(Badboy 2 {Can't believe it})6

536 27 0
                                    

' Wel , ik wil mijn dochter en ze gaat met mij mee !' Riep Moose
" Moose waarom doe je me zoveel pijn , ik wil mijn kinderen bij me " huilde in
' Vraag je dat nu serieus aan mij ? De afgelope 5 jaar dacht ik alleen aan jou '
" Maar als je van me houdt moet je me niet pijn doen " zei ik snikend
' Corectie ik hield van jou ' zei hij boos
" Dus dit is fuckin wraak !!!??? " riep ik.
' Jha , so kan je het ook noemen ' zei hij droog.Ik nam Chloë vlug bij haar arm en liep met haar naar haar kamer.Ze gingen zitten op de bed en ik knielde voor haar.
" Mama , wie is de man met de tekeningen op zijn armen ? "
' Euhm dat is een vriend van me en je gaat daar een tijdje logeren ' zei ik.Ik probeerde niet te huilen.Ik zal alles doen om haar terug in mijn armen te krijgen.Maar nu moet ze jammer met Moose mee.
" Mama ik wil niet bij die enge man.Ik wil hier blijven met jou en papa en Moly Loly " zei ze lachend.Hahaha Loly , ze noemde Moly altijd zo.Moly !!! Hoe moet ik dit aan haar vertellen.Ze gaat me haten ! Ze zullen uit elkaar groeien !! Dat mag niet gebeuren !!
" Schat het is maar voor even. Moose heeft een erge grote huis , een beetje groter dan mij en hij zal alle knuffels dat je wilt voor jou kopen. " zei ik.Ze twijfelde even maar knikte toch.
' Maar beloof me dat je me terug komt halen he.Ik kan niet lang zonder Moly '
" Oke schat "
' Nee! Beloof het me '.Hoe kan ik haar dit beloven.Nog nooit heb ik mezelf zo slecht gevoelt.
" Ik-ik-ik beloof het..." Mompelde ik.Ze glimlachte en knuffelde me.
' Goed grote meid, ga jij jou kleren al in pakken en ik wacht op je in de living ' zei ik.Ze knikte en deed haar grote kast open.Ik liep haar kamer uit en barste uit in tranen.Ik veegde ze snel weg en stormde op Moose af.
' Luister jij nu maar heel goed naar me ! Ik geef je Chloë mee maar ik zweer het je als er iets met haar gebeurt ga je spijt hebben dat je me kent ' siste ik.Hij lachte end klapte heel traag in zijn handen.
' Moet ik nu bang worden ofzo '
" Oh nu nog niet maar als er iets met haar gebeurt... ".Al snel kwam Chloë haar kamer uit met 4 koffers.
' Schat je moest niet alles mee nemen ' zei ik nep blij.
" Maar ik kon niet kiezen tussen mijn rode jurk end mijn oranje jurk en mijn gele jurk en mijn blauwe jurk en Minn zwarte jurk...".Het duurde wel uren voor ze klaar was.Ze nam de hand van Moose en liepen weg.Ik keek uit de raam en barste uit in tranen.

Moet ik nog bewerken

Wrong, 1,2,3 (Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu