen klein kind meer!"

'Jawel je bent wel een klein kind 13 dat is nog jong'

"Oh dus je bent het ook vergeten.Vandaag ben ik jarig he pap ik wens dat mijn ECHTE mama hier nog was "riep ik huilend.Ik liep naar beneden pakte mijn jas en liep naar buite.Ik liep even rond tot dat ik iemand mijn naam hoor roepen.Ik draai me om en zie Jake daar staan, mijn ex van vorige keer want een afstand relatie kon ik niet aan.Ik bleef verstijfd staan ik wist niet wat ik moest doen.Jake rend naar me toe en geeft me een knuffel, ik knuffel hem terug en laat los.

'Ik heb gehoord van vrienden dat je al 2 weken terug bent.Je zei nog dat ik de eerste persoon ben wie je naar toe komt'zei hij verdrietig

"Het spijt me..pff..deze 2 weken waren erg moeilijk voor me"

'Goed maar je bent terug en ik zorg er voor dat je er geen spijt van krijgt'.Jake komt dichter en zoent me.Na 1,5 seconden duw ik hem weg.

'Jake..er..we m-moeten praten'We liepen naar een cafe dicht bij en hij ging tegenover me zitten.

"Kijk toen ik in Miami was kwam ik Moose tegen een jongen en we waren goede vrienden.Allee het bleek fake te zijn voor een wedenschap enzo maar hij vertelde me dat hij echt verliefd op me is geworden en ik ook op hem en ja we gingen dan samen.De rede dat ik terug ben is omdat pap vond dat Moose me veranderde ik zette een tattoo en droeg kortere kleren en kwam altijd laat thuis en ben onbeleefd"zei ik

Jake keek me aan met betraande ogen.Hij keek weg en veegde zijn ogen en nam nog een slok van zijn Ice Tea.

'Dus je houdt niet meer van me'zei hij stil

"Tuurlijk hou ik van je..maar als een vriend"

'Nee dat is niet waar je bent maar weg voor 4 dagen en wij haden iets voor 3 jaar.Je bent me niet vergeten je houdt nog van me heel veel zelfs maar dat wil je zelf gewoon niet acepteren.Ik zorg er wel voor dat je zelf door hebt dat je nog van me houdt'zei hij boos.Hij liep de cafe uit en ik storte neer en huilde.Tot dat ik een arm over me voelde.Ik keek op het was Jake.

'Ik zei je toch dat je nog veel van me houdt'Hij sleurde me mee naar buite en keek me aan.

Zonder twijfelen stapte ik dichter en zoende hem.Ik heb hem zo gemist,wat was ik mee bezig.Verliefd worden op een jongen van 16. Wat ik en Jake hebben is echt en ik hou Echt van hem.Na een tijdje trok Jake terug en hield mijn hand vast.We liepen samen terug naar mijn huis.En ineens zien we een auto voor mijn huis en iemand stapte naar buiten, het leek alsof ik hem eerder heb gezien.Nee het kan niet

"Moose?" fluisterde ik....

Wrong, 1,2,3 (Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu